Co za epiczny tytuł tego posta, ale prawda jest taka, że nie logowałam się do tej gry od ponad miesiąca i dzisiaj postanowiłam zajrzeć aby zobaczyć co się zmieniło.
Fakt, zalogowałam się tylko na chwilę, ale i tak miałam wrażenie jakbym grała w zupełnie nową grę. Pierwszy szok przeżyłam przy Tornadzie, gdzie walczyło kilkudziesięciu graczy, a ja nie miałam lagów…
Potem zerknęłam na mapę i odkryłam kilka nowych miejsc do których będę się musiała wybrać.
Dlaczego akurat dzisiaj postanowiłam zajrzeć do FireFall? Prawdę powiedziawszy to nie wiem. Ostatni post oraz moja radość aktualizacją, co by nie mówić gry w trakcie Bety, troszkę mnie zdegustowały, ale to nie znaczy, że nie śledziłam tego co się dzieje w FireFall.
Może teraz nie dzieje się jeszcze za dużo, ale zgodnie z cotygodniowymi informacjami od developerów, plany względem Firefall, jak i zmiany jakie zobaczymy w grze są dość duże.
- Historia – zespół Firefall pracuje obecnie nad pierwszymi misjami fabularnymi, które opowiedzą graczom historię Aktu I.
- Interfejs Użytkownika – developerzy zakończyli prace nad nową wersja interfejsu wytwarzania przedmiotu, oczyszczania minerałów oraz ich łączenia, jak i drzewka badań.
- Dynamiczne zdarzenia – w planach wprowadzenie jest większej ilości misji o zupełnie nowej treści, które powinny zadowolić graczy. Na przykład gracz jedzie LGV, na drodze widzi minę i są dwie opcje: zatrzymuje się i ją rozbraja zyskując kilka sonic detonatorów, albo nie zdąży się zatrzymać, mina wybuchnie i gracz zostaje zaatakowany.
- Zmiany w rozwoju postaci – developerzy chcą zaoferować graczom nowe ciekawe możliwości rozwoju postacie poprzez tzw. punkty. Ideą tego rozwiązani jest aby odblokowując kolejne elementy Battleframe gracz odblokowywał również punkty, za które będzie mógł odblokować pewne wyposażenie, które mogą zmienić sposób gry.
- Specjalizacja w wytwarzaniu przedmiotów – system ten będzie miec za zadanie umozliwienie graczom rozwój w kierunku tworzenia konkretnych przedmiotów poprzez odblokowaniu specjalnych receptur oraz wykorzystywaniu specyficznych komponentów. Na obecna chwile w planach jest podzieleni przepisów na trzy główne kategorie: broń, moduły zdolności oraz battleframe (servo, jumpjety, pancerze, itd.)
- Prestiż przedmiotów – developerzy mają w planach wprowadzić punkty prestiżu, które nie będą niczym innym jak punktami doświadczenia dla przedmiotów jakie używają gracze. Im więcej gracz walczy, tym więcej punktów otrzyma jego sprzęt.
- Zmiany w naprawie – im więcej Crystite wydamy na naprawę, tym mniej punktów zostanie odjęte z dostępnych punktów naprawy.
- Odzysk (Salvaging) – po odzyskaniu przedmiotu (rozbiorze na części pierwsze?), gracze otrzymają zasoby i specjalne punkty, które będą potrzebne do odblokowywania nowych przepisów oraz zaawansowanych opcji w drzewku craftu. Oprócz tego, w czasie odzyskiwanie gracze będą mieć małą szansę na otrzymanie unikalnej receptury z zaginiona technologią. Im większy prestiż ma przedmiot, tym więcej surowców i punktów za niego otrzymamy.
Zastanawia mnie tylko jedno: jak długo jeszcze FireFall będzie w fazie otwartej Bety? Rok, dwa? W którym momencie developerzy zdecydują się na 'oficjalną’ premierę?
Też się dzisaj zala
ogowałem ale tlyko na chwile zuważyłem spadek wydajności. A co to jest ta okrągła mapa i jak ja wlaczyć?
To mapa świata – wciskasz M i oddalasz widok
to swiat się jakoś zmienił ? nie jest tak że jest na rzeczywistej mapie Ziemi ?
nie no jest na rzeczywistej mapie Ziemi, ale dodali nowe miejsca (instancje)
A dobra rozumiem zrobiłem zooma na twoją mapke i niemiałem żadnej orientacji w terenie przez tą anomalie.
Mylślałem nad jakimiś Filipinami ale copa cabana jest całkiem gdzie indziej…