Jeszcze zanim uruchomiony został wczesny dostęp do H1Z1, zrzuty z samolotów, które miały być ogólnodostępnym płatnym eventem, budziły wiele kontrowersji wśród fanów tej gry.
Przeszły one kilkukrotną przemianę, aby… umrzeć śmiercią naturalną. Dlaczego? Bo aby uruchomić takowy zrzut należy zakupić w sklepie DBG specjalny bilet, a to i tak nie gwarantuje, że osoba przywołująca takowy zrzut cokolwiek z niego dostanie. Oprócz tego paczki spadające z samolotów nie oferują nic, czego nie można znaleźć lub wytworzyć w grze.
Sprzedaż biletów na zrzuty spadła tak bardzo, że Smedley postanowił zwrócić się do graczy i poprosić ich o pomoc w poprawieniu tej funkcji.
Obserwujemy sprzedaż biletów na zrzuty w MarketPlace. Trochę się obawiamy po raz kolejny poruszać ten temat po tym jak zarzucono nam, że sa one P2W (pay to win).
Chcielibyśmy otrzymać Wasze opinie i sugestie dotyczące tego, jak ulepszyć ta funkcję. Zrzuty samolotowe zawsze postrzegaliśmy jako zamówione mini-wydarzenia dla serwera. Rozumiemy, że pierwsze wersje nie były popularne ze względu na broń, ale czy moglibyście podzielić się z nami Waszymi pomysłami co mogłoby ulepszyć zrzuty?
Mnie osobiście podoba się odpowiedź gracza ukrywającego się pod nickiem Gallowz. Sugeruje on aby w paczkach zrzucanych przez samoloty gracze znaleźć mogli unikalne przedmioty, których nie można w inny sposób znaleźć w grze, takie jak:
- dekoracje do baz
- specjalne przepisy
- bardzo duży plecak
- unikalnie wyglądające kontenery
- unikalne nasiona
Chodzi o to, żeby gracze nie czuli, że muszą przywoływać samolot aby mieć przewagę w PvP, a z drugiej strony chcieli zdobyc unikalne przedmioty jakie można znaleźć w takich paczkach.
> bardzo duży plecak
Nie wiem, jak tam z miejscem i udźwigiem w ekwipunku jest, ale jak będzie to plecak dający (przykładowo) 22kg udźwigu a możliwy do wytworzenia 20kg to będzie spoko 😛
jaki największy plecak ja miałem to 2200 miał miejsca ^^