W dniu dzisiejszym wszystkie serwery Planetside 2 zostaną wyłączone o godzinie 15-tej czasu polskiego na 1,5 godzinny Hotfix. (Miejmy nadzieję, że tylko 1,5h bo ostatnia aktualizacja na PTS była lekko zrąbana…)

hotfixCałe notki znajdziecie na forum, natomiast tutaj zamieszczam najważniejsze zmiany.

Zmiany w Odrodzaniu (podejście trzecie)

  • Jest bardziej prawdopodobne, że miejsce odradzania pokaże się na linii walk.
  • Instant Action ma większą szansę wybrania lokacji na kontynencie gdzie znajduje się gracz.
  • Zwiększono opcje standardowych miejsc odrodzeń: najbliższe małe placówki oraz duże placówki po linii przepływu walk.

Zmiany te powinny zapobiec sytuacjom kiedy piloci są zestrzeleni dalej niż linia frontu z dala od swojego terytorium i nie mają dobrych miejsc odrodzeń. Oprócz istniejących miejsc odradzania w najbliższej dużej bazie, zmiana ta doda jako miejsca odradzania najbliższe małe i duże posterunki.

Pamiętajcie, że odległość do miejsca odradzania przebiega po lini przepływu walk a nie w linii prostej.

Zmiany w UI WDS

Dodane zostały nowe elementy UI informujące o evencie WDS:

  • w punktacji [TAB] znajdziecie dzienne, tygodniowe oraz całościowe wyniki dla każdego imperium. Punktacja ta pokazuje się tylko dla danego serwera.
  • Informacja na Mapie Regionu pokazuje wartość punktową danego regionu w trakcie WDS.
  • Punktacja jest przeliczana na bieżąco z uwzględnieniem wszystkich czynników.

Zmiany w punktacji WDS

Zaktualizowaliśmy sposób w jaki liczone są punkty. oto nowa punktacja.

Podstawowe wartości baz zostały zmienione:

  • mały posterunek – 10 pkt za przechwycenie, 20 pkt na godzinę za utrzymanie;
  • duży posterunek – 20 pkt za przechwycenie, 50 pkt na godzinę za utrzymanie;
  • główna baza (Bio Laby, Tech Planty i Amp Stacje) – 50 pkt za przechwycenie, 100 pkt na godzinę za utrzymanie.

Współczynnik trudności – Wartość danego terytorium za zdobycie jak i utrzymywanie będzie skalować się na podstawie współczynnika trudności, który zastosowany zostanie do punktacji każdego kontynentu.Współczynnik ten będzie pomiędzy 0.1 a 1. Trudność obliczana jest dla każdej frakcji i bazowana jest na procentowej populacji wroga w stosunku do górnej granicy (cap).

MAX( .1 , EnemyEmpire1Population/PopulationCap,EnemyEmpire2Population/PopulationCap)

Oznacza to, że puste kontynenty będą warte o wiele mniej niż te na których toczą się walki oraz, że frakcje, których populacja jest największa będą dostawać mniej punktów.

Top Dog Bounty – terytorium należące do frakcji, która obecnie prowadzi w punktacji na serwerze będzie warte 50% więcej punktów dla pozostałych frakcji za jego przejęcie. Ma to pozwolić aby frakcje, które maja niższą punktację mogły dogonić lidera i zachęcić je aby atakować dominującą frakcję;

DEPOT

Wypatrujcie niedługo wyprzedaży nowych Haloweenowych przedmiotów oraz starych faworytów.

INNE

  • Rotacja Warpgate
  • Zmniejszono czas ostrzeżenia przezd Alertem z 15 minut na 2 minuty
Poprzedni artykuł[PS2] Planetside 2 Warpgate, odc 3
Następny artykuł[EQ2] Otwarta Beta Tears of Veeshan
10 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
RachitynowyJoe

Rotacja waprgate’ów? No tośmy się nacieszyli naszym warpgatem na indarze 😀 To były piękne dwa tygodnie dominacji NC na indarze 😀

Skaramanga

rzeczywiście strasznie szybko ten wargate zmieniają…

Co do instant action chyba wczoraj będąc na swoim warpgate na indarze po kliknięciu owego przycisku wyrzuciło mnie daleko za linie wroga dokładnie na Indar bay point…
Przy czym walki toczyły się daleko za Indar Excavations

I co z tego że zmnienią punktacje jeśli i tak już TR ma zza dużo pkt.
Dziękuje tłukom z tr za zdobywanie kolejnych boostów

kociamafia

Podziękuj „tłukom z NC” (…) że dają się nam tak farmić.

Gdyby nie wy, TR nigdy nie nachapałoby tylu punktów :>

Simion

4 dni przed końcem eventu robić coś jeszcze z nim…

Pytlong

4 dni do końca i WIELKIE ZMIANY …pffff

SOE może następnym razem Wam wyjdzie event.

Z respieniem się cieszę, bo wuj strzela jak nie można nigdzie poza warpgate-m się zrespić.

Zobaczymy po hotfixie jakie cuda będą 🙂
Jutro za pewne poprawka do hotfix-a xD

vegito30

Nareszcie wzieli się za naprawę zbugowanego lock on bo glowa pekała od tego ciągłego piknia

Balrogos

U mnie Instant Action ma nazwę, Instant Death dlaczego? za każdym razem jak sie zrzucam to laduje na terytorium 90% populacji wroga nie przebiegne nawet 20 m i jestem martwy :D, moja najlepsza akcja była jak mnie rzuciło w srodek gdzies terenów vanu

Bocian

To tak jak islam, religia pokoju, a nikt ich nie rozumie. 😛

Simion

I update skopany 😀 !!!! Antywirus Avast skutecznie blokuje grę 😛 . Ciekawe dlaczego ]:-> .