Już kilka dni temu developerzy przedstawili graczom PlanetSide 2 planowane przez nich zmiany dotyczące czołgów, liberatorów oraz ESF.
Pierwsze zmiany dotyczące czołgów trafią na serwer testowy już w przyszłym tygodniu, ale oficjalne notki mogliśmy poznać już dzisiaj. Jak to zwykle bywa – część graczy jest zadowolona z planowanych zmian, inni narzekają (szczególnie kierowcy Magriderów…).
Poniżej najważniejsze zmiany, a całość notek znajdziecie jak zawsze u nas na forum poświęconym zmianom na serwerze testowem:
- wieżyczki czołgów zostały ustabilizowane;
- przyspieszenie wstecz zmienione;
- zmniejszono efektywny zasięg broni przeciw-pancernej dla czołgów;
- zmieniono Enforcer ML85 oraz E540 Halberd;
- inżynier będzie mógł rzucić paczkę z amunicja za pomocą klawisza zdolności (F);
- w narzędziu medyka prawy przycisk podnosi postać, lewy – leczy;
- zwiększono XP dla posiadaczy Sundererów, przy których odradzają się gracze.
A oprócz tego naprawionych ma zostać mnóstwo błędów…
Jeśli chodzi o proponowane przez developerów zmiany dotyczące Liberatorów, to po olbrzymiej dyskusji zostaną one zrewidowane. Kolejna propozycja zmian dotycząca tych samolotów powinna zostac opublikowana w przyszłym tygodniu. Cel proponowanych zmian pozostał ten sam: zmniejszyć efektywność w walce z piechotą oraz lepiej zdefiniować role dla broni umieszczanych pod kadłubem samolotu.
Lots of discussion of Liberator feedback today. Will have an adjusted plan for you guys early next week.
— Matthew Higby (@mhigby) czerwiec 13, 2014
Goals for Liberator tuning remain the same: reduce infantry killing effectiveness & refine roles for belly guns (no other weapon changes)
— Matthew Higby (@mhigby) czerwiec 13, 2014
We’re continuing to discuss lib nose guns, not making changes this round as they’re less related to our objective of adjusting vs Infantry.
— Matthew Higby (@mhigby) czerwiec 13, 2014
Było sobie fajne, taktyczne granie czołgami… Trzeba się będzie od nowa uczyć strzelania. A tak w ogóle, to już chyba 4 wersja enforcera będzie, racja?
„w narzędziu medyka prawy przycisk podnosi postać, lewy – leczy” to… to jest straszne!
this shit could not be real http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ee925OTFBCA#t=14
Jak pisałem na forum:
To była zmiana na którą czekałem baaaaardzo długo. I wcale nie jest bezsensowna. W ścisku, bieganinie i clusterfucku, co rusz nie możesz nacelować na poległego, tylko zahaczasz o stojących dookoła sojuszników. Z tą zmianą podobny problem zostanie wykluczony.
„część graczy jest zadowolona z planowanych zmian, inni narzekają (szczególnie kierowcy Magriderów…)”
Może nie będzie już bezkarnego wpier******* się Magriderów na szczyty placówek typu Rashnu Bio Lab, Howling Pass, czy podobne, stojące niedaleko klifów (masa placówek pod każdym Wapgate na Amerishu).