Dzisiaj w nocy na serwerze testowym PlanetSide 2 odbyły się wielkie testy zmian w czołgach. Niestety, z racji tego, iż testy odbywały się w nocy zakładam, że większość europejczyków już spała.
Gdyby jednak, znalazła się ktoś, kto uczestniczył w tych testach, to pięknie proszę o komentarz 😀
Z moich obserwacji, czyli przejrzenia forum oraz reddit, wynika, iż gracze nie są do końca zadowoleni ze zmian:
- magrider nie dostał żadnego buffa, w związku z tym, że gracze zgodnie ze słowami Higbiego „wypłakali” aby developerzy nie zmieniali grawitacji i prędkości pocisków – gracze stwierdzili, że bez żadnych zmian będzie to najsłabszy z czołgów;
- gracze chwalili nową wersję vanguarda;
- stabilizacja dział jest w miarę dobra;
- zwiększenie prędkości ruchu w tył – podobno rujnuje walki czołgów w związku z tym, że czołgi za szybko uciekają;
- zmiany w grawitacji i prędkości pocisków – chyba nikt z komentujących tego nie lubił.
I taka krótka notatka jednego z uczestników testów:
Magridery zostały całkowicie unicestwione przez Vanguardy. Na początku testu mieliśmy 2x więcej czołgów, ale jak tylko napotkaliśmy Vanguardt nasza linia frontu została unicestwiona. Nie mieliśmy sposobu na przełamanie naporu Vanguardów.
Większość walki pomiędzy VS i NC spędziłem rozpaczliwie biegając pomiędzy wybuchającymi Magriderami {…} – mój Magrder został zniszczony w pierwszym spotkaniu.
Prowlery tak naprawdę nie angażowały się w walkę tylko stały zakotwiczone na południowym wzgórzu, więc tak naprawdę nie wiem jeśli chodzi o ich zmiany. Nigdy nie dołączyli do walki {…}.
Po tym zmianach {czołgów} Vanguard nie ma słabych punktów i pokonuje inne czołgi na kazdym kroku. Stabilizacja nie odbiła się na Prowlerze, ale zmiany w ruchy wstecz tak. Prowler jest teraz szalenie mobilny.
Zgodnie z zapowiedzią Higbiego jeszcze w tym tygodniu na serwery Live ma trafić stabilizacja dział czołgów oraz zmiany w szybkości Vanguarda. Pozostałe zmiany nadal będą testowane przez ekipę PlanetSide 2.
Only tank change going live this week is the turret stabilization & vanguard accel. Grav / velocity on mainguns staying on PTS for a while.
— Matthew Higby (@mhigby) czerwiec 17, 2014
A o co chodzi z Hossinem? W trakcie licznych wywiadów podczas E3, Higby zapowiadał iz Hossin trafi na serwery Live w przyszłym miesiącu, a nie jak to było zapowiadane jeszcze w czerwcu. No cóż, wychodzi na to, że ekipa została PlanetSide 2 w jakiś sposób „zdopingowana” gdyż obecnie odbywają się spotkania dotyczące tego kontynentu oraz możliwości wprowadzenia go jeszcze w tym miesiącu na serwery Live.
At E3 I talked a bunch about how Hossin is coming „next month”. Today’s meetings were all about how to make „this month” happen. Stay tuned.
— Matthew Higby (@mhigby) czerwiec 17, 2014
Dla przypomnienia: Hossin został pokazany fanom PlanetSide 2 po raz pierwszy w zeszłym roku podczas E3 i zgodnie z zapowiedzią developerów miał trafić na serwery Live we wrześniu 2013…
nie chce tego zbugowanego Hossina który jest teraz :/ On jest zniszczony póki co
Czyli wracamy do punkty wyjścia. Prowler jest tak słaby, że nawet nie angażuje się w walkę bo wie że i tak nie ma szans, Magrider z powodu puaczu o strafe i sarona staje się najgorszym syfem, a Vanguard z powodu zmian znowu staje się za mocny, przez co za jakiś miesiąc dostanie kolejnego nerfa – wtedy czołgi będą okej, ale po chuj mi czołgi skoro lotnictwo i piechociarze rozpierdalają wszystko na jedno, może czasem na dwa uderzenia. Genius.
No wlasnie z magriderem nic nie robia to po co placza i tak jest OP, przeciez go nie nerfia?
Stabilizacja działa wogole nie działa obracam tors obraca sie i wieza tylko z 3 osoby to dziala jak powinno ale w 3 osobie nie ma celownika.
Jak Prowler ma dolaczac do walki na bliski dystans skoro on sie do tego kompletnie nie nadaje LOL co za bzdury, nawet nie mamy takiej OP broni jak Saron czy Enforcer tylko jazda z halabarda pozostaje ;/
Balrogos, własnie o to chodzi, że po zmianach czołgów na PTS Magrider jest zdecydowanie najsłabszym czołgiem teraz… (przynajmniej tak wynika z opinii graczy)
90% użytkowników magriderów nie potrafi wykorzystać cech tego pojazdu
Graja nim jak zwykłym czołgiem stojąc w miejscu i strzelając, albo ruszając sie jak wachadło w zegarze z kukułką. Są przewidiwalni i prości do odstrzelenia.
Do vanguarda nie powinno się zbliżać i tyle
prowler jest w tym idealny po rozstawieniu zanim vanguard załapie opad do celu i przymus korekty po każdym strzale już będzie wrakiem
Czy dobrze zrozumiałem? Magrider nie cofa z tą samą prędkością, z którą jedzie do przodu po tej zmianie? Jeśli tak to ten czołg jest teraz darmowymi xp dla innych frakcji 🙂
Ja to odczytuje jako nerf Anchored mode Prowlera.
Cofa.