W dniu dzisiejszym wszystkie serwery Planetside 2 zostaną wyłączone o godzinie 15-tej czasu polskiego na 2 godziny celem wprowadzenia aktualizacji, czyli GU10.
Oto jakie zmiany i nowości czekają na graczy po włączeniu serwerów…
NOWE ALERTY:
- zajęcie wszystkich baz danego typu przez jedna frakcję natychmiastowo kończy Alert;
- jeśli skończy się czas i bazy należą do różnych frakcji to całkowity XP za wygranie dzielony jest odpowiednio (%) na wszystkie frakcje;
- wprowadzono 11 nowych Alertów:
- Capture Biolabs (zdobądź Biolab na wszystkich kontynentach)
- Capture Tech Plants (zdobądź Tech Plant na wszystkich kontynentach)
- Capture Amp Stations (zdobądź Amp Stacje na wszystkich kontynentach)
- Capture Biolabs: Amerish (zdobądź Biolaby na Amerish)
- Capture Tech Plants: Amerish (zdobądź Tech Planty na Amerish)
- Capture Amp Stations: Amerish (zdobądź Amp Stacje na Amerish)
- Capture Biolabs: Indar (zdobądź Biolaby na Indar)
- Capture Tech Plants: Indar (zdobądź Tech Planty na Indar)
- Capture Amp Stations: Indar (zdobądź Amp Stacje na Indar)
- Capture Biolabs: Esamir (zdobądź Biolaby na Esamir)
- Capture Amp Stations: Esamir (zdobądź Amp Stacje na Esamir)
NOWE W DEPOT:
- Sunderer Tire Spikes (opony z kolcami);
- Harasser Windshield Guards (osłona na przednia szybę).
ZMIANY DOTYCZĄCE PIECHOTY:
– Zmieniono wygląd co niektórych broni:
- VS: Ursa oraz Corvus VA55
- NC: Razor GD-23, Carnage BR oraz LA1 Anchor
- TR: T5 AMC, TAR, MSW-R, T16 oraz T32 Bull
– Zmiany w przybliżeniu (Toggle Zoom) – przybliżenie jest teraz automatycznie anulowane gdy jedna z poniższych czynności ma miejsce:
- przeładowanie (reload);
- zmiana broni (weapon swap);
- bieg (sprint);
- walka wręcz (melee);
- rzucenie granatem (toss a granate);
– Naprawiono następujące bugi:
- celowniki oraz wygląd „iron sight” (laser) są podobne dla wszystkich trzech frakcji;
- błysk wystrzału jest teraz widoczny w pełnej odległości renderowania piechoty;
- amunicja „slug” dla shotgunów używa teraz znacznika podobnego do karabinów snajperskich (widoczny lot pocisku);
- znaczniki/ lot pocisku (tracers?) są teraz bardziej widoczne w ciągu dnia;
- znaczniki NS są teraz białe;
- zmniejszono przyspieszanie i zwalnianie jednostek MAX w czasie działania Zealot Overdrive tak aby zredukować wrażenia z „warpowania” takiej jednostki dla innych graczy;
- naprawiono brakujący dźwięk podczas przeładowywania niektórych karabinów TR i NC;
- magazynek dla LA1 Anchor nie powinien pojawiać się poniżej modelu broni;
- zaktualizowano opis osłony Adrenaline (HA) oraz narzędzia medyka (Medic Tool) – nie zmieniono funkcjonalności;
- poprawiono błąd kiedy gracz akceptował revive od medyka ale zawieszał się na ekranie odradzania (deploy) dopóki znów nie został zabity;
- poruszanie się do przodu i w prawo trzymając C4 nie będzie powodować już problemów;
- dodano odgłos do zakotwiczenia (Lockdown) dla MAX’a TR;
- poprawiono widoczność w nocy dla niskich i średnich ustawień graficznych;
ZMIANY W POJAZDACH
– Pociski pojazdów wystrzeliwane będą z punktu widzenia kamery – zmiana ta powinna sprawić że tor lotu pocisku będzie bardziej wiarygodny, szczególnie gdy lufa pojazdu jest znacznie przesunięta względem kamery;
– Zmiany w rozstawianiu Sunderera z AMS – zasięg w której nie można rozstawić kolejnego Sunderera z AMS (B) został zmniejszony z 200 m na 130m;
– Sterowanie Flash i Harasser w powietrzu (w czasie skoku) – sterowanie w praw lub w lewo gdy pojazdy te są akurat w powietrzu spowoduje, że przechylą się one na odpowiednia stronę;
– Naprawiono następujące błędy:
- gracze na siedzeniu strzelca w Harasser nie powinni już trafiać pasażera tego pojazdu w czasie strzelania;
- gracze na siedzeniu pasażera w Harasser nie powinni już trafiać w swój pojazd w czasie strzelania z wyjątkiem narzędzia do naprawy czy też granatów, C4, itd;
- naprawiono problem kiedy widok z wieżyczki pojazdu (strzelca) przeskakiwał w prawo/ lewo podczas ruchu pojazdu;
- dostosowano ilość maksymalnej pojemności amunicji Helberd do opisu;
- światła podwozia (chassis) dla Harassera powinny teraz pokazywać się prawidłowo kiedy zostaną aktywowane;
- naprawiono błąd w którym na naszym ekranie pojawiały się czarne kropki w momencie gdy byliśmy ostrzeliwani z samolotu VS – Scythe;
- radar zbliżeniowy (proximity radar) dla Magrider teraz działa poprawnie;
- naprawa różnych problemów ze światłami typu Lumifiber.
