W dniu dzisiejszym wszystkie serwery PlanetSide 2 zostaną wyłączone o godzinie 14-tej czasu polskiego celem wprowadzenia aktualizacji.

Poniżej najważniejsze zmiany, natomiast całe notki znajdziecie na forum.

ZMIANY W OSŁONACH

Osłony nieprzezroczyste/ matowe:

  • blokują wszystkie pociski
  • blokują pojazdy wroga
  • blokują piechotę wroga
  • pozwalają na przejście piechoty oraz pojazdów sprzymierzeńców

Osłony przezroczyste:

  • blokują wszystkie duże pociski
  • blokują pojazdy wroga
  • nie blokują małych pocisków
  • nie blokują wrogiej piechoty
  • pozwalają na przejście piechoty oraz pojazdów sprzymierzeńców

Uwaga: osłony mogą być matowe z jednej strony i przezroczyste z drugiej.

BRONIE NS

Dodano nowe wersje kolorystyczne co niektórych broni Nanite Systems:

 

  • NS-11CG
  • NS-11CB
  • NS-11AG
  • NS-11AB
  • NS-15MG
  • NS-15MB
  • NS Decimator-G
  • NS Decimator-B
  • NS Annihilator-G
  • NS Annihilator-B
  • NS-15M2 zastąpi w Depot dotychczasową wersję NS-15M. Te osoby, które mają NS-15M zatrzymają ta broń, ale zmieni ona nazwę na NS-15M1

BALANS

Granaty wstrząsowe

  • granaty te nie detonuja się od uderzenia, ale zamiast tego mają standardowy 3 sekundowy czas odpalenia;
  • naprawiono problem z intensywnością wstrząsów na ekranie przy wybuchu granatu wstrząsowego, które to nie zmniejszały się wraz z odległością w której znalazł się gracz w momencie wybuchu.

Granaty przeciwpancerne

  • Przylegają teraz lepiej do pojazdów i jednostek MAX, co pozwala obnizyć promień wybuchu tego granatu tak aby był mniej efektywny przeciwko piechocie i łatwiejszy do uniknięcia, o ile nie przykleił się do celu:
    • promień wewnętrzny wybuchu zmniejszono z 2,5 m na 1 m
    • promień zewnętrzny zmniejszono z 10m na 5 m
  • Przyjrzeliśmy się także tym jak dużo obrażeń zadaje granat AV dla samolotów. Okazało się, że obrażenia są zbyt małe zważywszy na to jak ciężko jest trafić samolot granatem AV, więc je zwiększamy. Granat AV uzywa takkiego samego typu obrażeń jak miny przeciwpancerne, więc zmiany te mają wpływ także na te miny:
    • odporność ESF na granaty AV zmieniona z 0 na -250%
      • oznacza to, że po zmianach zamiast 3 granatów potrzebujecie 2 aby zniszczyć ESF, 1 granat spowoduje iz ESF zacznie się palić;
      • oznacza to, że potrzeba będzie teraz 1 miny przeciwpiechotnej by zniszczyć ESF zamiast 3;
    • odporność Valkyrie na granaty AV zmieniono z 0 na -25%
      • zmiana ta powoduje iz 3 granaty AV spowodują iż Valkyrie zacznie się palić
      • po zmianach potrzeba będzie 2 min przeciwpancernych zamiast 3 aby zniszczyć ten samolot;
    • odporność Liberatora na granaty AV zmniejszono z 0 na -100%
      • potrzeba będzie teraz 4 granatów zamiast 7 aby zniszczyć Liberator;
      • oraz 2 min przeciwpancernych zamiast 4;
    • odporność Galaxy zmieniono z 40% na 0
      • oznacza to iż potrzeba teraz 10 granatów AV zamiast 16 aby zniszczyć ten samolot
      • 6 min przeciwpancernych jest potrzebnych by zniszczyć ten samolot zamiast dotychczasowych 10.

Zmiany w PPA

PPA zostało zmodyfikowane aby być bardziej bronią do obrony przed piechotą niż bronią o dalekim zasięgu przeciwko piechocie:

  • ROF zwiększono z 150rpm na 300rpm;
  • przeładowanie zmniejszono z 4 sek na 2,5 sek;
  • zmieniono obrażenia bezpośrednie:
    • maksymalne obrażenie zmniejszono z 235 na 200;
    • maksymalny zasięg obrażeń zwiększono z 10m na 25m;
    • minimalne obrażenia zmniejszono z 167 na 50;
    • zasięg minimalnych obrażeń zmniejszono ze 150m na 75 m (40 na Harassera)
  • zmiany w obrażeniach od wybuchu:
    • obrażenie zmniejszono z 300 na 200
    • promień wewnętrzny wybuchu zmniejszono z 1 m na 0,5m
  • COF zwiększa się przy każdym wybuchu o 0,6 stopnia
  • zmniejszono wielkość magazynki z 20 na 12
  • zmniejszono prędkość pocisku z 300 na 150
  • pojemność amunicji zmniejszona z 200 na 180

Striker

  • Zmniejszono efekt wizualny szlaku wystrzeliwanych pocisków z widoku pierwszej osoby;
  • zwiększono magazynek z 5 na 6;
  • COF został zmieniony aby można go było bardziej kontrolować.

