Drugi czwartek każdego miesiąca to czas kiedy na kanale telewizyjnym Planetside 2 pojawia się zwariowany program prowadzony przez Matta Higbiego i Tramella Isaaca:
Większa część odcinka 18-go to żarty i wygłupy, ale udało mi się wyłapać kilka ważnych rzeczy które zostały wspomniane w trakcie trwania programu:
- Prace nad optymalizacją trwają. Higby będzie aktualizował swój post z datami, bo na obecna chwilę jest zbyt wiele bugów i dlatego aktualizacji serwera testowego możemy spodziewać się najwcześniej pod koniec przyszłego tygodnia (czwartek).
- Prawdopodobnie dzisiaj zobaczymy Aktualizację serwerów Live, która wprowadzi zmiany związane z WDS (punktacja), naprawi błędy związane z odradzaniem oraz doda nowe rzeczy z Player Studio.
- Dzisiaj zobaczymy 4-ty odcinek serii OMFG w której przedstawione zostaną osoby odpowiedzialne za fizykę w grze.
- 20 listopada obchodzić będziemy pierwsze urodziny Planetside 2, ale eventy z tym związane trwać będą cały miesiąc.
- Developerzy bardzo by chcieli by Hossin pojawił się na serwerach Live w momencie premiery Planetside 2 na Playstation.
- Miotacze ognia są zmieniane. Obecnie działały na zasadzie SMG, ale developerzy chcieliby aby ruch miotaczem w bok powodował zadawanie obrażeń po łuku oraz aby miotacz autentycznie podpalał przeciwników na kilka sekund, dlatego też trzeba trochę zmienić mechanikę.
- Revamp Amerish – wszyscy level designerzy pracują obecnie nad tym tematem i możemy spodziewać się podobnych zmian jak na Indar i Esamir.
- Harasser i możliwość naprawy z miejsca pasażera nie jest bugiem według Hibiego – takie były założenia. Być może jest to troszkę przegięte, ale jedyne co martwi Higbiego to wytrzymałość tego pojazdu w walce z MBT, który używa dział AP i powinien być zniszczony od jednego pocisku… (nerf? – 0:29:00)
Jak zwykle zaprezentowano tajemniczą pracę koncepcyjną:
A propos harraserów – dobrze, że wytrzymałość zostanie zmniejszona… Jest naprawdę ciężko zniszczyć harrasera w pojedynku 1:1 – raz że ciężko trafić, a jak już się trafi to niewiele mu to robi… To w końcu tylko buggy – jeden strzał z Vanguarda AP powinien go roznieść na strzępy.
PlayStation, nie Playstation. Za dużo było walki o tą nazwę żeby teraz ją przekręcać. Jest to ważny kawał historii SONY i Nintendo.
„Tajemnicza praca koncepcyjna” … no z koncepcji i idei są naprawdę mocni w SOE…jeszcze żeby to potrafili zrobić bez baboli 🙂
A narzekałaś, że nie ma info dot. PS2 ;]
Higby opowiadający o tym jakie robił kupy.
Ten show…
Powinnam dostać medal za obejrzenie pełnej godziny 😀
wreszcie coś o miotaczach 😀
kinu, Czy miotacze które są tworzone do PS2 plują podpaloną cieczą czy poprostu jest to podpalony gaz ?
W zasadzie pytam się o zasięg…
Nie mam pojęcia Skaramanga, ale jak je testowałam to wydawało mi się, żę miały dość daleki zasięg. Nagranie zreszta wrzucilam na youtube.
Tak ale jeśli teraz piszesz że zadają obrażenia pod takim kątem to troszke zmienia sprawe