Jak zapowiedziano, tak i zrobiono.

Wszystkie serwery Planetside 2 zostały wyłączone o godzinie 13-tej czasu polskiego celem wprowadzenia poprawek, które zwiększą wydajność gry. Przewidywany czasy wyłączenia serwerów: 3 godziny.

optymalizacjaOficjalne notki znajdziecie na forum. Wybaczcie, że nie wszystko przetłumaczę, ale naprawdę nie jestem za dobra w komputerach od strony technicznej. Jeśli ktoś chciałby, to będę wdzięczna za tłumaczenie tych notek 🙂

OPTYMALIZACJA

Ogólne:

  • zmieniono renderowanie aby lepiej wykorzystywać CPU, to samo dotyczy UI;
  • zoptymalizowano koszt CPU na niektórych czysto kosmetycznych obiektach;
  • zoptymalizowano dźwięk
  • i wiele innych rzeczy, które nie mogę zrozumieć co robią 😉

FX:

  • zaktualizowano kawałki zniszczonych pojazdów
  • zoptymalizowany uderzenia pocisków

Animacja:

  • wdrożono 'scatterblend node’ aby poprawić płynność w osobie trzeciej oraz wydajność
  • przeorganizowano sieć w celu zredukowania zwolnień i zmniejszenia jej ogólnej wielkości;
  • i inne

Grafika:

  • zoptymalizowano bronie widoczne z pierwszej osoby
  • poprawiono korzystanie z tekstur w rożnych pojazdach
  • zoptymalizowano paczkę amunicji  oraz wieżyczki inżyniera

Pamięć:

  • naprawiono crash klienta
  • naprawiono wyciekanie pamięci

UI:

  • zmieniono znaczniki nad postaciami graczy
  • zmieniono wygląd HUD
  • zoptymalizowano UI plutonu
  • zmieniono wygląd informacji i zabiciu gracza
  • i inne

UI HUD:

  • zoptymalizowano minimapę
  • zoptymalizowano kompas
  • zmieniono informację na temat broni (ilosc pocisków, reload, itd)
  • zmieniono pasek życia i osłon
  • i inne

Indar:

  • zmniejszono ilość polygonów na większości obiektów
  • i inne

ZMIANY NIE ZWIĄZANE Z OPTYMALIZACJĄ

Najważniejsze:

  • nie ma podwójnego ładowania ekranu
  • zmieniono przelicznik rekomendowanych serwerów
  • wieżyczki AI nie będą już strzelać do siebie samych
  • wieżyczki AV i ich pociski nie powinny już znikać w dużych walkach
  • wyłączono cząstki GPU, aż do odwołania

Ogólne:

  • każde odradzanie zajmuje tyle samo czasu – 15 sekund
  • Squad deploy nie będzie zrzucał gracza w centrum bazy, ale zamiast tego w najbliższym punkcie do lidera, który zawiera punkt odrodzenia, rozstawiony Sunderer lub spawn beacon,
  • Narzędzie zwiadowcze Infoltratora (Recon dart) wyśle teraz informacje do wszystkich przyjaciół, którzy są w zasięgu 150 m,
  • zwiększono prędkość drop podów,
  • zmniejszono możliwosc poziomego przemieszczania drop podów,
  • poprawiono wygląd uderzenia kul na niskich ustawieniach,
  • naprawiono wysyłanie telli na inne serwery,
  • lepsze efekty cząsteczkowe przy zmieszczeniu pojazdów TR i NC,

 Świat:

  • Ustawienia czasu na Amerish zostały przesunięte o 12 godzin – jeśli nie podoba ci się noc na Esamir i Indar, to słońce czeka na Ciebie na Amerish,
  • przyciemniono oświetlenie w trakcie zmierzchu i świtu na Indar,
  • niektóre posterunki na Indar dostały minimalne zmiany
  • Zurvan Amp Station delikatnie zmieniono,
  • Dhaka Amp Station ma teraz generatory osłon na bramach,

Indar – dodano nowe połączenia w przepływie walk:

  • The Crown <-> Crossroads Watchtower
  • Vanu Archives <-> NS Secure Data Lab
  • Quartz Ridge Camp <-> Indar Comm Array
  • Ceres Hydroponics <-> Galaxy Solar Plant
  • Crimson Bluff Tower <-> NS Material Storage
  • Benson Construction <-> Alkali Shipping

UI:

  • zmieniono nazwy Warpgate na Indar, więc teraz gracze zobaczą „Pólnocne Warpgate” zamiast „TR Warpgate”,
  • pojazdy wrogów nie będa pokazywać ile osób znajduje się w ich środku.

Naprawiono wiele bugów.

Poprzedni artykuł[PS2] Zmiany w zbroi Nanoweave oraz snajperkach
Następny artykuł[EQ2] Tears of Veeshan
20 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Simion

13:25-13:30 😉

Viruz

Ale urwał, jak to wszystko cudownie brzmi, ciekawe jak włączą.

Bocian

Dobrze że dodali nowe połączenia.

Skaramanga

lubiłem noc na amerishu…
oby coś wybuchło i przesuną na 6ego

BlackJDragon

3,5h wszystko na dobrej drodze 😛

Pytlong

da ktoś znać jak będzie już można grać

Bocian

Proszz, pl13.pl. Relacja na bieżąco 😛

PLH

6 nowych połączeń! Tyle wygrać!

[3PL3] VarDenSar

Ja pie**le…Rano włączam launcher PS2 żeby jak wyjdzie patch po południu to na wieczór żeby był ściągnięty…Przychodzę, launcher właczony patch nie ściągnięty…Ta gra ubliża mi coraz bardziej…

Pytlong

wow, ale postęp, Planet się NORMALNIE wyłącza bez zwiechy…sukces 🙂

Simion

Wieżyczki engów wybuchają zaraz po rozstawieniu X) .

Skaramanga

czyli cofka i powrót na 6.XII ;D

Pytlong

wreszcie coś z tymi wieżyczkami zrobią 🙂

[PCPL]adijos

„Squad deploy nie będzie zrzucał gracza w centrum bazy, ale zamiast tego w najbliższym punkcie do lidera, który zawiera punkt odrodzenia, rozstawiony Sunderer lub spawn beacon,”

Czy tylko ja to widzę czy mi oczy figla robią , czyli jak lider jest aktualnie na amp stacji to jeśli w danej chwili nie ma żadnych sandków to zrespimy się na kiblu do amp stacji przecież to bezsens totalny jest

Bocian

@ Kinya

I bardzo dobrze. 🙂

Gronostaj

A ja właśnie zauważyłem najważniejszą zmianę. Otóż zniknął mech z pierwszego PlanetSide’a! Ta zniewaga krwi wymaga! Chciałem go zachować dla moich dzieci!

Simion

Logujcie się na swoje główne postacie. Rzucili boosty trzydniowe.

Zbrojny

zoptymalizowano bronie widoczne z pierwszej osoby… minigun dalej nie ma licznika naboi…