Wydaje mi się, że możemy się spodziewać Aktualizacji w dniu dzisiejszym, a wraz z nią wprowadzenie automatycznej rotacji Warpgate oraz innych zmian znajdujących się na serwerze testowym. Oznacza to, że wszystkie serwery zostaną wyłączone w dniu dzisiejszym o godzinie 15-tej na około trzy godziny, po czym będą stopniowo włączane.
Zobaczymy, czy mam rację, jeśli tak to dodam w tym miejscu tłumaczenie notek po ich opublikowaniu 🙂
Całe notki znajdziecie na forum, poniżej najważniejsze informacje.
Znane problemy:
- Wzmocniono rejestrowanie błędów aby wykryć problem powodujący, że osoby z opłaconym abonamentem nie otrzymują pasywnych certów w pełnej wartości. Różnica ta zostanie zwrócona z ekstra „czymś”.
- Długi czas logowanie w dniach aktualizacji – pracujemy nad kilkoma poprawkami, ale jeszcze ich nie wprowadziliśmy.
Odradzanie w pojeździe drużyny:
- W celu zachęcenia do grupowania i zwiększenia dostępnych opcji odradzania dodana zostaje możliwość odradzania w środkach transportu posiadanych przez członków drużyny.
- Odradzanie tego typu ograniczone jest do Galaxy i Sunderer, które są zajmowane oraz w posiadaniu członka drużyny.
- AMS Sunderera nie trzeba juz wyposażać aby funkcjonował. Po wykupieniu certyfikacji zostaje on udostępniony pasywnie i można go używać zawsze. W ten sposób zwolniony zostaje slot na Utility, który można wykorzystać na inne rzeczy.
- Nagroda XP za odradzanie w pojeździe drużyny – właściciel pojazdu otrzymuje 10xp.
Mapa:
- Przeniesiono filtry Ally i Enemy do nowej sekcji zwanej „Heat Maps”.
- Dodano mapy przechwytywania i obrony dla WDS do „Heat Maps” aby zidentyfikować regiony o dużej ilości punktów.
- Zmieniono wygląd linii przepływu walk (lattice).
Różne:
- Bonus za zabicie wroga przy rozstawionych pojazdach – właściciele pojazdów otrzymuja teraz 50 XP za zabicie wroga, w porównaniu do 5 xp, gdy pasażer opuści pojazd i zabije przeciwnika.
- Automatyczna rotacja Warpgate – pierwsza już jutro!
- Czasy (cooldown) na Squad Deploy oraz Instant Action są teraz oddzielne.
Błędy:
- Wskaźniki HUD dla samolotu sojusznika znowu będą wyświetlane, gdy jest on w linii wzroku.
- Naprawiono błąd, który powodował nie wyświetlanie miejsc odrodzenia w obszarach walk.
- Usunięto napisy „capture” i „hold” z ikony HUD generatora osłon.
- Ikony HUD dla generatora osłon ponownie będą używać słów „Overload” albo „Destroy”.
- Informacje killach (prawy górny róg ekranu) będą teraz wyświetlać dłuższe nazwy bez ich obcinania.
Wydajność:
- Obniżono minimalnie jakość VO (??) aby poprawić zużycie pamięci klienta.
- Optymalizacja wydajności serwerów.
- Naprawiono crash gry powodowany przez klienta gry oraz obszary.
VO to chyba vector object. Czyli zmniejszono nieco szczegółowość brył modeli…
> Zmieniono wygląd linii przepływu walk (lattice).
Czyżby zrobili mniej zergopodobną grę?! A nie, tylko wygląd będzie inny 🙁
Może po tej aktualizacji bede mógł pograć bo od 24 grudnia do gry wejść niemoge error g15 na kompie żadnych wirusów i firewall wyłączony
milutko, wpadłem do jakiegoś nieznanego mi squadu i po odrodzeniu sundek w którym siedziałem wybuchł od ostrzału pewnego prowlera który pomimo płaczu terran dalej strzela tak samo