Już kilka dni temu developerzy przedstawili graczom PlanetSide 2 planowane przez nich zmiany dotyczące czołgów, liberatorów oraz ESF.

Pierwsze zmiany dotyczące czołgów trafią na serwer testowy już w przyszłym tygodniu, ale oficjalne notki mogliśmy poznać już dzisiaj. Jak to zwykle bywa – część graczy jest zadowolona z planowanych zmian, inni narzekają (szczególnie kierowcy Magriderów…).

Poniżej najważniejsze zmiany, a całość notek znajdziecie jak zawsze u nas na forum poświęconym zmianom na serwerze testowem:

  • wieżyczki czołgów zostały ustabilizowane;
  • przyspieszenie wstecz zmienione;
  • zmniejszono efektywny zasięg broni przeciw-pancernej dla czołgów;
  • zmieniono Enforcer ML85 oraz E540 Halberd;
  • inżynier będzie mógł rzucić paczkę z amunicja za pomocą klawisza zdolności (F);
  • w narzędziu medyka prawy przycisk podnosi postać, lewy – leczy;
  • zwiększono XP dla posiadaczy Sundererów, przy których odradzają się gracze.

A oprócz tego naprawionych ma zostać mnóstwo błędów…

Jeśli chodzi o proponowane przez developerów zmiany dotyczące Liberatorów, to po olbrzymiej dyskusji zostaną one zrewidowane. Kolejna propozycja zmian dotycząca tych samolotów powinna zostac opublikowana w przyszłym tygodniu. Cel proponowanych zmian pozostał ten sam: zmniejszyć efektywność w walce z piechotą oraz lepiej zdefiniować role dla broni umieszczanych pod kadłubem samolotu.

 

Poprzedni artykułMultiserwer, czyli kolejne spotkanie polskiej społeczności Planetside 2
Następny artykułJaskinie oraz poszukiwanie Gnarled Knot
5 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Ameba

Było sobie fajne, taktyczne granie czołgami… Trzeba się będzie od nowa uczyć strzelania. A tak w ogóle, to już chyba 4 wersja enforcera będzie, racja?

Agumi

„w narzędziu medyka prawy przycisk podnosi postać, lewy – leczy” to… to jest straszne!

kociamafia

Jak pisałem na forum:

To była zmiana na którą czekałem baaaaardzo długo. I wcale nie jest bezsensowna. W ścisku, bieganinie i clusterfucku, co rusz nie możesz nacelować na poległego, tylko zahaczasz o stojących dookoła sojuszników. Z tą zmianą podobny problem zostanie wykluczony.

PLH

„część graczy jest zadowolona z planowanych zmian, inni narzekają (szczególnie kierowcy Magriderów…)”

Może nie będzie już bezkarnego wpier******* się Magriderów na szczyty placówek typu Rashnu Bio Lab, Howling Pass, czy podobne, stojące niedaleko klifów (masa placówek pod każdym Wapgate na Amerishu).