Wprowadzanie sierpniowej aktualizacji na serwery Live może i nie trwało kilka godzin, ale i tak spowodowała ona pewne problemy głównie związane z działaniem gry.
W najnowszym komunikacie David Carey postanowił wytłumaczyć graczom PlanetSide 2 dlaczego część z nich doświadcza wielu problemów.
Więc oprócz wprowadzenia Valkyrie i naprawienia licznych błędów, sierpniowa aktualizacja była dla nas bardzo ważna gdyż wersję PC zintegrowano z wersją na PS4. Oznacza to wiele nowych problemów związanych ze sterowaniem, unikalne problemy z wywalaniem się klienta gry, problemy z klientem 32 bitowym oraz problemy z widzialnością w grze. Chciałem wam powiedzieć iż zdawaliśmy sobie sprawę z tego, że ta aktualizacja może być nieco problematyczna kiedy ją wprowadzimy i wyjaśnić dlaczego to zrobiliśmy.
Ważne jest, że integracja się wydarzyła. Kriegeshauser (dyr. techniczny PlanetSide 2) miał wybór – tzrymac kod PS4 jako osobny albo zintegrować. Wybrał integrację, bo wiedział, że wersja PC uzyska zwiększenie wydajności nad którym pracuje ekipa PS4. Więc można powiedzieć iż jest to sytuacja typu „krótkoterminowe problemy, długoterminowe zyski”, którą uznaliśmy za mniejsze zło i przeprowadziliśmy teraz. Naprawdę będzie widać tego wyniki w kolejnych dużych aktualizacjach.
Zdajemy sobie z problemów jakie macie i doceniamy, że nas o nich powiadamiacie – tak trzymać. Podjeliśmy juz decyzję, że we wrześniu wprowadzimy jedynie małe zmiany i głównie skupimy się na jakości rozgrywki oraz wydajności. A ponieważ mamy oba systemy zintegrowane, to oznacza, że oba zespoły nad tym pracują. To jest bardzo dobrą wiadomością. Kilka problemów na PC zostało już rozwiązanych przez ekipę PS4.
W skrócie: trzymajcie się, nadchodzą dobre czasy.
wszyscy narzekają, a mi właśnie się odrobinę lepiej grało
Nieco problematyczna – hahahaha
mniejsze zło – a mi sie zdawało ze darmowi beta testerzy
Nie wiem naprawde powinien byc jakis urzad kurde gier i graczy i przypierdalac kary pieniezne jak to jest z oszukiwaniem ludzi np przez firmy w uokiku, najlepiej z moca wykonawcza.
Skoro hakera za cyfrowe przestepstwa mozna zamknac to czemu by nie developerow gier.
Brak słów na tego człowieka.
Skoro ma to być krok w przód to jest to wybaczalne, chociaż zastanawia mnie dlaczego przyjęło się wrzucanie niedopracowanych aktualizacji, jak już coś robić to raz a dobrze.
Dziękuje 🙂
tak to jest krok do przodu tylko że wcześniej stali na skraju przepaści
Mi się gra lepiej, może nie jakoś super lepiej, ale stabilne 30 fps na howling pasie przy populacji 96+ i 96+ (to chyba też dodali w ostatniej aktualizacji bo dotychczas było to 48+) pokazuje tylko tyle że jednak trochę ogarnęli temat optymalizacji, po godzinie gry pojawiła się tylko mgła na esamirze ale szybki relog zawsze pomoże 😀
Popieram! T-Srex i Srigby do pierdla!