Jak dużo wiemy o EverQuest Next? Z miesiąca na miesiąc z pewnością więcej gdyż sam Landmark, jak i dyskusje odbywające się na forum Landmarka, wskazują nam kierunek rozwoju tej gry.

Gracze Landmarka, który ciągle jest w fazie zamkniętej Bety, mają szansę uczestniczyć w kształtowaniu stylu architektonicznego, jak i wizualnego jednej z ulubionych ras fanów świata Norrath – Mrocznych Elfów.

W specjalnym dziale oraz programie poświęconym dyskusjom o stylach poszczególnych ras, Workshop, developerzy dzielą się z graczami swoimi założeniami dotyczącymi stylu danej rasy. Gracze maja szansę wpłynąć na styl Mrocznych Elfów poprzez swoje prace stworzone w Landmarku.

Oto, krótki wycinek z Lore Mrocznych Elfów.

Po powrocie do Norrath, mroczne elfy uwzględniły wiele z tych samych zasad, które pozwoliły im przetrwać zagrożenia, jakie napotykali w Umbra. Są one praktyczne we wszystkim, co robią. Bez względu na to, jak imponująca i ozdobna jest ich architektura, to co tworzą musi byc funkcjonalne. Posągi dzielnych wojowników Teir’dal przy bramie zamku mogą mieć broń opuszczoną w dół blokując inwazję wroga. Ostre zwisy na szczytach ścian mogą być zburzone na atakującago przeciwnika. Sama architektura staje się bronią.

Ta filozofia widoczna jest także w domach Mrocznych Elfów. Ozdobny miecz lub młot wiszący na ścianie może stać się bronią uśmiercając osobę, który nadużył gościnności. Zaostrzony czubek łoża można odczepić, zapewniając, że nawet śpiący Teir’dal jest daleki od byzia bezbronnym. Od najmłodszych lat, mroczne elfy są szkolone, aby włączać ich środowisko do walki z rywalami, dając im przewagę taktyczną w każdej sytuacji.

Architektura Teir’dal jest wielka i imponująca. Jest ona przeznaczona nie tylko aby wyoływać strach, ale także podziw i zdumienie. Mroczne elfy chcą, by ich wrogowie wiedzieli, że będą pokonani zanim zaatakują. Nie tylko są one najwyższej jakości żołnierzami, ale maja także one lepsze dziedzictwo kulturowe Umbra.

Jeśli chodzi o architekturę Mrocznych Elfów to najczęściej jest ona tworzona na bazie skały. Kształty budowli są ciężkie i sprawiają wrażenie bloków, podczas gdy same wykończenia tychże budowli są bardzo ozdobne i ostre jak noże. Kawałki metali są przypięte do bloków skalnych za pomocą specjalnych zaczepów. Elegancja jest bardzo ważna dla Mrocznych Elfów. Ostre krawędzie są wymieszane z zakrzywionymi liniami takimi jak ostrza mieczy. Wpływ elfów jest bardzo widoczny, ale ma bardziej agresywny aspekt.

Co sądzicie o tym podejściu developerów?

Stworzyliście już w Landmarku jakieś struktury nawiązujące do stylu Mrocznych Elfów?

Zgadzacie się tymi założeniami ekipy EQNExt dotyczącymi stylu wizualnego tej rasy?

A może wolelibyście aby rasa ta została wyrażona/ pokazana w inny sposób?

Poprzedni artykułInicjatywa dyrektora technicznego PlanetSide 2
Następny artykułOficjalna prezentacja H1Z1 z E3
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Flyaway

Chyba jeszcze nie czuję się na siłach żeby brać udział w tworzeniu aż tak skomplikowanych i złożonych budowli czy elementów, ale uwielbiam „mroczny” wygląd w grach, przez co Dark Elfy i ich architektura z góry mają moją aprobatę. 😉 Nie podoba mi się jedynie znaczny nadmiar elementów na dachu widoczny w projektach niektórych graczy – tych umieszczanych na oficjalnym forum, jednak koncept arty w zupełności do mnie przemawiają (no może z wyjątkiem tych drzwi). 😀