… bo jest wielce prawdopodobne, że już niedługo nanity służące do podnoszenia poległych żołnierzy zaliczane będą do amunicji!

W dniu wczorajszym  na dobre wystartowała beta PlanetSide 2 na PS4 i graczy, którzy znają wersję na PC zaskoczyła delikatna zmiana u medyków, a w szczególności chodzi o zmianę narzędzia do leczenia. Otóż okazuje się, że narzędzie to ma teraz pewnego rodzaju amunicję, która się wyczerpuje w miarę używania.

W skrócie działa to następująco:

  • ilość „amunicji” to 200/600
  • leczenie graczy nie zużywa tej „amunicji”
  • odradzania graczy zużywa tą „amunicję”
  • paczki z amunicją inżynierów nie odnawiają „amunicji” medyków
  • tak długo jak gracz trzyma przycisk odradzania na narzędziu medyka, tak długo zużywana jest ta nowa „amunicja”.

Jeden z developerów PlanetSide 2, Adam „muldoonx” Hoffman w rozmowie z graczami powiedział, iz jest wielce prawdopodobne, że zmiana ta trafi także do wersji PC.

No cóż, mam nadzieję, że z ta zmianą developerzy dodadzą także komendę głosową: „Nie podnoszę umarlaków bo skończyła mi się med-amunicja!”

 

Poprzedni artykułBuffy i nerfy broni… (nowe info dotyczące jednostek MAX!)
Następny artykułPierwsze wrażenia z H1Z1
15 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
menaximus

martwi mnie mechanika tej zasady. Jeśli np. amunicja będzie się zużywać zawsze wtedy gdy przytrzymywany jest przycisk (nawet gdy proces podnoszenia zostanie zakończony) to może dojść do sytuacji, że gracze będą uważać, żeby skończyć podnoszenie od razu po ukończeniu.

Chodzi o to, że nie raz zdarzają się sytuacje, kiedy gracze na adrenalinie przerywają proces podnoszenia tuż przed jego ukończeniem (bo już skończyłem i muszę szybko uciec dalej) wtedy taki sobie odchodzi, bo myśli, że cię podniósł a ty dalej leżysz.

Trudno powiedzieć, w jaką stronę pójdzie po tej zmianie owe zjawisko

Ta gra się kończy…

VintageMann

Wszystko będzie zależeć od tego jak szybko ten antybiotyk będzie się kończył.

Rachitynowy

dobra suwaczki zrozumiem bo tym się developer nie musi zajmować. Tym zajmować się może ktokolwiek inny. Ale to! JEST! ZMIANA! WYMAGAJĄCA! PRACY! CHOLERNEGO! DEVELOPERA! Co oni naprawde nie mają co robić? Naprawdę nie ma bardziej palącego problemu? Naprawdę gra jest na tyle doskonała, że mogą sobie pozwolić na takie pierdoły? Zagłosuję za tą zmianą portfelem. Znowu Smed masz bana na smedbucksy do kolejnej satysfakcjonującej zmiany(po ostatnim zajęło im 8 miesięcy by wprowadzić coś co mnie ucieszyło)

Rajen

Jakie jest uzasadnienie tej zmiany? Tak bo tak?

denat

Żaden problem. Medycy będą podnosić tylko swój outfit, na obcych szkoda będzie ammo. Czyli w Vanu nic się nie zmieni. U nas w kosmicznej rodzinie prędzej podniesie Rachityn NC niż medyk Vanu spoza outfitu.

Simion

PLH

A wiadomo cokolwiek o tym, jak się uzupełnia te „ampułki”? Poza ponownym ekwipowaniem klasy?

kociamafia

1 ammo = 1 SC

Patryk

Nie ma to jak nerfić to co jest OK.

Jak to wejdzie to oficjalnie przechodzę na HA.

Skrux

oni tam w SOE chodzą chyba w kółko i zastanawiają się co by tu jeszcze spieprzyć w PS2 żeby poza lagami stała się jeszcze mniej grywalna, jakby nie mogli zrobić PLANETSIDE 3 z tymi wszystkimi poronionymi nowościami a PLANETSIDE 2 zostawić takim jakim już jest albo nawet cofnąć lekko wstecz…

nukemski

tru dat 😀