Ostatnio dość gorącym tematem wśród graczy PlanetSide 2 są wszelkie zmiany jakie dokonuje Higby w statystykach broni.
No cóż… Zapnijcie pasy bo oto nadchodzą kolejne:
- GODSAW zostanie lekko ulepszone.
- Enforcer będzie mieć zmniejszony magazynek oraz odrzut.
- Saron i Saron-H będą mieć wyrównane przegrzewanie – potrezba będzie teraz 6 strzałów, 7 z załącznikami.
- Vulcan dla Prowlera będzie mieć zredukowane CoF
Poniżej dokładne zmiany dotyczące jednostek MAX podane przez Matta Higbiego na Reddit:
Zdolności frakcyjne jednostek MAX zostały lekko zmienione:
- Aegis Shield – granaty przylepne oraz przeciw-pojazdom nie będą przywierac juz do jednostek MAX gdy ta zdolność jest aktywna
- Lockdown – zredukowano czas uruchamiania zdolności z 2 sek na 1 sek
- ZOE – obrażenia na bardzo bliski zasięg zostały zwiększone, natomiast na długi zasięg znacznie obniżone
ZOE
Dla broni przeciwko piechocie ZOE zwiększa teraz obrażenia tak, że potrzeba 1 pocisku mniej aby zabić piechotę na 10 metrach, ale pomiędzy 15-20 metrów obrażenia zostały zredukowane:
- Quasar VM1
- Maksymalne obrażenia podczas użycia ZOE zwiększone z 184 na 200.
- Minimalne obrażenia podczas użycia ZOE zmniejszone z 143 na 125.
- Zasięg minimalnych obrażeń podczas działania ZOE zmniejszony z 75 m na 25 m.
- Blueshift
- Maksymalne obrażenia podczas użycia ZOE zwiększone z 158 na 167.
- Minimalne obrażenia podczas użycia ZOE zmniejszone z 143 na 125.
- Zasięg minimalnych obrażeń podczas działania ZOE zmniejszony z 75 m na 25 m.
- Nebula
- Maksymalne obrażenia podczas użycia ZOE zwiększone 158 na 167.
- Minimalne obrażenia podczas użycia ZOE zmniejszone z 112 na 100.
- Zasięg minimalnych obrażeń podczas działania ZOE zmniejszony z 50 m na 20 m.
- Cosmos
- Maksymalne obrażenia podczas użycia ZOE zwiększone 184 na 200.
- Minimalne obrażenia podczas użycia ZOE zmniejszone z 143 na 125.
- Zasięg minimalnych obrażeń podczas działania ZOE zmniejszony z 75 m na 25 m.
Dla broni przeciwko pojazdom, ZOE zwiększa teraz obrażenia do 10 metrów, ale pomiędzy 30-40 metrów obrażenia te są obniżone dla Comet, a po 50 metrach dla Vortexa.
- Comet
- Maksymalne obrażenia podczas użycia ZOE zwiększone 375 to 400
- Zealot max damage range decreased from 15 to 10
- Zealot minimum damage reduced from 315 to 100
- Vortex
- ZOE + naładowanie na 1
- Maksymalne obrażenia zwiększone 184 na 200
- Zasięg maksymalnych obrażeń zredukowany z 300 na 10
- Obrażenia minimalne zredukowane z 100 na 50
- ZOE + naładowanie na 2
- Zasięg maksymalnych obrażeń zredukowany z 300 to 10
- Maksymalne obrażenia zwiększone z 239 na 300
- Obrażenia minimalne zredukowane z 130 na 75
- ZOE + naładowanie na 3
- Zasięg maksymalnych obrażeń zredukowany z 300 na 10
- Maksymalne obrażenia zwiększone 311 na 400
- Obrażenia minimalne zredukowane z 169 na 100
- ZOE + naładowanie na 1
Burster będzie mieć zwiększone obrażenia przeciwko lotnictwu (flak?). Wcześniej tylko bezpośrednie obrażenia dostawały małe bonusy. Bonus ten został także delikatnie zwiększony i potrzeba będzie jednej kuli mniej by zabić piechotę.
- Burster bezpośrednie uderzenie (przeciw-piechocie)
- Maksymalne obrażenia zwiększone z 110 na 125
- Zasięg minimalnych obrażeń zredukowano z 50m na 10m
- Minimalne obrażenia zredukowano z 20 na 5
- Burster – trafienie pośrednie (flak – przeciw lotnicze)
- Maksymalne obrażenie zwiększono z 56 na 60
Bronie przeciwko-pojazdom
Dla broni o długim zasięgu chcemy się upewnić, że są one efektywne około 200 metrów i ich efektywność obniża się do granicy 300 metrów. Chcemy się także upewnić, że są one porównywalne do siebie w zakresie zasięgu i obrony przed piechotą.
