W dniu dzisiejszym wszystkie serwery Planetside 2 zostaną wyłączone o godzinie 15-tej czasu polskiego na 2 godziny celem wprowadzenia aktualizacji, czyli GU10.

planetside 2 _logo 2Oto jakie zmiany i nowości czekają na graczy po włączeniu serwerów…

NOWE ALERTY:

  1. zajęcie wszystkich baz danego typu przez jedna frakcję natychmiastowo kończy Alert;
  2. jeśli skończy się czas i bazy należą do różnych frakcji to całkowity XP za wygranie dzielony jest odpowiednio (%) na wszystkie frakcje;
  3. wprowadzono 11 nowych Alertów:
    • Capture Biolabs (zdobądź Biolab na wszystkich kontynentach)
    • Capture Tech Plants (zdobądź Tech Plant na wszystkich kontynentach)
    • Capture Amp Stations (zdobądź Amp Stacje na wszystkich kontynentach)
    • Capture Biolabs: Amerish (zdobądź Biolaby na Amerish)
    • Capture Tech Plants: Amerish (zdobądź Tech Planty na Amerish)
    • Capture Amp Stations: Amerish (zdobądź Amp Stacje na Amerish)
    • Capture Biolabs: Indar (zdobądź Biolaby na Indar)
    • Capture Tech Plants: Indar (zdobądź Tech Planty na Indar)
    • Capture Amp Stations: Indar (zdobądź Amp Stacje na Indar)
    • Capture Biolabs: Esamir (zdobądź Biolaby na Esamir)
    • Capture Amp Stations: Esamir (zdobądź Amp Stacje na Esamir)

     

NOWE W DEPOT:

  • Sunderer Tire Spikes (opony z kolcami);
  • Harasser Windshield Guards (osłona na przednia szybę).

ZMIANY DOTYCZĄCE PIECHOTY:

Zmieniono wygląd co niektórych broni:

  • VS: Ursa oraz Corvus VA55
  • NC: Razor GD-23, Carnage BR oraz LA1 Anchor
  • TR: T5 AMC, TAR, MSW-R, T16 oraz T32 Bull

Zmiany w przybliżeniu (Toggle Zoom) – przybliżenie jest teraz automatycznie anulowane gdy jedna z poniższych czynności ma miejsce:

  • przeładowanie (reload);
  • zmiana broni (weapon swap);
  • bieg (sprint);
  • walka wręcz (melee);
  • rzucenie granatem (toss a granate);

Naprawiono następujące bugi:

  • celowniki oraz wygląd „iron sight” (laser) są podobne dla wszystkich trzech frakcji;
  • błysk wystrzału jest teraz widoczny w pełnej odległości renderowania piechoty;
  • amunicja „slug” dla shotgunów używa teraz znacznika podobnego do karabinów snajperskich (widoczny lot pocisku);
  • znaczniki/ lot pocisku (tracers?) są teraz bardziej widoczne w ciągu dnia;
  • znaczniki NS są teraz białe;
  • zmniejszono przyspieszanie i zwalnianie jednostek MAX w czasie działania Zealot Overdrive tak aby zredukować wrażenia z „warpowania” takiej jednostki dla innych graczy;
  • naprawiono brakujący dźwięk podczas przeładowywania niektórych karabinów TR i NC;
  • magazynek dla LA1 Anchor nie powinien pojawiać się poniżej modelu broni;
  • zaktualizowano opis osłony Adrenaline (HA) oraz narzędzia medyka (Medic Tool) – nie zmieniono funkcjonalności;
  • poprawiono błąd kiedy gracz akceptował revive od medyka ale zawieszał się na ekranie odradzania (deploy) dopóki znów nie został zabity;
  • poruszanie się do przodu i w prawo trzymając C4 nie będzie powodować już problemów;
  • dodano odgłos do zakotwiczenia (Lockdown) dla MAX’a TR;
  • poprawiono widoczność w nocy dla niskich i średnich ustawień graficznych;

ZMIANY W POJAZDACH

Pociski pojazdów wystrzeliwane będą z punktu widzenia kamery – zmiana ta powinna sprawić że tor lotu pocisku będzie bardziej wiarygodny, szczególnie gdy lufa pojazdu jest znacznie przesunięta względem kamery;

Zmiany w rozstawianiu Sunderera z AMS – zasięg w której nie można rozstawić kolejnego Sunderera z AMS (B) został zmniejszony z 200 m na 130m;

