Minął już rok od kiedy usłyszeliśmy po raz pierwszy o implantach w PlanetSide 2. W pierwotnych planach miały one być wprowadzone wraz z GU13 w lipcu zeszłego roku, ale po wielkim sprzeciwie społeczności zostały one wycofane i system Implantów został zmieniony. W końcu, po wielu miesiącach prac, gracze mogą zalogować się na serwer testowy aby sprawdzić działanie tych małych wspomagaczy.

implanty planetside2Developerzy proszą o opinie związane z tym tematem, jak i o zgłaszanie wszelkich błędów.

Oto czego konkretnie mogą spodziewać się gracze po zalogowaniu na serwer testowy:

  • implanty nie zużywają się, jak to było w wersji pierwotnej;
  • implanty to stałe elementy zasilane baterią (implant power core);
  • wszyscy gracze zaczynają grę z domyślnym implantem;
  • gracze mogą zdobyć implanty poprzez walkę w grze, zakup za punkty Cert, jak i Station Cash;
  • implanty mogą teraz być wyposażane w ekwipunkach, a nie na postaci, co oznacza, że możecie mieć różne implanty w zależności od ekwipunku jaki używacie w danym momencie.

Krótkie podsumowanie systemu:

  • implanty mogą być zdobyte z różnego rodzaju nagród (nie zostało włączone na PTS);
  • implanty zużywają moc tylko wtedy kiedy są w aktywnym wyposażeniu;
  • implanty należy doładować za pomocą baterii;
  • baterie mogą być uzyskiwane z nagród (nie włączone na PTS);
  • nie chciane implanty mogą być zamieniane na inne implanty lub baterie w specjalnym interfejsie (craft!!!);
  • mocniejsze wersje niektórych implantów mogą wypaść z zabitych przeciwników lub też mogą zostać stworzone przez gracza.

Jeśli chcielibyście wiedzieć na co konkretnie będą mieć wpływ implanty w PlanetSide 2 to zapraszam na nasze forum, gdzie znajdziecie pełną listę implantów wraz z ich efektami.

W dziale z informacjami z serwera testowego znajdziecie poza tym informacje o tym nad czym jeszcze pracują developerzy oraz listę znanych problemów.

Zapraszam do testowania i podzielenia się Waszymi spostrzeżeniami 😀

Poprzedni artykuł[PS2] Może i brak aktualizacji, ale za to…
Następny artykuł[ESO] Nadal zirytowana…
4 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
RachitynowyJoe

„…wypaść z przeciwników” 😀 Będzie walka o dropy 😀

System craftingu nie jest złym pomysłem ale będzie im trudno sprawić by nie było to OP albo pay to win(możesz kupować je za SC w końcu i jeśli ktoś sobie od razu kupi „najsilniejszy” implant?)

OuttaControl

To jest najgłupsza rzecz jaka może być, Tym bardziej ze na teście bateryjka zużywa sie nawet przy ściągniętym implancie. Niech lepiej naprawia ta gre najpierw a nie wprowadzają takich pierdół