ZMIANY W UI
– Możliwość ustawiania dowolnych kolorów drużyn w plutonie przez gracza – zmiana ta jest dostępna tylko dla danego gracza i nie ma wpływu na to jak inne osoby w plutonie widzą kolory poszczególnych drużyn:
– Pole wyszukiwania baz na mapie:
– Zmieniono okno powiadamiające o zabiciu gracza – okno pokazujące się w prawym górnym ekranie monitora po zabiciu gracza został zmniejszony i nie będzie pokazywał już nazw outfitów ani tytułów.
– Zmiany w pasku życia wroga – wrogowie oddaleni o 10m i więcej nie pokazują już paska życia (dotyczy zarówno piechoty jak i pojazdów);
– Dodano wskaźniki do naszego HUD aby pokazać status najbliższych baz:
- wskaźniki te maja takie same informacje jak bazy (postęp przechwytywanie, własność, itd);
- wskaźniki te znikają gdy jest się w pobliżu bazy;
- wskaźniki te pokazują dokładne informacje tylko gdy się na nie spojrzy / wyceluje (nazwa, czas przechwytywania, odległość);
– Dodano informację o używanej przez nas broni;
– Znacznik waypoint wyświetlać będzie nazwę regionu na którym się znajduje;
– Dodano ikony informujące o alercie do mapy oraz terminali zmiany kontynentów w Warpgate.
ZMIANY W BAZACH
– Rotacja Warpgate
– Dodano nowe wieże z amunicją dla pojazdów na kontynencie Indar do nowych placówek wokół głównych baz oraz do Seabed Listening Post
– Zmiany w osłonach SCU:
- osłony SCU w Amp Stacjach oraz Tech Plantach znikną kiedy poziom przechwytywania osiągnął 50% zamiast dotychczasowych 75%;
- osłony SCU w Bio Labach są ponownie kontrolowane przez generator i nie są już uzależnione od przechwytywania bazy ale od zniszczenia generatora.
Całe notki dotyczące tej aktualizacji możecie znaleźć na forum.
naprawiono zdolność widzenia w ciemnościach dla niskich i srednich ustawień graficznych;>>>> Chodzi o Night vision a nie zwykłe widzenie w ciemnościach
dodano odgłos do zakotwiczenia TR (Lockdown) >>> chyba bie tylko dla TR
Te Tracers >> chyba chodzi o smugi po pociskach
I co do alertów. Teraz na zwykłym alercie po zajęciu wszystkoch Techplantów ktoś wygrywa ? Czy to tyczy sie tylko nowych alertów – Bo ani tu ani w angielskich notkach nie jest to sprecyzowane
night vision to właśnie widzenie w ciemnościach i ponieważ nie jest sprecyzowane w notkach czy to chodzi o celowniki NV, wiec sama nie jestem pewna…
Dotychczasowy alert nie ma nic wspólnego z nowymi. Teraz musisz zając 100% terytorium zeby zakończył się przed czasem i wygrać.
czyli nacja zwyrodnialych dalej bedzie mnie nawalac z szybkoscia swiatla i uciekac kiedy tylko wysune czolg i pewnie dalej bede musial padac w bio labach pod naporem broni av kiedy tylko wysune leb zza sciany, a sory stane za maxem nc zebym mogl mu w placy strzelac a przeciwnicy w piety achillesa tuz pod tarcza. no coz zostaje tylko tunnel vision w ravenach i szarza do przodu na czolgi i maxy zeby sie zbyt dlugo nie meczyc
„nacja zwyrodniałych”…?
Mam pod reka najnowszy wywiad/ rozmowe z higbim, w którym mowi o tym, że develoeprzy wiedza iz ZOE jest OP i bedzie znerfowane ale nie mozna bylo to w tym GU zrobić.
Wiele innych ciekawych danych o MAX’ach tez tam jest, jak np ze statystyka KD zawsze była wieksza dla MAX’ow VS w porownaniu do innych MAX’ow, bo w granicach 2,8 ale rzadko gracze VS rzadko ich uzywali wiec przeciwne frakcje nie narzekały. Teraz KD MAX’ow VS wzroslo na 3,5 ale wszyscy placza bo nagle pelno VS zaczeło grac tymi jednostkami…
Wiec przestancie sie mazać, bo w końcu doczekacie sie tego nerfa i to tylko dlatego, że z 1 gracza na 50 nagle 20 na 50 zaczeło grać MAX’ami…
Kinya, ale nie widziałem w ŻADNYCH notatkach, żeby nerfili VS. Zawsze nerfią NC i TR, a VS, które jest mocno OP, to jeszcze więcej siły dają.