Sterowanie Flash i Harasser w powietrzu (w czasie skoku) – sterowanie w praw lub w lewo gdy pojazdy te są akurat w powietrzu spowoduje, że przechylą się one na odpowiednia stronę;

Naprawiono następujące błędy:

  • gracze na siedzeniu strzelca w Harasser nie powinni już trafiać pasażera tego pojazdu w czasie strzelania;
  • gracze na siedzeniu pasażera w Harasser nie powinni już trafiać w swój pojazd w czasie strzelania z wyjątkiem narzędzia do naprawy czy też granatów, C4, itd;
  • naprawiono problem kiedy widok z wieżyczki pojazdu (strzelca) przeskakiwał w prawo/ lewo podczas ruchu pojazdu;
  • dostosowano ilość maksymalnej pojemności amunicji Helberd do opisu;
  • światła podwozia (chassis) dla Harassera powinny teraz pokazywać się prawidłowo kiedy zostaną aktywowane;
  • naprawiono błąd w którym na naszym ekranie pojawiały się czarne kropki w momencie gdy byliśmy ostrzeliwani z samolotu VS – Scythe;
  • radar zbliżeniowy (proximity radar) dla Magrider teraz działa poprawnie;
  • naprawa różnych problemów ze światłami typu Lumifiber.

 

ZMIANY W UI

Możliwość ustawiania dowolnych kolorów drużyn w plutonie przez gracza – zmiana ta jest dostępna tylko dla danego gracza i nie ma wpływu na to jak inne osoby w plutonie widzą kolory poszczególnych drużyn:

2013_06_01 kolory plutonuPole wyszukiwania baz na mapie:

2013_05_29 szukajZmieniono okno powiadamiające o zabiciu gracza – okno pokazujące się w prawym górnym ekranie monitora po zabiciu gracza został zmniejszony i nie będzie pokazywał już nazw outfitów ani tytułów.

Zmiany w pasku życia wroga – wrogowie oddaleni o 10m i więcej nie pokazują już paska życia (dotyczy zarówno piechoty jak i pojazdów);

Dodano wskaźniki do naszego HUD aby pokazać status najbliższych baz:

  • wskaźniki te maja takie same informacje jak bazy (postęp przechwytywanie, własność, itd);
  • wskaźniki te znikają gdy jest się w pobliżu bazy;
  • wskaźniki te pokazują dokładne informacje tylko gdy się na nie spojrzy / wyceluje (nazwa, czas przechwytywania, odległość);

2013_06_05 wskaznik bazy Dodano informację o używanej przez nas broni;

Znacznik waypoint wyświetlać będzie nazwę regionu na którym się znajduje;

Dodano ikony informujące o alercie do mapy oraz terminali zmiany kontynentów w Warpgate.

 

 ZMIANY W BAZACH

Rotacja Warpgate

Dodano nowe wieże z amunicją dla pojazdów na kontynencie Indar do nowych placówek wokół głównych baz oraz do Seabed Listening Post

Zmiany w osłonach SCU:

  • osłony SCU w Amp Stacjach oraz Tech Plantach znikną kiedy poziom przechwytywania osiągnął 50% zamiast dotychczasowych 75%;
  • osłony SCU w Bio Labach są ponownie kontrolowane przez generator i nie są już uzależnione od przechwytywania bazy ale od zniszczenia generatora.

Całe notki dotyczące tej aktualizacji możecie znaleźć na forum.

Poprzedni artykuł[D’sP] Metalowy trailer…
Następny artykuł[SOE] Planetside 2 oraz DC Universe Online na Playstation 4
23 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Skaramanga

naprawiono zdolność widzenia w ciemnościach dla niskich i srednich ustawień graficznych;>>>> Chodzi o Night vision a nie zwykłe widzenie w ciemnościach

dodano odgłos do zakotwiczenia TR (Lockdown) >>> chyba bie tylko dla TR

Te Tracers >> chyba chodzi o smugi po pociskach

I co do alertów. Teraz na zwykłym alercie po zajęciu wszystkoch Techplantów ktoś wygrywa ? Czy to tyczy sie tylko nowych alertów – Bo ani tu ani w angielskich notkach nie jest to sprecyzowane

Spaz

czyli nacja zwyrodnialych dalej bedzie mnie nawalac z szybkoscia swiatla i uciekac kiedy tylko wysune czolg i pewnie dalej bede musial padac w bio labach pod naporem broni av kiedy tylko wysune leb zza sciany, a sory stane za maxem nc zebym mogl mu w placy strzelac a przeciwnicy w piety achillesa tuz pod tarcza. no coz zostaje tylko tunnel vision w ravenach i szarza do przodu na czolgi i maxy zeby sie zbyt dlugo nie meczyc

PLH

Kinya, ale nie widziałem w ŻADNYCH notatkach, żeby nerfili VS. Zawsze nerfią NC i TR, a VS, które jest mocno OP, to jeszcze więcej siły dają.

