Wczorajsza aktualizacja okazała wprowadziła długo oczekiwanego klienta 64-bitowego dla PlanetSide 2, który w założeniach miał zminimalizować problemy co niektórych graczy z wywalaniem się gry do pulpitu w związku z brakiem pamięci. Niestety – stało się inaczej…
Po wprowadzeniu tej wersji klienta na serwery Live okazało się, że spora część osób nie daje rady grać z wielu różnych powodów. Oczywiście problem ten nie dotknął wszystkich grających, ale jest na tyle duży iż developerzy postanowili wycofać tego klienta i powrócić na razie do wersji 32-bitowej.
Klient 64-bitowy powodował wiele różnych błędów i być może dało by radę je odkryć na serwerze testowym gdyby więcej ludzi logowało się tam na testy. Osoby, który testowały tego klienta przez ostatnie 2 tygodnie na PTS nie zgłaszały żadnych problemów, ale niestety osób tych było niewiele.
Klient 64-bitowy powróci, gdy developerzy znajdą rozwiązanie problemów jakie pojawiły się po wczorajszym jego wprowadzeniu na serwery Live.
odziwo na testowym wszystko działało OK
mogli by dawać jakieś bonusy na serwerach live jak gra się na testowym, to ludzie by testowali
Powrócili do 32-bitowego klienta i proszę bardzo – nabiłem dzisiaj auraxium. Zawalili coś, miało być lepiej a było gorzej. Zgadzam się, że powinny być chociaż jakieś małe bonusy do gry za testowanie – głównie z tego względu, że klient testowy gry też nie jest wcale taki mały i granie na nim nie wynagrodzi mi jakoś straconego czasu. Większość łącz w Europie nie jest tak szybka jak w Stanach, więc SOE musi razem z p7s1 pomyśleć coś o tych, którzy grają poza Amuricą.