Wydaje mi się, że możemy się spodziewać Aktualizacji w dniu dzisiejszym, a wraz z nią wprowadzenie automatycznej rotacji Warpgate oraz innych zmian znajdujących się na serwerze testowym.  Oznacza to, że wszystkie serwery zostaną wyłączone w dniu dzisiejszym o godzinie 15-tej na około trzy godziny, po czym będą stopniowo włączane.

sunderer banerZobaczymy, czy mam rację, jeśli tak to dodam w tym miejscu tłumaczenie notek po ich opublikowaniu 🙂

Całe notki znajdziecie na forum, poniżej najważniejsze informacje.

Znane problemy:

  • Wzmocniono rejestrowanie błędów aby wykryć problem powodujący, że osoby z opłaconym abonamentem nie otrzymują pasywnych certów w pełnej wartości. Różnica ta zostanie zwrócona z ekstra „czymś”.
  • Długi czas logowanie w dniach aktualizacji – pracujemy nad kilkoma poprawkami, ale jeszcze ich nie wprowadziliśmy.

Odradzanie w pojeździe drużyny:

  • W celu zachęcenia do grupowania i zwiększenia dostępnych opcji odradzania dodana zostaje możliwość odradzania w środkach transportu posiadanych przez członków drużyny.
  • Odradzanie tego typu ograniczone jest do Galaxy i Sunderer, które są zajmowane oraz w posiadaniu członka drużyny.
  • AMS Sunderera nie trzeba juz wyposażać aby funkcjonował. Po wykupieniu certyfikacji zostaje on udostępniony pasywnie i można go używać zawsze. W ten sposób zwolniony zostaje slot na Utility, który można wykorzystać na inne rzeczy.
  • Nagroda XP za odradzanie  w pojeździe drużyny – właściciel pojazdu otrzymuje 10xp.

Mapa:

  • Przeniesiono filtry Ally i Enemy do nowej sekcji zwanej „Heat Maps”.
  • Dodano mapy przechwytywania i obrony dla WDS do „Heat Maps” aby zidentyfikować regiony o dużej ilości punktów.
  • Zmieniono wygląd linii przepływu walk (lattice).

Różne:

  • Bonus za zabicie wroga przy rozstawionych pojazdach – właściciele pojazdów otrzymuja teraz 50 XP za zabicie wroga, w porównaniu do 5 xp, gdy pasażer opuści pojazd i zabije przeciwnika.
  • Automatyczna rotacja Warpgate – pierwsza już jutro!
  • Czasy (cooldown) na Squad Deploy oraz Instant Action są teraz oddzielne.

 Błędy:

  • Wskaźniki HUD dla samolotu sojusznika znowu będą wyświetlane, gdy jest on w linii wzroku.
  • Naprawiono błąd, który powodował nie wyświetlanie miejsc odrodzenia w obszarach walk.
  • Usunięto napisy „capture” i „hold” z ikony HUD generatora osłon.
  • Ikony HUD dla generatora osłon ponownie będą używać słów „Overload” albo „Destroy”.
  • Informacje killach (prawy górny róg ekranu) będą teraz wyświetlać dłuższe nazwy bez ich obcinania.

Wydajność:

  • Obniżono minimalnie jakość VO (??) aby poprawić zużycie pamięci klienta.
  • Optymalizacja wydajności serwerów.
  • Naprawiono crash gry powodowany przez klienta gry oraz obszary.

 

Poprzedni artykuł[SOE] Smed i jego trollowanie
Następny artykuł[STO] Czwarta rocznica Star Trek Online
4 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
HideoPL

VO to chyba vector object. Czyli zmniejszono nieco szczegółowość brył modeli…

PLH

> Zmieniono wygląd linii przepływu walk (lattice).

Czyżby zrobili mniej zergopodobną grę?! A nie, tylko wygląd będzie inny 🙁

hulej95

Może po tej aktualizacji bede mógł pograć bo od 24 grudnia do gry wejść niemoge error g15 na kompie żadnych wirusów i firewall wyłączony

Skara

milutko, wpadłem do jakiegoś nieznanego mi squadu i po odrodzeniu sundek w którym siedziałem wybuchł od ostrzału pewnego prowlera który pomimo płaczu terran dalej strzela tak samo