Osoby, które obserwują RoadMap wiedzą, iż developerzy pracują ciężko nad wprowadzeniem kolejnej nowości do PlanetSide 2 – automatycznych wieżyczek.

W dniu wczorajszy, czy też dzisiaj w nocy odbyły się testy tychże wieżyczek na serwerze PTS. Developerzy zaszaleli i stopniowo przywoływali ich coraz więcej, aż osiągnęli liczbę 4000 sztuk!

Zgodnie z tym co piszą osoby uczestniczące w testach wieżyczki nie zadają obecnie zbyt dużych obrażeń, ale są potwornie głośne. Huk 4000 strzelających automatycznych wieżyczek słyszany był z dystansu ponad 2 hexów.

Oprócz tego wiele graczy zauważyło znaczny spadek FPS w czasie gdy testowane były kolejne fale wieżyczek.

A Wy co sądzicie o tym nowym pomyśle ekipy PlanetSide 2? Podoba się on Wam, czy też wolelibyście jednak aby ich nie wprowadzono na serwery Live?

 

P.S. Jeden z komentarzy otrzyma nagrodę 😀

Poprzedni artykułJak zmieniono ekonomię ArcheAge w 1 dzień…
Następny artykułEQ2: Altar of Malice trafia dzisiaj na serwery Live!
21 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Simion

Nie mówię „nie”, będzie coś co jest w Tremie od dawna 🙂 . Poza tym każdy nowy element urozmaica rozgrywkę. Pytanie tylko czy powinni się tym teraz zajmować? Jeszcze nigdy PlanetSide 2 nie działał tak źle. Starzy, nawet najbardziej zagorzali gracze uciekają, a nowych nie przybywa. PS2 ma już prawie dwa lata, a nadal jest mało znaną produkcją. Myślę że najwyższy czas zabrać się za naprawę kodu i marketing, a dopiero później dodawać nowe elementy.

TheKetjow12345

Dobrze że zajmują się sprawami naprawdę ważnymi jak optymalizacja, żeby te 30 fps było stałe, albo żeby pingi nie skakały do kilku tysięcy, albo żeby po dwugodzinnej sesji Planetside nie zużywał całego RAM’u.
Te nowe wieżyczki na pewno wpłyną na komfort gry i przestaną faworyzować graczy którzy mają mniejsze pingi i większe fpsy.
A tak po za tym to chyba spoko to będzie kolejna rzecz która będzie pożerać zasoby.

Przyda się jako „potykacz” na ghost capach w koniczynkach:D

cz3ster

Moim zdaniem nowości są nam jak najbardziej potrzebne , ale gdy gra się nam komfortowo !! 😀 na co nam nowa wierzyczka jak ma się opóźnienie równe 1,5 sekundy !!! Wtedy i tak wszystko lata i jest bezużyteczne . Jak napisałaś w poście gracze , którzy byli na testach mieli problem z fpsami czyli kolejny raz posiadacze słabszych PC tow dołożyli by PS i czekali na optymalizację , której i tak by nie było , bo przecież lepiej wprowadzić jakieś nowe pierdółki niż skupić sie na jakości naszej rozgrywki…

DonJezo

Jak dla mnie bomba! 😀
Jeżeli tylko będą dobrze zbalansowane to mam nadzieję zobaczyć je na live jak najszybciej.
Jeśli będą skuteczne to mam wrażenie, że granaty EMP staną się w końcu naprawdę użyteczne 😉
Zwykłej wieżyczki AI i tak rzadko używam, a ta będzie w stylu „postaw i zapomnij”, więc na pewno się z niej ucieszę. Nawet jeśli ich damage byłby podobny do tego pokazanego na filmiku.

Darek

Na filmie są trochę gamoniowate. Mogą takie zostać, będzie śmiesznie. Zawsze jakieś urozmaicenie.

Rajen

A czy te wieżyczki będą miały inny model? Lepiej by dali cały zespół na naprawę bugów i wydajności. Planetside 2 jest zajebisty i na razie NIE POTRZEBUJE NOWOŚCI!

BlackJDragon

Miały być miotacze ognia, nie ma, bo fpsy. Dodajmy automatyczne wieżyczki! -.-

PLH

Powinna mieć ograniczone kąty (mniej więcej jak AI podstawowa, może trochę lepsze w górę), małe obrażenia, ograniczenie czasowe, jaki może stać, przegrzanie się bardzo długie, możliwość zmiany sposobu strzelania (krótka seria, długa seria, ogień ciągły), targetowanie ESF i piechoty, możliwość wyłączenia czasowego EMP i krótkiego oślepienia flashbangiem (będzie strzelać w jeden punkt ciągle). No i powinny się szybko i płynnie obracać 😛

http://portal.biringa.com/images/1/15/Portal2_Turret_Standard.png

Skrux

w jakimś tam stopniu może się przyda do pilnowania busów ale to dopiero wyjdzie w praniu bo na PTS ciężko jest to sprawdzić

Skaramanga

Scyzoryk! szkoda ze robi tylko takie proste ciach,cIach, ciach

ciekawe czy dodadza animacje zabijania nim gdy podejdzie sie od tylu, jak w battlefield

nukemski

Wiesz, żeby naprawić bugi i wydajność to trzeba coś umieć programować. A jak umie się tyle ile Higby (czyli nic, bo to przecież jakiś tam grafik od concept-artow czy tam innego cuda) to dodaje się niepotrzebne nowości jak automatyczne wieżyczki.

denatur

Ta wieżyczka wydaje się mniej przydatna niż 1-szy battlerank w squadzie

Patryk

Raczej mniej przydatna niż 1-szy battlerank grający snajperem w BioLabie, pierwszy raz w życiu grając w jakąkolwiek strzelankę.

BlackJDragon

Już ma i mówił, że mi możesz oddać 😉

PLH

Się zgłosiłem, tylko nie wiem, jak na twoim forum pisać PW, o ile coś takiego jest tam 😛

Simion

Forum -> Inbox (po prawej u góry) -> Conversations -> Start a New Conversations -> Wpisujesz ręcznie nazwę użytkownika

Tak wiem, trochę skomplikowane i nietypowe 😉 .

Rulas

Jak masz 30 fps’ów poza walką i nagle chcesz mieć tyle samo w walce to gratuluje rozumu. Tego nie da się naprawić chyba że młotkiem i nie zapomni iść do rodziców że 10 letni komputer się popsuł. Przestań też grać za pośrednictwem internetu z telefonu albo zmień dostawce bo ma przeciążone serwery. Jeżeli masz zamiar dalej narzekać to masz Planetside 1 co oczywiście nie rozwiąże twojego ping.

Co do Higbiego to 90% graczy która wierzy że prezenter YouTube jest programistą/ twórcą/ jest na poziomie orzeszka, wierzą że jest to człowiek orkiestra. Pisze że jest Creative Director czyli kim !? Dyrektorem rozwiązań !? Pfff wolne żarty … odpowiada za 0 tego co mamy, równie dobrze mogli by nazwać kozłem ofiarnym dla głupich mass. Dają mu tekst który czyta, trochę twarzą na YouTube pobłyska, pojedzie na jakieś społecznościowe spotkania za co dostaje kasę. Najgłupsi to już wpisali sobie higby do swojego słownika i posługują się nim jak słowo zastępcze, podobnie jak patologia ma k….