Jak zapowiedziano, tak i zrobiono.
Wszystkie serwery Planetside 2 zostały wyłączone o godzinie 13-tej czasu polskiego celem wprowadzenia poprawek, które zwiększą wydajność gry. Przewidywany czasy wyłączenia serwerów: 3 godziny.
Oficjalne notki znajdziecie na forum. Wybaczcie, że nie wszystko przetłumaczę, ale naprawdę nie jestem za dobra w komputerach od strony technicznej. Jeśli ktoś chciałby, to będę wdzięczna za tłumaczenie tych notek 🙂
OPTYMALIZACJA
Ogólne:
- zmieniono renderowanie aby lepiej wykorzystywać CPU, to samo dotyczy UI;
- zoptymalizowano koszt CPU na niektórych czysto kosmetycznych obiektach;
- zoptymalizowano dźwięk
- i wiele innych rzeczy, które nie mogę zrozumieć co robią 😉
FX:
- zaktualizowano kawałki zniszczonych pojazdów
- zoptymalizowany uderzenia pocisków
Animacja:
- wdrożono 'scatterblend node’ aby poprawić płynność w osobie trzeciej oraz wydajność
- przeorganizowano sieć w celu zredukowania zwolnień i zmniejszenia jej ogólnej wielkości;
- i inne
Grafika:
- zoptymalizowano bronie widoczne z pierwszej osoby
- poprawiono korzystanie z tekstur w rożnych pojazdach
- zoptymalizowano paczkę amunicji oraz wieżyczki inżyniera
Pamięć:
- naprawiono crash klienta
- naprawiono wyciekanie pamięci
UI:
- zmieniono znaczniki nad postaciami graczy
- zmieniono wygląd HUD
- zoptymalizowano UI plutonu
- zmieniono wygląd informacji i zabiciu gracza
- i inne
UI HUD:
- zoptymalizowano minimapę
- zoptymalizowano kompas
- zmieniono informację na temat broni (ilosc pocisków, reload, itd)
- zmieniono pasek życia i osłon
- i inne
Indar:
- zmniejszono ilość polygonów na większości obiektów
- i inne
ZMIANY NIE ZWIĄZANE Z OPTYMALIZACJĄ
Najważniejsze:
- nie ma podwójnego ładowania ekranu
- zmieniono przelicznik rekomendowanych serwerów
- wieżyczki AI nie będą już strzelać do siebie samych
- wieżyczki AV i ich pociski nie powinny już znikać w dużych walkach
- wyłączono cząstki GPU, aż do odwołania
Ogólne:
- każde odradzanie zajmuje tyle samo czasu – 15 sekund
- Squad deploy nie będzie zrzucał gracza w centrum bazy, ale zamiast tego w najbliższym punkcie do lidera, który zawiera punkt odrodzenia, rozstawiony Sunderer lub spawn beacon,
- Narzędzie zwiadowcze Infoltratora (Recon dart) wyśle teraz informacje do wszystkich przyjaciół, którzy są w zasięgu 150 m,
- zwiększono prędkość drop podów,
- zmniejszono możliwosc poziomego przemieszczania drop podów,
- poprawiono wygląd uderzenia kul na niskich ustawieniach,
- naprawiono wysyłanie telli na inne serwery,
- lepsze efekty cząsteczkowe przy zmieszczeniu pojazdów TR i NC,
Świat:
- Ustawienia czasu na Amerish zostały przesunięte o 12 godzin – jeśli nie podoba ci się noc na Esamir i Indar, to słońce czeka na Ciebie na Amerish,
- przyciemniono oświetlenie w trakcie zmierzchu i świtu na Indar,
- niektóre posterunki na Indar dostały minimalne zmiany
- Zurvan Amp Station delikatnie zmieniono,
- Dhaka Amp Station ma teraz generatory osłon na bramach,
Indar – dodano nowe połączenia w przepływie walk:
- The Crown <-> Crossroads Watchtower
- Vanu Archives <-> NS Secure Data Lab
- Quartz Ridge Camp <-> Indar Comm Array
- Ceres Hydroponics <-> Galaxy Solar Plant
- Crimson Bluff Tower <-> NS Material Storage
- Benson Construction <-> Alkali Shipping
UI:
- zmieniono nazwy Warpgate na Indar, więc teraz gracze zobaczą „Pólnocne Warpgate” zamiast „TR Warpgate”,
- pojazdy wrogów nie będa pokazywać ile osób znajduje się w ich środku.
Naprawiono wiele bugów.
13:25-13:30 😉
Ale urwał, jak to wszystko cudownie brzmi, ciekawe jak włączą.
Dobrze że dodali nowe połączenia.
lubiłem noc na amerishu…
oby coś wybuchło i przesuną na 6ego
3,5h wszystko na dobrej drodze 😛
da ktoś znać jak będzie już można grać
Proszz, pl13.pl. Relacja na bieżąco 😛
6 nowych połączeń! Tyle wygrać!
Ja pie**le…Rano włączam launcher PS2 żeby jak wyjdzie patch po południu to na wieczór żeby był ściągnięty…Przychodzę, launcher właczony patch nie ściągnięty…Ta gra ubliża mi coraz bardziej…
wow, ale postęp, Planet się NORMALNIE wyłącza bez zwiechy…sukces 🙂
naprawdę? kurcze, serwery w eq2 wylaczone to chyba sie zaloguje by zerknac 🙂
Wieżyczki engów wybuchają zaraz po rozstawieniu X) .
własnie sie zalogowałam i skubańcy widzą wiezyczki z kilkuset metrow! nawet nawet jednego strzała nie mogłam oddać! Jestem za usunięciem optymalizacji z serwerów…
czyli cofka i powrót na 6.XII ;D
wreszcie coś z tymi wieżyczkami zrobią 🙂
„Squad deploy nie będzie zrzucał gracza w centrum bazy, ale zamiast tego w najbliższym punkcie do lidera, który zawiera punkt odrodzenia, rozstawiony Sunderer lub spawn beacon,”
Czy tylko ja to widzę czy mi oczy figla robią , czyli jak lider jest aktualnie na amp stacji to jeśli w danej chwili nie ma żadnych sandków to zrespimy się na kiblu do amp stacji przecież to bezsens totalny jest
@ Kinya
I bardzo dobrze. 🙂
A ja właśnie zauważyłem najważniejszą zmianę. Otóż zniknął mech z pierwszego PlanetSide’a! Ta zniewaga krwi wymaga! Chciałem go zachować dla moich dzieci!
Logujcie się na swoje główne postacie. Rzucili boosty trzydniowe.
zoptymalizowano bronie widoczne z pierwszej osoby… minigun dalej nie ma licznika naboi…