W ciągu ostatnich dwóch tygodni na serwer testowy trafiło sporo 'ninja’* zmian. Niektóre z nich to zmiany w opisach, inne z kolei naprawiają błędy istniejące w grze od dnia premiery.

2013_11_25 PTS planetside 2 decaleWymienię tutaj te najważniejsze zmiany, na które czekają, albo i nie, gracze Planetside 2.

Zmieniono opis pancerza kompozytowego Harassera (na razie TYLKO opis!).

Na serwerach Live mamy: Reduces incoming damage from all directions except the bottom by an additional 5/10/15/20% and reduces damage from C-4 by an additional 15/30/45/60%.

Na serwerze PTS: Reduces damage from direct hits from all directions except the bottom by an additional 2/4/6/8%.

Jedyne nie-bezpośrednie obrażenia, które zadawane mogą być Harasserowi to obrażenia od wybuchów z broni Dalton i Zephyr.

Oto, jak wyglądać będzie STK (shots to kill) przy pancerzu na poziomie 4 po wprowadzeniu zmian (teraz -> po zmianie):

  • Lightning HEAT: 5 -> 4
  • Lightning AP: 4 -> 3
  • Vanguard HEAT: 4-> 3
  • Vanguard AP: zostaje 3
  • Magrider HEAT: 4 -> 3
  • Magrider AP: 4 -> 3
  • Prowler HEAT: 6 -> 5
  • Prowler AP 5 -> 4
  • Halberd: 4 -> 3
  • Enforcer: 9 -> 7
  • HRB: 14 -> 11

Naprawiono w końcu dystans narzędzia reperującego inżynierów TR! Od momentu premiery, inżynierzy TR byli lekko uprzywilejowani gdyż ich podstawowy zasięg narzędzia do napraw wynosił 6 metrów w porównaniu do 5 metrów innych frakcji.

Znaleziono w plikach kilka ciekawych opisów:

  • „Reduces incoming damage from all directions except the bottom by an additional 15% and reduces damage from C-4 by an additional 45%” zmieniono na „Reduces damage from direct hits from all directions except the bottom by an additional 6%.”
  • „Nanoweave Armor has been removed from your character and its cert cost refunded.”
  • „When equipped increases the user’s health by 100.” zmieniono na „When equipped adds 7.5% resistance to small arms projectiles.” ( +125 zmienono na +10% itd)

Zobaczymy wiele nowych ornamentów i innych artykułów kosmetycznych.

Zmieniono wygląd rozpraszacza pola siłowego (Gate Shield Diffuser):

2013_11_25 PTS shield diffusor VS 2013_11_25 PTS shield diffusor NC 2013_11_25 PTS shield diffusor TR

*ninja – oznacza, że zmiany te zrobiono cichaczem i nie ma o nich wzmianki w oficjalnych notkach developerskich umieszczanych na forum PlanetSide 2

Poprzedni artykuł[EQ2] Halikus, Servant of RageFire
Następny artykuł[EQ2] Hotfix (26/27.11)
8 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
VintageMan

Nerf Harrasera poraża postępem.

BlackJDragon

http://i.imgur.com/GgGEs1f.jpg
hmm koło zapasowe do Sundka. Kolejna rzecz, którą muszę mieć obok anteny i kołpaków do Flasha ;P

Simion

Intrygujące są te decale – brąz, srebro i złoto. Ciekawe za co będę je dawać.

BlackJDragon

kto wie
na brązowym są tylko bronie NC, a bronie VS są tylko na złotym. Przypadek? Nie sądzę!

Balrogos

Mam nadzieje ze zrobia refunda pancerza na haraserze po takich zamianach nie oplaca sie z niego korzystac lepiej juz walnac dymem po oczkach i spierd*****

HideoPL

Nerf harrasera był już zapowiadany ostatnio – najwidoczniej stopniowo wprowadzają go na testowy. Docelowo mają jeszcze znieść odporność na bronie piechoty (small arms), zwiększyć obrażenia od min (które docelowo nie będą widoczne na termo), zmniejszyć tempo naprawiania i regeneracji turbo. Jeżeli o mnie chodzi, to jestem za – harraser przestanie być bezkarną maszynką do robienia certów za free (prędkość, mobilność, naprawianie w trakcie jazdy, bronie frakcyjne), kierowcy będą musieli zacząć nieco bardziej się bać – w końcu to tylko buggy a nie czołg.

Balrogos

Mogli od poczatku zrobic Harasshera jako woz tylko przeciw piechotny, latwy do zniszczenia z czolgu, i jako pojazd ciezki czyli nie otrzymujacy obrazen od small arms fire. Problem Solved, potem dodali niewiadomo po co frakcyjne bronie do pojazdu NS, to tak jak w Sunderze zamontowac 2x Marudery albo 2x Vulcany a propo sundera dlaczego nie ma na nich Vulcana? czy Enforcerow? pojazd NS tak pojazd NS wiec dlaczego nie where is LOGIC?

kociamafia

@Hideo

Przewiduję overnerf. Wszyscy przesiądą się na halberda bo strach będzie nawet do jakiejkolwiek piechoty podjechać.

Ewentualnie relog i hopsasa do vanguarda.