Są różne opinie jeśli chodzi o wygląd elementów HUD w PLanetSide 2 jednakże większość graczy jest zgodna – powinna być możliwość wyłączenia części elementów lub zmiany ich rozmiaru.
Tak też się może niedługo stać, bo producent PlanetSide 2 – David Carey, zapytał się graczy na Reddit, które elementy HUD chcieliby mieć możliwość wyłączyć.
Stworzyliśmy podwaliny pozwalające na wyłączanie elementów HUD i zaczynamy z możliwością wyłączenia powiadomień, które trafi na serwery Live w październikowej aktualizacji. Każdy obszar HUD musi być obsługiwany indywidualnie i każdy z nich ma inne koszty (czas zainwestowany w prace dodające wyłącznik), więc pomyślałem, że możemy zapytać się Was, na których elementach powinniśmy się skupić w pierwszej kolejności.
Wymieńcie trzy elementy, które chcielibyście móc wyłączyć i niech głosowanie [na reddit – upvote] je określi. Postaramy się aby kolejne elementy zostały dodane w listopadowej aktualizacji.
Uwaga – nie chodzi tutaj o konfigurowany interfejs użytkownika, tzn ustawianie rozmiaru okien, itd. Chodzi tylko o dodanie przełącznika włączającego/ wyłączającego element HUD.
Na obecna chwilę wygląda na to, że większość graczy chciałaby wyłączyć system misji.
A który element HUD Wy byście wyłączyli gdybyście mieli taką możliwość
może nie wyłączyć…
Najbardziej bym chciał zmienić przezroczystość minimapy.
Misje są bez sensu, nikt na nie zwraca uwagi. Tak samo na te kille pojawiające się po prawej u góry.
Na te kille po prawej stronie patrzę często żeby sprawdzić czy nie ma moich znajomych na danej placówce 😀
ja po pierwsze pytam – gdzie jest polska flaga?
a wyłączyłbym misje i czasem bym chciał wyłączyć okno dialogowe
Wielkosc minimapy moze przesuniecje jej z lewej na prawa strone albo na ktorys rog czy cos
okno dialogowe to chat? jak tak to można go zwinąć do bardzo małego rozmiaru
Pfff. Seria roadkilli i spam w prawym górnym rogu to coś pięknego :> (ego +20) 😀
Możliwość przesuwania, włączania/wyłączania oraz zmiany rozmiaru WSZYSTKIEGO. Tak jak w każdym porządnym mmorpg.
A ja bym chciał taki HUD jak w Titanfall’u – zakrzywiony i ruchomy
http://www.primagames.com/media/files/eguide_assets/titanfall-eguide/tf_02_pilot_cert-web-resources/image/02-032_opt.jpeg
Możliwość wyłączenia elemtów to żadna zmiana, i wydaje mi się że w ten sposób devsi tylko pokazują że coś robią
mogą całkowicie hud wyrzucić jak wzrosną od tego fpsy