NCM3 Raven
Raven ma obniżony zasięg poprzez zmniejszenie prędkości pocisków. Dodatkowo obrażenia od wybuchu zostały zmniejszone tak aby były one podobne do Fracture
- Max prędkość pocisku zmniejszona z 85m/s na 70m/s
- Obrażenia wewnętrznym promieniu wybuchu zmniejszone z 115 na 75
MR1Fracture
Fracture ma najmniejszy efektywny zasięg spośród broni AV MAX więc zostanie wydłużony o 25 metrów poprzez te zmiany:
- CoF zmniejszony z 0.2 na 0.1
- Grawitacja zmniejszona z 2 na 1.5
Vortex
Wyrównujemy niektóre liczby na tej broni. Obejmuje to zmianę wartości odporności na niektórych pojazdach oraz zwiększenie maksymalnych i minimalnych obrażeń podczas naładowania broni.
- Naładowanie na poziom 2
- Maksymalne obrażenia zwiększone z 217 na 250
- Minimalne obrażenia zwiększone z 130 na 150
- Naładowanie na poziom 3
- Maksymalne obrażenia zwiększone z 282 na 300
- Minimalne obrażenia zwiększone z 169 na 200
Zmiany te trafiły już na serwer testowy PlanetSide 2.
Ta gra umiera…
Jeśli nie znerfią winshielda nic te zmiany nie dadzą ……
Same nerfy dla NC a TRczykowi i tak nie dogodzisZ. Swoja droga mogli by dac slabszy odpowiednik vulkana na harasie bo za bardzo cisnie.
Niestety NC Raven zostały delikatnie znerfowane… ALLELUJA
ale pewnie i tak bd to nie odczuwalne …
fajne zmiany a nc nie ma co płakać bo i tak jest najmocniejsze, moze cd na anchorze poprawi efektywnosc fracture chociaz na krotko a mniejszy magazynek na enforcerze pozwoli na anchorze z halberd rozwalic vanguarda , więc jest git
Jak nie znerfią obrażeń w Prowlerze to Vanguard Shield musi być przynajmniej taki jaki jest.
Dajcie linka do obrazka 😀
tego?
Znajdziesz go w temacie obrazkowym na forum.
to już falcony będą lepsze od ravenów
Vanurad z enfocerem bez problemu wygra z rozstawionym prowlerem i vulcanm tylko żeby o tym wiedzieć trzeba jeździć vanguardem na co dzień …..
prowler w takiej sytuacji wygra o ile walka bedzie w zasiegu vulcana i tego ze sie nim trafi te 90%
juz nie przesadzaj raveny sa mocne jak cholera dziwie sie ze tak pozno nerfa dostaly
Myślę że Raveny będą teraz okej bo były serio przegięte, ktoś pamięta który to nerf Enforcera?
Bez gunnerów Prowler ma większe DPS z AP niż Vanguard, z gunnerami jest podobnie z tym, że Vulcan ma duży rozrzut na ponad 120 metrów (tak na oko). Przy nadchodzącym buffie reloada w Prowlerze będzie jeszcze lepsze DPSy miał, zwłaszcza że CoF zmniejszają dla Vulcana. Nie widziałem testów w których Prowler by przegrywał w pojedynku z innym czołgiem bez anchora na dowolnym zasięgu, a przy rozstawieniu to jest jeszcze większa formalność.
Co ty piszesz ? Jak nie masz gunnra to się nie bierze czołgu to jest pdostawana !!!!!!! I druga rzecz nie pisz głupot o rozstawionym prowlerze …. weź 3 osoby od siebie z outfitu i idź na PTS i to sprawdź anie piszesz głupoty …… Rozstawiony prowler przegra z vanuradem i enfocerem ……………
Że co?! Saron się jeszcze szybciej przegrzewa? To już kompletny nerf. Jak tak wejdzie na Live to tylko Halberd i nic więcej. Dobrze, że to jego kupiłem.
ZOE to wcale nie jest buff, wlasciwie nerf, o ile da sie znerfic cos brzuzytecznego. Niby zabijasz jednym hitem mniej. Spoko. Ale tylko do 10 metrow… No bez jaj, shotguny maja wiekszy zasieg. Do tego na duza odleglosc jestes jakies 50% slabszy i dostajesz wiecej dmg’u od czegokolwiek..
Lockdown tez bez sensu. Problem z nim to nie to, ze sie za wolno wlacza tylko ze sie za wolno wylacza…
Ci devsi normalnie wygladaja jakby w ta gre w ogole nie grali.
Chyba 3 😛
Tak, zwłaszcza, jak dla gołego działa AP Prowler ma dwa razy mniejszy TTK na anchorze niż Vanguard. Statystyki, które SOE udostępniło dawało K/D dla Prowlera około 13 (12,cośtam z tego co pamiętam) a dla Vanguarda ~11. I wtedy nie liczyły się do K/D wtedy zniszczenia pojazdów.
Nerf bursterow WTF?
Buff maxa NC 😐
Fracture nadal bezuzyteczne za wolne slaby dmg niekierowane
Buff Vanu? to jakis zart?
Dzięki Kinya! 😀
„Dla broni przeciwko piechocie ZOE zwiększa teraz obrażenia tak, że potrzeba 1 pocisku mniej” – czyli teraz nie trzeba żadnego pocisku, NC-ki będą padać jak muchy od samej zajefajności maxa vanu 😀