W dniu dzisiejszym wszystkie serwery H1Z1 zostaną wyłączone o godzinie 11-ej czasu polskiego na około 2 godziny celem wprowadzenia aktualizacji.

Oto zmiany i nowości jakie zostaną wprowadzone do gry.

Nowy łuk

  • Dodano do gry Recurve Bow z lepszym zasięgiem i szybkością strzał.
  • Zastapi on obecny łuk w Battle Royale.
  • Nowy łuk może być także znaleziony w podstawowej wersji gry i nie może być wytworzony przez graczy.

20150317_h1z1_recurve-bow

Widok broni na postaci

  • Dodano widoczność broni na modelu postaci

 POJAZDY

  • Można uruchomić pojazd i zatrzymać silnik poprzez wciśnięcie przycisku K
  • Postacie będą teraz miały animacje wraz z orientacja na kierunek oraz wsparciem emotek podczas pobytu w pojazdach – widoczne z zewnątrz, z 3-iej i 1-ej osoby.
  • Usunięcie wymaganych części z pojazdu zatrzyma silnik.
  • Stan kamery (pierwsza lub trzecia osoba) powinien być teraz zachowany podczas wchodzenia do pojazdu i wychodzenia.

 

CRAFT i BUDOWANIE

  • Umieszczenie elementu będzie teraz sprawdzać materiał znajdujący się pod nim aby zapewnić, że jest to prawidłowe miejsce. Na przykład: fundamenty nie mogą zostać umieszczone na cemencie.
  • Można się teraz poruszać umieszczając elementy – nie można skakać, leżeć i przykucać.
  • Obiekty nie powodują kolizji w trakcie umieszczania.
  • Obiekty w trakcie umieszczania zmieniają kolor na czerwony w miejscach gdzie nie mogą zostać umieszczone, oraz na zielony tam gdzie można je postawić.
    • Aby pomóc osobom mającym problem z kolorami, przedmioty będą także zmieniać swoje rozmiary.
  • Wszystkie cztery rogi obiektów będą musiały czegoś dotykać aby móc je umieścić. Będzie to działać dla wszystkich obiektów i fundamentów.
    • Obiekty dołączane poprzez złącza (socket) nie będą miały tego ograniczenia.
  • Umieszczany przedmiot będzie znajdował się w centrum ekranu – nie myszka.

https://www.youtube.com/watch?v=ee8VtbwQtzM

 

INNE:

  • Poprawki we wskaźnikach populacji dzikich zwierząt względem zombie – więcej zombie.
  • Do zbierania jeżyn dodano efekt oraz dźwięk.
  • Celownik kropka (dot) powrócił do 3P i nie zmienia się jeszcze w zależności od broni.
  • Celownik (reticle) 1P będzie się zmieniał w zależności od broni.
  • Kropka (dot) będzie używana dla broni wręcz oraz dla celowników mechanicznych (iron sight) na broniach
  • Podstawowy celownik (crosshair) będzie używany przy strzale z biodra dla AR15 i 1911
  • Strzelba będzie używać kółka jako znacznik w trakcie strzału z biodra i przy celowaniu (iron sight)
  • Naprawiono problem z opóźnieniem przeładowania 1911

 

 

 

Poprzedni artykułWyprzedaż kamuflaży w PlanetSide 2
Następny artykułKolejna drama w ArcheAge?
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
QuarkuPL

planetside 2 🙂