W dniu dzisiejszym wszystkie serwery PlanetSide 2 zostaną wyłączone o godzinie 15-tej czasu polskiego na 90 min celem naprawy pewnych błędów wynikłych po wprowadzeniu GU13.

planetside 2 _logo 2Oto najważniejsze rzeczy, które zostaną naprawione:

  • naprawiono problem, który uniemożliwiał graczom zakup Bundle z Depot o ile posiadali już pierwszy przedmiot z tej paczki;
  • ekran ładowania powinien pojawiać się przez wyborem postaci;
  • naprawiono znikającą ikonę kierownicy naszego pojazdu na HUD;
  • naprawiono celownik IFF zmieniający się na czerwono, kiedy celujemy w martwych wrogów;
  • naprawiono kilka błędów z odradzaniem w Andvari Barracks;
  • granaty nie powinny juz byc aut-konsumowane kiedy nie mamy ich wyposażonych;
  • dodano nowe ikony drzewka certyfikacji dla pistoletów: Desperado, Cerberus oraz Inquisitor;
  • zlikwidowane unoszące się obiekty wokół Bridge-Ward;
  • naprawiono brakujące teleporty w Mani Bio Lab;
  • naprawiono brakujące połączenie pomiędzy Aurora Materials oraz Rime Analytics;
  • auto-resupply nie będzie się odznaczać jeśli wybierzemy nowy przedmiot lub okno;
  • dodano ściany niedaleko miejsca odrodzenia oraz przy miejscu przywoływania pojazdów w Freyr Geothermal Plant;
  • naprawiono osłonę przy Ymir Eastern Way Station;
  • dodano ściany przy wschodniej platformie dla pojazdów w Eisa Mining Operation.

Całe notki znajdziecie na forum.

Poprzedni artykuł[FF] Thumping
Następny artykuł[PS2] Nieudokumentowana zmiana w GU13
7 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Teheiron

Z tymi czerwonym celownikiem, to rzeczywiscie nie raz wprowadzilo mnie w konsternacje. Fajnie wiec, ze to zmienili. Reszta mnie jakos nie dotknela.

Myslisz Kinya, ze nasteny update bedzie za tydzien? Czy dopiero za dwa, albo i jeszcze pozniej?

Skaramanga

Mnie wgl. ten czerwony znacznik denerwuje dużo ciężej mi się celuje. Jak by był ponad 50m czerwony to ok. Ale po chu… ma mi jeszcze pokazywać że 8m przede mną stoi wróg jak ja to i bez tego wiem… a czerwony to zły kolor bo jest za ciemny ktoś wie czy da się to „coś” odznaczyć ?

Teheiron

Dzieki 😀

HideoPL

Dziwne że nie wspomnieli o poprawieniu błędów, które są wg mnie znacznie bardziej wkurzające… Mógłbym ich tu nawymieniać co najmniej kilkanaście, ale zapewne sami o nich wiecie… Np. „nieśmiertelne” turrety Anty-Infantry inżynierów odporne na strzały z dział i rakiet ale już na broń lekką nie, bugi z przejęciem spawn roomu przez atakującą nację już w połowie czasu (to akurat wg mnie jest hack, ale nie jestem pewien, muszę dopiero sprawdzić a i z raportowaniem trudno – nie ma winnych), przejmowanie przez atakującą nację shield’ów na Esamirze, jak i nie znikające shield’y w Amp Station i Tech Plant mimo zniszczenia generatorów, niechroniące osłony przy turretach w niektórych bazach – miały zabezpieczać inżynierów, a są przestrzeliwane, wkurzające mnie ostatnio cholernie „dziurawe” spawn room’y w mniejszych bazach – z założenia w 100% bezpieczne, a w rzeczywistości rozpracowane i zhakowane (lub zbugowane) – można w nich zginąć równie łatwo i na dodatek masowo jak i na zewnątrz, wspomniane już przeze mnie kiedyś „nieśmiertelne samoloty – chociaż przez ostatnie dni nie zauważyłem tego buga… Oj, można by wymieniać i wymieniać….

Poza tym naprawdę ale to naprawdę zaczynam się wściekać na dzieciaki używające preimplementowanych podprogramów z ulepszeniami tzn. „hardenerów”, poprawiających statystyki np. hp czy stanu osłon u szturmowca… Paradoksalnie na Millerze przy dużych lagach jest to nieco mijające się z celem, ale niestety jest to już istna plaga – na dodatek ciężka do wykrycia… Gość ma tylko nieco ułatwione zadanie gdyż przyjmuje obrażenia, ale na podwójnej lub potrójnej liczbie hp… Naprawdę można wymieniać w cholerę i smutno mi trochę, bo z gry gdzie naprawdę liczy się zręczność, zmysł taktyczny i zgranie zespołu powoli robi się poligon doświadczalny dla różnej maści hackerów.

HideoPL

Niech zakłada – usunięcie konta jest dla mnie wystarczającą karą. W końcu się znudzi jeden z drugim i zacznie czerpać przyjemność z grania uczciwie, ze współpracy z grupą.

Inna rzecz że stosowanie hacków skutecznie burzy krew u innych graczy ale paradoksalnie przyczynia się do jednej rzeczy – ludzie zaczynają się identyfikować z własną nacją którą grają i zaczynają niezbyt lubić w grze tych „innych”;-) Hakujących, mających lepszą broń, przewagę populacji… To wszystko ma jeden pozytywny aspekt – człowiek zgrywa się w zespole, outficie czy składzie, bo w grupie zawsze można łatwiej stawić czoła problemom;-)
Tak czy inaczej jeszcze sporo wody upłynie zanim poprawią wszystkie błędy – mrówcza praca graczy zgłaszających problemy jest tutaj podstawą. No i oczywiście tępienie hakerów – zarówno u innych jak i w swojej nacji – nie ma litości!!!