Wydawało się, że po niedawnym odejściu z SOE Maggie „Luperza” Krohn oraz Tramell Isaaca, dyrektora kreatywnego PlanetSide 2, nie może nas już nic zaskoczyć…
Niestety, ale w dniu dzisiejszym jeden z głównych projektantów PlanetSide 2 – David „Malorn” Bennet, ogłosił iż odchodzi z SOE z powodów prywatnych. Malorn jest osobą, która była odpowiedzialna za zaprojektowanie wielu baz, zasad na jakich działają i działać będą surowce, czy też zbuffowania broni TR – CARV w ostatniej aktualizacji. Właśnie buff tej broni był symbolicznym pożegnaniem z graczami PlanetSide 2, a przde wszystkim z graczami Terran Republic, których to często reprezentował.
Witajcie Auraxianie! Kocham PlanetSide 2 i społeczność tej gry, i dlatego też smutno mi powiedzieć iż odchodzę z SOE w tym tygodniu. Nie dzieje się nic dziwnego w ekipa PS2 – odchodzę z powodów osobistych i będę zajmować się teraz czymś innym. Nie jest tajemnicą, że kocham Seattle i nie byłem zadowolony z południowej Kalifornii, więc opuszczam ten Indar w świecie rzeczywistym i przenoszę się do Puget Sound.
Na poczatku bety PlanetSide 2 byłem taki jak wielu z was – byłem zapalonym graczem, weteranem PlanetSide i entuzjastycznym członkiem tej społeczności. Zostałem obdarzony rzadką i wyjątkową okazją aby zyc swoim marzeniem i projektować grę dla firmy, która ma wiele tytułów i jest pionierem jeśli chodzi o innowacyjne gry. A najllepsze jest to, że mogłem to robić w grze, którą uwielbiałem. To było naprawdę wspaniałe i dało mi zupełnie inna perspektywę, znacznie głębsze zrozumienie gry i grania. Zespół PlanetSide 2 jest pełen utalentowanych deweloperów, o których prawdopodobnie nie wiecie zbyt dużo. Robią oni wiele aby wprowadzać nowości do gry i tworzenie gry z nimi było prawdziwą przyjemnością. Jestem bardzo wdzięczny za szansę jaka dali mi Matt, Smed oraz SOE i jestem bardzo dumny z mojego wkładu w rozwój PlanetSide 2.
Dam Wam coś jeszcze zanim odejdę – ostatnią bazę, która mam nadzieję że przypadnie Wam do gustu i będzie służyła za dobry szablon na przyszłość – Fort Liberty. Dla tych, którzy nie wiedzą, Liberty był moim outfitem w PS1 i własnie temu outfitowi oraz wszystkim graczom PlanetSide 1 dedykuję tą bazę.
Projektowanie gry jest wspólnym wysiłkiem i dobrze udokumentowałem to nad czym pracowałem, więc nie panikujcie. Jestem przekonany, że projekty te są w dobrych rękach i będą wprowadzane do gry w wysokiej jakości przez innych projektantów, programistów i artystów z zespołu PlanetSide 2. Ja również nie zniknę całkowicie. Nadal będę grać w PlanetSide 2, najprawdopodobniej w bazach, które zaprojektowałem, bawiąc się dobrze w tej grze tak jak i wy. Jestem pewien, że nadal będę widzieć wielu z Was, gdy będę patrzeć na mój ekran śmierci 🙂
Dziękuję, gracze PlanetSide 2, za zabawę, śmiech, czasami trudną miłość, pasję i wasze opinie. Tak trzymać! Robimy tą grę dla Was!
No cóż… zrobiło mi się smutno…
Chwała Malorn / Praise Malorn
P.S. Dzięki Wabciu za info 😀
Niech ktoś odejdzie co gra NC, może wtedy dostaniemy normalne bronie które strzelają tam gdzie celuje i nie mają odrzutu, jakbym walił z ckma.
