Parę godzin temu nagrano siedemnasty już odcinek Command Center, czyli programu prowadzonego przez Matta Higbiego i Tramella Isaaca.
Jak zwykle pokazano tajemniczą pracę koncepcyjną:
Oto tematy, które poruszono w programie:
- ostatni Hotfix, który był ostatnią dużą aktualizacją wprowadzoną do Planetside 2 jaką zobaczyliśmy przed wprowadzeniem zmian związanych z optymalizacją gry i zmienił między innymi sposób w jaki zachowują się pociski wystrzelone miedzy innymi z wyrzutni rakiet (0:06:00 – 0:08:20) ;
- następne aktualizacje dotyczyć będą tylko optymalizacji bo wszystko inne jest odłożone w czasie;
- mnóstwo filmów od fanów (0:30:45 – 0:37:00) oraz innych szkiców i rysunków (0:37:45 – 0:42:45);
- Player Studio za kilka miesięcy będzie dostępne dla Kanady, potem po kilku kolejnych mc dla Meksyku, a jeśli chodzi o Europę… to sobie poczekamy;
Poza tym w programie goszczono Wice-prezydenta Technologii w SOE, Jamey Ryan i rozmawiano, zgadnijcie o czym..? Optymalizacji! (od 0:12:00 – 0:22:05)
Ekipa SOE przygotowuje dokumentalne filmy dla graczy, które pokazywać nam będą jakie prace są wykonywane i o czym rozmawiają devsi na spotkaniach dotyczących tego tematu. Zaprezentowano nam nawet fragment takiego programu i muszę powiedzieć, że osoby na tym spotkaniu chyba kompletnie się tego nie spodziewali, bo wyglądają na przerażonych 🙂 (od 0:13:14 – 0:14:45)
Z wywiadu nie dowiedzieliśmy się niczego czego już nie wiedzieliśmy. Największy problem sprawia UI, renderowanie, efekty fizyczne maja działać szybciej i w jaki sposób inni gracze wpływają na naszą grę.
Optymalizacja będzie wprowadzana etapami.
Zachęcam Was do obejrzenia całego programu lub interesujących Was fragmentów:
Nie zliczę ile razy od powstania gry zmieniano fizykę rakiet…
Fajne widły dla NC…:)
Na SOE można psioczyć. Można narzekać. Można się denerwować i nie zgadzać z ich decyzjami.
Muszę jednak przyznać, że w całej swojej „gamerskiej karierze” nie stykałem się z deweloperami, którzy nagrywają filmy ze swoich spotkań i starają się być tak…Przejrzyści w swoich działaniach (lub przynajmniej dobrze udają, że są).
Karabinek wyborowy Gaussa, moją bolączka w PS jest zbyt małe zróżnicowanie broni, TR szybkostrzelajace z duża iloscia amunicji i z duzymi magazynkami broie na proch, NC ma elektromagnetyczne ale tego w grze nie czuć podczas strzelania z broni cewki i baterie powinny sie rozladowywac, ale za to NC mialo by wieksze obrażenia i fenomenalną prędkość pocisków, i to samo z Vanu szybko ladujące z srednimi magazynkami i bronie typu charge.
Przecież od razu widać, że to pompka do flasha (do kół).
Kinia masz jakis mail lub inny komuinikator gdzie mozna cie zlapac bardziej online bo klan pcpl bd miec do ciebie mila sprawe 😀 ?