Większość aktywnych graczy z pewnością przeniosła już swoje konta z PSG do SOE i nie doświadczyła żadnych problemów.

Problem z zalogowaniem do DC Universe Online mogą mieć jednakże osoby posiadające stare konta SOE, które nigdy nie zostały przeniesione do PSG w momencie przymusowej migracji kont osób grających w ta grę.

Moja wczorajsza próba zalogowania się do DC Universe Online zakończyła się komunikatem o tym, iż moje konto zostało zbanowane.

2014_migracja_PSG_SOE_DCUO

Po szybkim napisaniu petycji dostałam odpowiedź od Brada Wilcoxa, wyjaśniającą iż problem ten ma zostać rozwiązany najpóźniej w przyszłym tygodniu. Zgodnie z jego słowami SOE miało nadzieję odblokować dostęp dla tych kont przed rozpoczęciem procesu migracji, ale niestety nie dano rady.

First let me assure you that nothing is wrong with your account, „banned” is the wrong word that we have there, as it is just a state of that game because you did not migrate to a PSG account and it was region locked.
The good news is that for all customers that are in this state – we are working on a solution to unlock those accounts and let you play again. This resolution should happen withing the next few days, my guess is by Tuesday of next week. We will publish more information when this work has been completed.
Does this answer your question?
Please let us know if there is anything else we can do for you!

-Brad „Mutato” Wilcox

 

Poprzedni artykułWork in Progress, odc. 3 – stacja paliw, motel i kopalnia
Następny artykułV Vanowski Polski Event
3 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Aranisus

Zawsze tak jest, wprowadzają, a nie są przygotowani i nie działa. Tak samo było z All Access.

Przemuq

Komunikat jak na załączonym zdjęciu występuje i u mnie więc problemu nadal nie naprawili.
Co teraz??