W kolejnym odcinku przedstawiającym developerów pracujących przy H1Z1 mamy szansę poznać artystkę Ruby Opfer, która odpowiedzialna jest za wygląd otoczenia w grze.
- Podwodna eksploracja i wielkie jaskinie. Czy będzie to dodane do gry przed premierą, czy też później?
Obecnie w grze nie ma pływania więc nie ma co się teraz spodziewać podwodnych jaskiń. Być może zostaną dodane kiedyś w przyszłości. Mamy natomiast fabrykę, której część znajduje się pod ziemia i są naprawdę upiorna. Jest naprawdę świetna, jedno z moich ulubionych miejsc.
- Kiedy do gry dodane zostaną miasta czy będzie to naszym zadaniem aby je odbić?
To by było naprawdę świetne gdybyście mogli odbić miasta bo to miejsca gdzie znajduje się większość hord zombie. I kto wie, może dostaniecie jakąś nagrodę jeśli to zrobicie. Ale o tym nic jeszcze nie wiemy…
- Czy będziemy w stanie tworzyć barykady wokół naszych obozów lub struktur, które obejmiemy w posiadanie?
Nie ma w grze możliwości kopania, ale możecie postawić ogrodzenie z drutu kolczastego, płoty, drewniane pułapki, zabarykadować okna. To wszystko jest już w grze i jest użyteczne.
- W jakiej porze roku osadzona będzie akcja gry i jakiego stylu artystycznego możemy się spodziewać?
Raczej nie ma pór roku, ale bardziej pełen system pogodowy. Mamy śnieg, mgłę, deszcz, deszcz ze śniegiem, słońce, zachmurzenie. Nie ma zegara sezonowego, ale pogoda się zmienia. Każdego dnia będzie ona inna.
- Stworzenie czego w H1Z1 zajęło ci najwięcej czasu?
Z pewnością willa gubernatora i bloki mieszkalne. Bloki to wiele pięter, szczególnie największy, który ma 4 piętra i 3 mieszkania na każdym piętrze.
Oprócz filmiku w którym Ruby odpowiada na pytania fanów H1Z1, możecie przeczytać także jej wpis na stronie głównej H1Z1 w którym opisała etapy tworzenia domu jednorodzinnego.