W dniu dzisiejszym wszystkie serwery H1Z1 zostaną wyłączone o godzinie 11-ej czasu polskiego na około 2 godziny celem wprowadzenia aktualizacji.
Oto zmiany i nowości jakie zostaną wprowadzone do gry.
Nowy łuk
- Dodano do gry Recurve Bow z lepszym zasięgiem i szybkością strzał.
- Zastapi on obecny łuk w Battle Royale.
- Nowy łuk może być także znaleziony w podstawowej wersji gry i nie może być wytworzony przez graczy.
Widok broni na postaci
- Dodano widoczność broni na modelu postaci
POJAZDY
- Można uruchomić pojazd i zatrzymać silnik poprzez wciśnięcie przycisku K
- Postacie będą teraz miały animacje wraz z orientacja na kierunek oraz wsparciem emotek podczas pobytu w pojazdach – widoczne z zewnątrz, z 3-iej i 1-ej osoby.
- Usunięcie wymaganych części z pojazdu zatrzyma silnik.
- Stan kamery (pierwsza lub trzecia osoba) powinien być teraz zachowany podczas wchodzenia do pojazdu i wychodzenia.
CRAFT i BUDOWANIE
- Umieszczenie elementu będzie teraz sprawdzać materiał znajdujący się pod nim aby zapewnić, że jest to prawidłowe miejsce. Na przykład: fundamenty nie mogą zostać umieszczone na cemencie.
- Można się teraz poruszać umieszczając elementy – nie można skakać, leżeć i przykucać.
- Obiekty nie powodują kolizji w trakcie umieszczania.
- Obiekty w trakcie umieszczania zmieniają kolor na czerwony w miejscach gdzie nie mogą zostać umieszczone, oraz na zielony tam gdzie można je postawić.
- Aby pomóc osobom mającym problem z kolorami, przedmioty będą także zmieniać swoje rozmiary.
- Wszystkie cztery rogi obiektów będą musiały czegoś dotykać aby móc je umieścić. Będzie to działać dla wszystkich obiektów i fundamentów.
- Obiekty dołączane poprzez złącza (socket) nie będą miały tego ograniczenia.
- Umieszczany przedmiot będzie znajdował się w centrum ekranu – nie myszka.
https://www.youtube.com/watch?v=ee8VtbwQtzM
INNE:
- Poprawki we wskaźnikach populacji dzikich zwierząt względem zombie – więcej zombie.
- Do zbierania jeżyn dodano efekt oraz dźwięk.
- Celownik kropka (dot) powrócił do 3P i nie zmienia się jeszcze w zależności od broni.
- Celownik (reticle) 1P będzie się zmieniał w zależności od broni.
- Kropka (dot) będzie używana dla broni wręcz oraz dla celowników mechanicznych (iron sight) na broniach
- Podstawowy celownik (crosshair) będzie używany przy strzale z biodra dla AR15 i 1911
- Strzelba będzie używać kółka jako znacznik w trakcie strzału z biodra i przy celowaniu (iron sight)
- Naprawiono problem z opóźnieniem przeładowania 1911
planetside 2 🙂