W dniu dzisiejszym wszystkie serwery PlanetSide 2 zostaną wyłączone o godzinie 14-tej czasu polskiego celem wprowadzenia kolejnej aktualizacji, w której zobaczymy pierwszy etap misji w grze.
Higby opublikował listę znanych problemów i muszę powiedzieć, że wydłużyła się ona w porównaniu do ostatniego razu:
- niespójność w wykrywaniu zadawanych obrażeń – robione są pewne korekty, które powinny byc wprowadzone w przeciągu kilku następnych dni. W najbliższych kilku tygodniach ekipa doda informację w grze, która będzie pokazywała nam stan naszego połączenia internetowego;
- kilkusekundowe zamrażanie obrazu co 20 minut – problem został znaleziony i jest on związany z serwerem sieciowym – rozwiązanie w toku, ale brak na razie konkretnego terminu;
- lag myszy – wprowadzono kilka zmian, które powinny zostać wprowadzone wraz z dzisiejszą aktualizacją;
- obszar desynchronizacji – gracze wychodzący poza dozwolone obszary w grze, bazy przechwytywane bez udziału graczy, punkty XP za przejęcie bazy którą gracz opuścił – to błędy po części połączone z błędem nietykalności/ niezniszczalności. Naprawa tego błędu jest w trakcie testów i być może wejdzie w życie wraz z dzisiejszą aktualizacją;
- niespójność VOIP – czat głosowy w grze jest niespójny i zdarza się, że gracze nie rozmawiają w na kanałach odpowiednich drużyn/ plutonów. Nie ma na razie terminu naprawienia tego błędu;
- crash gry z winy driverów nVidia – nVidia pracuje nad rozwiązaniem problemu, a my zalecamy używanie wersji 332.21 na obecna chwilę;
- crash gry z powodu braku pamięci – klient gry wywala się gdy około 3GB Ram jest użyte co często zdarza się przy długim graniu. W rozwiązaniu tego problemu pomoże klient 64 bit, który testowany jest obecnie na PTS;
- zawieszenie się gry – gra wywala się do pulpitu, na razie nie developerzy pracują nad znalezieniem poprawki do tego problemu.
No dobra to tyle o błędach czas na dzisiejszą aktualizację (i nowe błędy). Oto najważniejsze zmiany w kliku słowach, a całe notki znajdziecie na forum.
– Wprowadzenie I etapu misji
- dwa typy misji tworzone przez system: atak na następną bazę oraz obrona bazy, gdy pojawi się znaczna ilość przeciwników na danym terenie;
- misje są tworzone i przypisywane bazując na odległości od danego miejsca;
- gracze chcący inna misję muszą udać się w inny region;
- gracze w pojazdach, szczególnie samolotach, będą mieć opóźnienie w przydzielaniu misji, tak aby uniknąć szybkich zmian misji w trakcie podróży przez kontynent;
- osoby w drużynie zawsze mają tą samą misję co lider drużyny;
- gracze w drużynie znajdujący się w miejscy misji dostana 15% bonus do XP;
- nie ma na razie nagród za ukończenie misji.
– Zmiany w UI:
- panel informacji o misji powyżej mini-mapy (cel, kierunek, odległość);
- dodano waypoint dla misji, który będzie kierować graczy do aktualnie przydzielonego miejsca misji, a gdy gracz będzie w tym miejscu to waypoint nie będzie widoczny.
– Ekran śmierci:
- małe zmiany w układzie;
- statystyki osobiste teraz pojawią się na ekranie gdy popełniliśmy samobójstwo;
- informacja została dodana do ekranu śmierci aby gracz wiedział, że jest podnoszony przez medyka.
– Inne:
- usunięto metodę płatności SMS;
- zmniejszono czas odrodzenia po redeploy z 15 na 5 sekund;
- zwiększono widoczność istnienia abonamentu;
- tytuł WDS Dominantor powinien pojawić się u zwycięzców;
- Flash nie powinien już mieć decala z przeciwnej frakcji.
15% to cale nic 😛 to wszystko mialo byc inaczej czmu oni wszystko przekrecaja.
Modyfikować jeszcze to będą więc nie ma co się napalać. Strasznie chciałbym by można było wyłaczyć misje. Ciekawe czy to zapewnią. JEśli masz ogarniętego plutonowego to potrafi być na mapie do 6 wskazników oznaczających różne cele. Nawet wtedy jest trudno. Nie chce mieć tego znaczka dodatkowo.
Co do reklamowania subskrypcji wszędzie to trochę zbaczają z kursu. Powoli chyba zaczyna się liczenie, że ktoś przez przypadek nacisnie ten baner ale przecież przez przypadek nie poda swojej karty kredytowej.
Powinni raczej skupiać się na rozwarstwieniu membershipów i większej ich różnorodności oraz progresji . Pchanie graczom reklamy przez gardło nie sądze by było super rozwiązaniem
Dodam że dzisiaj zaczęła się promocja jak w Święta, Membersi za 1 a non-membersi 99SC w Depot.
Faktycznie. Z jakiej to okazji te wysprzedaże i do kiedy?
disconnect`y, disconnect`y wszedzie!
Ja jebie … coraz lepiej idzie im z tymi update’ami. W każdym dodają coraz to nowe problemy. Najlepszy jest tytuł newsa tutaj: „… i problemy w PS2” – nie trzeba zmieniać i pisać nowego newsa 😉 😀 Bo problemy są mimo że update miał je rozwiązać (to dodał nowe).
disconnect …………………………………………………………………
SOE [*]
No trzeba przyznać, że za każdym razem wydaje się taki update gorszy w skutkach.
UPGRADE NOW! [YOU NEED TO BE AN UPGRADED MEMBER TO VIEW THIS MESSAGE]
Kiedy naprawia blad spowodowany dymem czyli drop FPS
OMG. Ja chce moją płatność SMSAMI!!!!!
I tak na nic innego nie wydaje kasy z komórki