… to nazwa misji, która wymaga od nas zebrania wielu surowców i zakupienia specjalnych przedmiotów aby móc stworzyć modulatory, które są pewnym rodzajem klucza. Dzięki nim możemy dostać się do trzech miejsc, tzw. Melding Pockets.
No dobra, misja ta do niedawana wymagała od nas zebrania olbrzymiej ilości surowców, ale wraz z ostatnia aktualizacją potrzebujemy teraz tylko 10% tego co wcześniej…
Misję zaczyna się poprzez depozyt Crystite Resonator w Copacabana SIN Tower, po czym wysłani jesteśmy do ruin Serato celem zebrania kilku rzeczy.
Kolejny etap to zakup od vendorów trzech różnych SIN Relay w trzech miejscach: Copacabana, Thump Dump oraz Sunken Harbor. Na każdy z nich potrzebujemy 50 odpowiednich voucherów, które dostaniemy poprzez depozyt Crysitte Resonator do SIN Tower. Jakby nam zabrakło Crystite Resonator, to można je zakupić u vendorów za punkty Acord Merit.
Gdy już zakupimy odpowiednie SIN Relay możemy przystąpić do crafcenia modulatorów co potrwa 6 godzin na jeden.
Copacabana Arcfold Modulator daje nam dostęp do DiamondHead, strefy widocznej na pierwszym screenshocie.
Thump Dump Arcfold Modulator daje nam dostęp do Sargasso Sea.
Sunken Harbor Arcfold Modulator daje nam dostęp do strefy w Antarctica.
Co jest takiego specjalnego w tych miejscach?
Zgodnie z zapowiedziami developerów, z czasem gracze będą mogli przesunąć w nich bariery energetyczne przez co staną się one strefami podobnymi do New Eden. Na obecna chwilę mapy nie są zbyt duże, ale strefy te oferują sporo surowców oraz inny rodzaj kryształów: Melding Crystite.
W każdej z tych stref odbywają się różnego rodzaju eventy, gdzie w nagrodę za uczestnictwo możemy dostać „wreckage„, czyli szczątki potrzebne do kolejnej części misji.
Po zebraniu składników z tych trzech stref, możemy stworzyć sobie dostęp do, jak na razie jedynej, instancji grupowej – Blackwater Anomaly.
httpv://www.youtube.com/watch?v=qYA-6Yif_QI
ale sobie przeczytałem… Męczyłem się z tą misja a to trzeba w każdym mieście kupić te pierdółki