Na serwerze testowym Noc na kontynencie Indar jest ciemniejsza niż na serwerach Live. Może i niewielka zmiana, ale i tak ucieszyła sporą ilość graczy, szczególnie tych co pamiętają jak wyglądały noce w Planetside 2 w trakcie Bety.
Gracze domagali się ciemniejszych nocy nad Indar od zakończenia Bety i w końcu się doczekali. Oto porównanie nocy na serwerze Live i testowym:
httpv://www.youtube.com/watch?v=USDBtFWCEaM
Niby nie jest wielka różnica, ale zawsze coś 🙂
NOO vanuchów już wogóle nie będzie widać :/
Ja bym powiedziala, ze raczej TR skoro maja ciemnoczerwone dodatki, a VS ma seledynowe…
U vanu widać końcówki broni. Każda ich lufa się świeci. Ciężko to zauważyć ale jak widać dziwny „błysk” wiadomo że to vanu.
Po wyłączeniu cieni nie jest tak źle.
No i rzecz jasna ustawienie grafiki na „low” zwiększa widoczność.
no niestety niższe ustawienia dają mniej błysków przez co nic nie daje po ślepiach non stop np: lecąc libkiem w 3 os.
ale bardzo dobrze że tak robią, przynajmniej może zacznie się używanie latarek, które mają raczej charakter rozśmieszenia przeciwnika niż pomocy.
Tak samo „hełmy” z otwartą twarzą czasem rozkładam ręce ze śmiechu jak widze tą twarz bez jakiej kolwiek emocji, okutą w ten kawał twardszego spandexu
Trzeba będzie świecić oczami… xD TAK! w końcu!
jeszcze ciemniej musiało by być żeby sie latarka albo światła w pojazdach miały przydawać. Jak sie wchodzi do cienia to już w ogóle powinno byc tak czorno żeby nic nie było widać 😀 tylko jeszcze powinny byc dostępne w dodatkach kombinezonu tych co nanowave jest, google noktowizyjne (tylko żeby siały a nie jak NV na działka) 😛
W ust. grafiki jest gamma, monitory mozna rozjasnic itp. nie bez powodu przed rozpaczeciem dobrej gry prosza nas o wyregulowanie jasnosci aby dany obiekt byl ledwo widoczny a to po to zeby zachowac dobra jakos rozgrywki jak ma byc ciemno to ciemno. I ktory debil bedzie latal z latarka jak jest termowizyjny celownik ktory moim zdaniem powinien zostac zmieniony na noktowizyjny.
Do tego Vanu ma naturalne ciemne camo, dzięki …
Gdyby mieli się decydować na gogle nv to by musieli całkiem się tego celownika pozbyć. No ale masz rację, i tak wielu podkreci gamme byle by więcej widzieć. żeby zmusić do noszenia latarek albo gogli trzeba by zrobić noc tak ciemną ze nawet po rozjasnieniu byba by szarość a postacie by się z nią zlewaly i były nie do zauważenia. Co z pewnością spowodowało by utratę pewnej ilości graczy
a już myślałem, że się moja latareczka przyda :/