Spiker

  • Zmieniono opis;
  • szybkość wystrzałów w serii zwiększono z 336rpm na 480rpm;
  • usunięto 6-strzałowe ładowanie broni
    • ładownie broni jest teraz dostępne jako jako osobny tryb strzałów i wystrzeliwuje jeden mocniejszy pocisk – naładowane strzały zużywają 4 pociski na strzał;
  • zmniejszono rozmiar magazynka z 18 na 14
  • zmniejszono łączną ilość amunicji z 108 na 84.

Całość notek znajdziecie na forum.

A poza tym już dzisiaj do gry trafi nowy decal….

planetside2_decal_PL

 

 

 

33 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Skaramanga

to tylko hotfix gdzie ten patch ?

badziewiak

Niech wszystko w VS znerfia w p@#$%zdu bo to moze jakiegos TR albo NC zranic albo zabic i ch#$%^j.

VintageMann

Które to jest GU bo już się pogubiłem?

Rajen

Najpierw Saron a teraz jeszcze bardziej PPA czekam na nerf Lashera i Lancera. A Jackhammera niech jeszcze bufują bo słaby albo Banshee,

Slimaczek
TheKetjow12345

Ciekawe ile będzie hotfixów.

Simion

O, nawet orzełek jest 😀 . No to teraz czekam tylko na promocje SC a potem decali.

Czort

kurde, albo ja ślepy albo tego decala nie ma w sklepie ….

bekazps2

no i lipa…

Polegeist

bo to nie decal…. Tylko outfit może go ustawić za „swoj wlasny :

Skrux

pytanko z innej beczki ….orientuje się ktoś może kiedy się kończy event halloween’owy?

Biotyk

To nie będąc w outficie już sobie nie można polskiej bandery ustawić?

bart297

Kinya ekran mrozi wszystkim i to tak co jakis czas na 5-10 s, nie waże czy w walce czy w vr(przynajmniej w moim wypadku).
Nigdy nie narzekałem, ale teraz to dopiero ta gra stała się niegrywalna.

Ameba

Mi nie mrozi, ale się nie chwalę, bo jakiś dev zaraz zobaczy…. Jakoś te zmiany w PPA wydają się na plus, szybciej ładuje, szybciej strzela.

Slimaczek

P.S Mrozi ekran co 20 min.

Agumi

Nawet w outfitowych go nie ma 😉

Polegeist

Cloak na kladzie nie dziala. Tzn działa, ale widzisz przed sobą drugie siedzenie…………………….
Po 2 mrożenie ekranu co 15m

nukemski

taaaak, po jakiejś aktualizacji przestałem widzieć niektóre claymory, teraz po tej aktualizacji przestałem widzieć niektóre terminale, jest wspaniale! aha i powinni bardziej zbuffowac jackhammera, bo przecież taki słaby jest i banshee bo przecież nie da się tym grać!

Penetrator77

Nie ma tej flagi w detalach

VintageMann

Czepiliście się Jackhammera jak rzep psiego ogona, broń frakcyjna jak każda inna, ze swoimi wadami i zaletami, ale wydaje się że niektórzy mają rozum wielkości BOTów od Szaqla i tego nie pojmują.

Puszkin

Nie jackhammer jest ok. Za słaby to jest vanguard to powinni zbuffować. Dodać splash do AP zmniejszyć opad i wydłużyć czas shielda który powinien obejmować zasięgiem pojazdy sprzymierzeńców do 20m. I powinien działać jak gaśnica – jak włączymy shielda to nas naprawia.

VintageMann

Widzę że masz kod genetyczny rasowego Vanu.

nukemski

Serio? Nie potrafisz skleić zdania bez epitetów? Tak Ciebie ładnie rodzice wychowali? Takimi opiniami o innych wystawiasz świadectwo sam sobie.

VintageMann

Cześć nukemski, dawno ciebie nie widziałem pod moim postem, widzę że poczułeś się urażony porównaniem do botów(przypadek?), pragnę tylko zaznaczyć że twoja wypowiedź nie działa tylko w jedną stronę, działa w obie. A tematu wychowania się nie dotykaj bo widzę że specjalistą w tej dziedzinie nie jesteś, przynajmniej w tutejszej społeczności.

Agumi

Dopiero pojawił się na PTS ^^

Rajen

I tak słabo. W następnym patchu niebieski MAX dostanie pewnie 3 shotguna na głowę a Scythe będzie latać bez broni.

Agumi

Ten tego… na PTS też nie ma… xD