Wasze czołgi to pod pionowe ściany wjeżdżają, jeżdżą z prędkością światła i nie idzie z kosą wygrać w powietrzu, bo w tym samym czasie zrobi 2 razy więcej kółek w powietrzu a broń ma taką samą siłę, jak nasza.

BlackJDragon

nareszcie mój magazynek w anchorze wróci na swoje miejsce! 🙂

Pudzian93

Ale po co się kłócić 🙂 ZOE jest OP, pare rzeczy innych też także u TR ale mi to jakoś nie przeszkadza aż tak. Przynajmniej jakieś utrudnienie jest 😀 A TR i VS też pewnie często narzekają podczas gry jak dostaną z Phoenixa nie wiadomo skąd 😛 Cieszcie się tym co macie a nie narzekajcie 😛

PLH

Właśnie ja nie widzę, żeby ktoś używał w MAXie VSów czegoś innego niż te Lancopodobne cosie, tylko ci, co jeszcze sobie ich nie kupili używają podstawowej broni u nich. Co nie znaczy, że jest ona OP, akurat tutaj jest zbalansowana i to TR powinni znerfić (pocisk dwukrotnie szybszy niż samolot na afterburnerze? Kiedy innym nie idzie dogonić libka?).

[3PL3]RinzlerPL

TR są szybsze bo mają najsłabsze obrażenia więc jest dobrze jak jest teraz a nie. A jeśli chodzi o pojazdy to według mnie to zależy wszystko od kierowcy niby NC mają najlepsze czołgi a mój prowler jeszcze nigdy nie przegrał 1vs 1

Pudzian93

Haha nawet nie zauważyłem że cie zabiłem 😛 To serio miałaś pecha bo KD miałem chyba 0,5 😛

Huberto

Ja staram się nie narzekać, ale coś mnie bierze, jak latam reaverem i w sekunde ginę jak nieopatrznie natknę się na MAXa z ZOE albo zakotwiczonego MAXa TR z pomocą strikerów. Wystarczyłoby, żeby te zdolności nie miały wpływu na broń NS i znerfić Strikera, np. potrzeba ponownego namierzenia samolotu po każdorazowym wystrzeleniu rakiety. W tej chwili, gdy zostanie się namierzonym i wystrzeli flare, to pierwsza rakieta chybia, a 4 pozostałe i tak trafiają. Trochę smutne. Nie wspominając, że profil przedni Reavera w porównaniu do Moskita albo Scytha to jak stodoła obok budy dla psa 🙂

[3PL3]RinzlerPL

Kinya jak możesz to podaj swój nick jaki masz na cobalcie

Skaramanga

Ale hibi chyba strzelał ze strikera a nie siedział w samolocie…

Spaz

ogolnie to nowe zdolnosci dla maxow to jest jakis niewypal. pospieszyli sie z tym i za malo testow bylo poza tym przekombinowali tak samo jak z rakietnicami bylo, a co do strikera to po co kupowac inne jak ta wlasnie zastepuje wszystkie inne swietnie. ostatnie zmiany ida w dziwna strone jestem tym zaniepokojony 😛 a co do magrindera denerwujacy jest ten speed jak gram piechota ale dla mojego vanguarda nie ma wiekszego problemu prowler tez jest w miare ok

[3PL3]RinzlerPL

Acha ok 🙂

[3PL3]VarDenSar

Rinzler —> Przekaż do outfitu a zwłaszcza Kartonowi że nie mam teraz internetu. Ale wracam jak tylko się z tym uporam.

Co do aktualizacji to dodali trochę rzeczy, których mi brakowało do tej pory. Ale jedną najbardziej brakującą jest lepsza optymalizacja…Pozdrawiam.

[3PL3]RinzlerPL

Nie ma problemu a co tam z netem nie tak i kiedy będziesz mógł grać?

[3PL3]VarDenSar

Miałem przeprowadzkę i antena została w starym mieszkaniu, razem z ojcem mamy ją przenieść jak będzie miał czas,a le jak się wkurzę do zadzwonię do Max serwisu i oni mi to zrobią…

Myślę że już w tym tygodniu coś z tym zrobię.

[3PL3]RinzlerPL

Aha to spoko