W dniu dzisiejszym wszystkie serwery PlanetSide 2 zostaną wyłączone o godzinie 15-tej czasu polskiego na około 3 godziny celem wprowadzenia aktualizacji.

Oto najważniejsze zmiany jakie zostaną wprowadzone w dniu dzisiejszym:

ODNOWIONY AMERISH:

  • wprowadzono system przepływu walk;
  • zmieniono wygląd baz;
  • oddzielono posterunki wokół głównych baz w niezależne placówki;
  • dodano 9 zupełnie nowych placówek;
  • zaktualizowano, wypolerowano i odtworzono każdą placówkę na tym kontynencie;
  • dodano punkty przechwytywania na Sungrey Amp Stacji;
  • poprawiono drogi na całej mapie dla łatwiejszej podroży;
  • zaktualizowano nagrody w zasobach aby odzwierciedlały nowe surowce na odnowionym kontynencie;
  • zwiększono nagrody w surowcach za zdobycie głównych baz na Amerish z 30 na 50.

2013_12_25 Amerish Ascent

Poprawiono błędy:

  • kusza Hunter QCX może być teraz testowana;
  • naprawiono audio w trakcie przeładowywania pustej kuszy Hunter QCX;
  • poprawiono wygląd kamuflaża Stargazer;
  • naprawiono problem, gdy latanie nad miejscem odrodzenie wroga zadawało obrażenia;
  • Kamuflaże powinny teraz być widoczne na wszystkich elementach kosmetycznych pojazdów;
  • wszystkie samopowtarzalne karabiny snajperskie będą teraz grac animację przeładowywania gdy są puste;
  • naprawiono wywalanie się klienta gry;
  • optymalizacja serwera.

BALANS:

 Wszystkie maskowania Infiltratorów powinny być teraz mniej widoczne w szybszym czasie po sprincie. Zmiana ta jest szczególnie zauważalna w przypadku przechodzenia ze sprintu do przykucnięcia.

Dopasowano obrażenia normalnych strzał kuszy Hunter QCX:

  • zasięg minimalnych obrażeń wzrósł z 30 na 35 metrów;
  • zasięg maksymalnych obrażeń wzrósł z 50 na 60 metrów;
  • to sprawia że dwa strzały na odległości 40 metrów zabija przeciwnika w pancerzu nanowave poziomu 5.

Dopasowano obrażenia wybuchowych strzał kuszy Hunter QCX:

  • zasięg minimalnych obrażeń wzrósł z 20 na 30 metrów;
  • zasięg maksymalnych obrażeń wzrósł z 40 na 50 metrów;
  • to sprawia że osiem strzałów na odległości 40 metrów zabije jednostkę MAX.
Poprzedni artykuł[TF] Przygotujcie się na… TitanFall
Następny artykuł[ESO] AvA czyli wojna totalna w Cyrodiil
17 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
DarkousPL

Az jestem ciekaw nowego amerish, jak będzie się na nim teraz grało.

Bocian

:O

PanMłody

„naprawiono wywalanie się klienta gry” hahahahahahahaha poraz n-ty 😀

może dadzą dopbul ixpe żeby ludzi przyciągnąć na obczajanie amerysza 😛

DreDpl

Nie będą musieli … i tak przyjdą 😉

Simion

Ciekawe co znowu skopią ]:-> .

Ja ciągle czekam na nowe zamki do karabinków snajperskich.

DreDpl

@ up
Czyżby mieli dodać zamki błyskawiczne? 😉

[PCPL] sH4maN

servery wylaczone na 3h ? ! Bitch PLS 😀 o 18 bd same bledy wiec zrobia hotfixa a po hotfixie wprowadza hotfix hotfixa a na nowym amierishu zagramy jutro 😀

Simion

@DreDpl tak, są już dawno na test serwerze. Jest w tym samym slocie co przedni chwyt. Po prostu nie trzeba wychodzić z lunety przy przeładowaniu. Zawsze mnie to drażniło.

Już można zasysać update – 1,7GB X) .

HideoPL

Kurcze, a ja dopiero pogram za tydzień…. Strasznie jestem ciekaw tych nowych baz.

Simion

Serwer stoi – jaskinie są boskie 😀 .

Pudzian93

Eh wszyscy narzekają że serwery tyle czasu zamknięte itd. Mnie też to irytuje ale postawcie się na miejscu programisty kowalskiego który z grupą innych osób wprowadza zmiany na serwer i coś idzie nie tak. Nad głową stoją przełożeni którzy chcieli żeby wszystko było na czas idealnie, on męczy się wykryciem gdzie leży problem i jak go rozwiązać, musi wszystko 10 razy sprawdzać itd. A niektórym chyba się wydaje że to takie proste jak pobranie aktualizacji z neta i zajmuje 10min.
Jak by dodali na czas z poważnymi bugami to by się każdy czepiał że coś nie działa. Jak starają się naprawić i mają opóźnienie to też źle
Chyba nic wam się nie stanie jak poczekacie troche dłużej, to w końcu tylko gra do tego F2P

balrogos

Patch nic nie wniosl taka sama lipa jak wczesniej, aha uwaga woda teraz zabija 😛 i niszczy pojazdy

Wabciu

Wszyscy narzekają gdyż napisali, że serwery będą wyłączone na 3 godziny. Gdyby napisali, że wyłączą na 8 h a udałoby im się skończyć po 4, nikt by nie marudził a może nawet ucieszyło by to kilka osób. Prosta technika perswazji stosowana nawet przez rumuńskich handlarzy na chińskim targu, a jaka skuteczna.

Simion

Na co tu narzekać. Właśnie spędziłem najprzyjemniejsze chwile w PS2 😀 . Baza na szczycie góry jest genialna i można dobrze wykorzystać zdolności każdej z klas. W ogóle zrobiło się ciaśniej na mapie i trzeba grać bardziej taktycznie.

balrogos

Taktycznie znaczy kogo zerg jest wiekszy 🙂