… czyli dzisiejsza aktualizacja Planetside 2.

Parę dni temu Higby zapowiedział, iż nadchodzi długo oczekiwana „naprawa” dział Liberatora, który był piekielna machina latająca do zabijania piechoty… Oczywiście, poinformował również wówczas, iż to nie jedyna zmiana w Planetside 2, ale nie sądziłam iż zobaczymy nerf najczęściej używanego przycisku w grze, czyli Q

Zmniejszono czas trwania Q, czyli zaznaczenia wroga na mapie przez określony czas, tak by inni gracze mogli go zobaczyć. Od dziś wroga będziemy widzieć przez 10 sekund, chyba, że ktoś inny go zaznaczy w między czasie. Do tego zasięg w jakim jest on widziany został zmniejszony do 150 metrów…

Prócz Q, naprawiono Jump Jetsy dla lekkiej piechoty, które to miały tendencje do zacinania i wówczas tylko restart gry pomagał. Do tego piloci samolotów, w końcu będą w stanie zobaczyć jednostki MAX z większej odległości, co z pewnością ucieszy sporo graczy.

No i najważniejsza zmiana – działa Lieberatora. Pociski dla broni C150Dalton jak i L105 będą podlegać grawitacji, przez to będą bardziej celne gdy Liberator będzie znajdował się nad celem. Im większa odległość tym ciężej będzie trafić w cel… Zmniejszono również pole rażenia (wybuch) z 12 m średnicy do 10m dla daltona i z 4m do 1,5m dla Zepher.