Dzisiaj w nocy devsi H1z1 prezentowali fanom tej gry elementy, które zostaną wprowadzone wraz z czwartkową aktualizacją. I muszę powiedzieć, że będzie ich sporo.
Przede wszystkim zacznijmy od tego, że w czwartek (2 lipca) serwery Alpha H1Z1 zostaną zrestartowane po raz kolejny, co oznacza kolejną utratę postaci i struktur. Ilość tych restartów powoduje spore niezadowolenie graczy gdyż w ich momencie tracą wszystko nad czym pracowali przez ostatni okres. Zarówno gracze, jak i sami devsi, odkryli iż zbyt wczesne ogłoszenie ponownego 'czyszczenia’ serwerów powoduje spadek zainteresowania grą i dlatego też kolejne restarty nie będą zapowiadane z dużym wyprzedzeniem. Chodzi o to aby gracze nie czuli się zniechęceni i nadal logowali się do H1Z1.
Wracając do aktualizacji. Oto rzeczy, które zostały zaprezentowane z czasie streamu:
- nowy drużynowy Battle Royale dla 2 lub 5 graczy;
- tablice najlepszych wyników z podziałem na wygrane i ilość zabitych graczy, które będą prezentować wyniki na dany dzień, tydzień, miesiąc i coś jeszcze o czym devsi nie mogli jeszcze mówić (od 3:25);
- powrót pogody do gry – w pierwszej kolejności mgła (od 7:25) – do tej pory były głównie słoneczne dni w grze, teraz gra będzie wybierała pomiędzy mglistym dniem, pochmurnym wietrznym, itd.;
- trwają także prace nad deszczem i jego efektami w zależności od tego gdzie znajduje się postać (od 11:20) oraz nad mrozem, śniegiem (od 12:40) – wygląda kapitalnie, ale nie zmiany te nie trafią na serwery Alpha jeszcze w tym tygodniu – pogoda zostanie wprowadzona także do Battle Royale;
- każdy wjazd i wyjazd z miasteczek będzie mieć posterunki wojskowe z wieżami gdzie gracze będą mogli znaleźć przedmioty (3 w Pleasent Valley, 3 w Cranberry i 2 w Ranchito Taquito);
- komenda policji w Cranberry – w budynku nie ma piwnicy (16:20);
- strzały z płonącymi i wybuchającymi grotami (18:00) – dodane zostaną także do Battle Royale;
- duża ogrodzona wojskowa baza z namiotami (21:20) położona w lewym górnym rogu mapy;
- zmiany w zachowaniu niedźwiedzi – jeśli znajdziecie się w odległości 25 metrów od niego to stanie na łapach i zacznie ryczeć, w odległości 15m zacznie Was gonić, niedźwiedzie zostały delikatnie spowolnione więc można od nich uciec używając sprint.
Osobiście zastanawiam się, dlaczego devsi do tej pory nie zdecydowali się na powiększenie mapy…
Nie logowałem się już od dawna, tera jak mają robić niespodzianki, bez wiedzy o wipe, to tym bardziej, haha 😀