Wasze czołgi to pod pionowe ściany wjeżdżają, jeżdżą z prędkością światła i nie idzie z kosą wygrać w powietrzu, bo w tym samym czasie zrobi 2 razy więcej kółek w powietrzu a broń ma taką samą siłę, jak nasza.
nareszcie mój magazynek w anchorze wróci na swoje miejsce! 🙂
no prosze ciebie – koniec stycznia przyniosl kompletny nerf dla magridera, co spowodowalo ze Magrider nie mogl pod maciupeńki pagórek podjechać i zawisaly w powietrzu. nie chce mi sie czytac kazdych notek ale wydaje mi sie ze kazdy gracz danej frakcji pamieta tylko to co tyczy jego frakcji i nic wiecej. Ja wie, ze od dnia kiedy gram VS, czyli od Bety, to co chwile jest jakis nerf. Owszem ZOE jest OP i sama to mowialam ze powienni to znerfowac, ale prosze ciebie… popatrz chociaz na te durne ladujace sie bronie dla MAX’a… Nie wiedzialam jeszcze ani jednego ktory by to uzywał.
Ale po co się kłócić 🙂 ZOE jest OP, pare rzeczy innych też także u TR ale mi to jakoś nie przeszkadza aż tak. Przynajmniej jakieś utrudnienie jest 😀 A TR i VS też pewnie często narzekają podczas gry jak dostaną z Phoenixa nie wiadomo skąd 😛 Cieszcie się tym co macie a nie narzekajcie 😛
Właśnie ja nie widzę, żeby ktoś używał w MAXie VSów czegoś innego niż te Lancopodobne cosie, tylko ci, co jeszcze sobie ich nie kupili używają podstawowej broni u nich. Co nie znaczy, że jest ona OP, akurat tutaj jest zbalansowana i to TR powinni znerfić (pocisk dwukrotnie szybszy niż samolot na afterburnerze? Kiedy innym nie idzie dogonić libka?).
TR są szybsze bo mają najsłabsze obrażenia więc jest dobrze jak jest teraz a nie. A jeśli chodzi o pojazdy to według mnie to zależy wszystko od kierowcy niby NC mają najlepsze czołgi a mój prowler jeszcze nigdy nie przegrał 1vs 1
Poddaję sie… ledwo zdążyłam sie zalogować i redeploy zrobić i juz zabita zostałam przez Pudziana, znów redeploy i tym razem jakiś Roko z 3PL3… Pierdziele, dziś nie moj dzien :/
Haha nawet nie zauważyłem że cie zabiłem 😛 To serio miałaś pecha bo KD miałem chyba 0,5 😛
Ja staram się nie narzekać, ale coś mnie bierze, jak latam reaverem i w sekunde ginę jak nieopatrznie natknę się na MAXa z ZOE albo zakotwiczonego MAXa TR z pomocą strikerów. Wystarczyłoby, żeby te zdolności nie miały wpływu na broń NS i znerfić Strikera, np. potrzeba ponownego namierzenia samolotu po każdorazowym wystrzeleniu rakiety. W tej chwili, gdy zostanie się namierzonym i wystrzeli flare, to pierwsza rakieta chybia, a 4 pozostałe i tak trafiają. Trochę smutne. Nie wspominając, że profil przedni Reavera w porównaniu do Moskita albo Scytha to jak stodoła obok budy dla psa 🙂
ale ta taktyka ze strikerem i flarami byla nawet podpowiedziana przez Higbiego w jednym z jego pokazow wyrzutni… 😀
Kinya jak możesz to podaj swój nick jaki masz na cobalcie
Ale hibi chyba strzelał ze strikera a nie siedział w samolocie…
ogolnie to nowe zdolnosci dla maxow to jest jakis niewypal. pospieszyli sie z tym i za malo testow bylo poza tym przekombinowali tak samo jak z rakietnicami bylo, a co do strikera to po co kupowac inne jak ta wlasnie zastepuje wszystkie inne swietnie. ostatnie zmiany ida w dziwna strone jestem tym zaniepokojony 😛 a co do magrindera denerwujacy jest ten speed jak gram piechota ale dla mojego vanguarda nie ma wiekszego problemu prowler tez jest w miare ok
@RinzlerPL http://babagra.pl/2013/05/ps2-serwer-cobalt-i-vs/ – pierwsza linia 😀
Acha ok 🙂
Rinzler —> Przekaż do outfitu a zwłaszcza Kartonowi że nie mam teraz internetu. Ale wracam jak tylko się z tym uporam.
Co do aktualizacji to dodali trochę rzeczy, których mi brakowało do tej pory. Ale jedną najbardziej brakującą jest lepsza optymalizacja…Pozdrawiam.
Nie ma problemu a co tam z netem nie tak i kiedy będziesz mógł grać?
Miałem przeprowadzkę i antena została w starym mieszkaniu, razem z ojcem mamy ją przenieść jak będzie miał czas,a le jak się wkurzę do zadzwonię do Max serwisu i oni mi to zrobią…
Myślę że już w tym tygodniu coś z tym zrobię.
Aha to spoko