Planetside R.I.P? Nawet nie łudzą nikogo, że zamierzają uzupełnić ten brak …
Spieszmy się kochać developerów, tak szybko odchodzą….
/Denatur, sonety krołniejskie 1822/
Ale jak to? Smutno… ;(
Hej Kinya mam 2 pytania. Pierwsze: jakiś czas temu pisałaś że w PlanetSide 2 ma zostać dodany deszcz, oraz inne warunki pogodowe, wiadomo czy będzie to kiedyś wprowadzone? Drugie: Czy dostałaś może wiadomości o tym czy w końcu wprowadzą Physx do gry. Pamiętam że założyłem konto na PlanetSide 2 gdzieś w okolicach ”Po Becie”, pograłem 3 dni i zrobiłem sobie przerwę (na pół roku xD), ale oczywiście w czasie kiedi nie grałem to dodali Physx… po prostu chciałbym to kiedyś zobaczyć bo nigdy nie widziałem tego w grze. Oczywiście tylko pytam, nie musisz znać odpowiedzi. 😀
Kiedy*
Tam physxem sie przejmujesz MANTLE by wprowadzili
To jest robione pod PS4 i pewnie dopiero po premierze tej gry beda badac jaki wplyw na wydajnosc mialoby wprowadzenie warunkwo pogodowych
Kto teraz będzie reprezentował Terran wśród devsów? 🙁
HigbyXD
Higby to brudny 4factioner. Nadal w głębi serca jest zdrajcą i najemnikiem. My potrzebujemy prawdziwego Terranina, lojalnego od początku do końca a nie zmieniającego frakcje jak rękawiczki :P. No i Higbiego nie widziałem nigdy przebranego w strój light assaulta, 1 – 0 dla Malorna.
Chwila, co? To to jeszcze nie było premiery? Ogarnięty MalcomPL. xD
Mnie tam wszystko ładnie śmiga (oczywiście wiem że niektórzy mają z tym problem), po prostu chciałbym zobaczyć nowe efekty… pewnie już się z tym powtarzam setny raz, ale ta grafika zaczyna się już mi trochę nudzić. Wiem że to gra darmowa, i wiem też że wszyscy chcą lepszej optymalizacji, ale dziwi mnie czemu nikt nie wspomina o polepszeniu grafiki i efektów. Wiem że wtedy spadły by FPS Dla wszystkich.
Ale wydaję mi się że gdyby Sony naprawdę wzięło sobie na główny cel Optymalizacje gry, to po takim Prawdziwym poprawieniu optymalizacji można by było spodziewać się Patchów graficznych. Gram w PlanetSide 2 od…(nie będę się 100 razy powtarzał) i zawsze chciałem zobaczyć tylko te 2 rzeczy, aktualizacje które ”poprawiają balans broni” czy te całe Eventy, to rzeczy które ja kompletnie omijam nawet podczas gry, i nie zwracam dużej uwagi na takie Patche. Wiem ze dużo osób się tu ze mną nie zgodzi, ale dla mnie ta gra nie potrzebuje już więcej ”balansowania” frakcji.
Będzie wojna na forum. 😀
lepiej Malorn by się w swoim liście pochwalił, które z aktualnych placówek zostały przez niego stworzone
Nikt nie wspomina bo lepsze efekty to gorsza wydajnosc ale raz wspomnialem kiedys wlasnie dlatego w BF4 tak sie fajnie strzele efekt ruch broni iskry itp tymczasem efekty uderzenia pocisku w cos metalowego przypominajac wybuch fajerwerku w planecie ;/
Po nerfie strikera straciłem wiarę.
Striker będzie zbufowany w środe 🙂
Source?
Ok mam:
https://twitter.com/mhigby/status/519274583442980864
No buuuu – daj mi popisać wiadomości 🙁
Czuje się niepotrzebna :((((((((
Daj spokój, jeśli nie można czegoś znaleźć to wiadomo że jest gdzieśtam ukryte na twitterze :>
😀