Kilka dni temu premierę miał ARK, co spowodowało spadek zainteresowania H1Z1. I chyba właśnie dlatego na Reddicie pojawił się post przedstawiający barwną przyszłość tej gry.

Chciałbym abyście wiedzieli dokąd zmierzamy. Ekipa H1Z1 rośnie i koncentrujemy dalsze wysiłki na poprawianiu błędów, dodawaniu nowych funkcji oraz zyskujemy przewagę nad oszustami. Jestem szczęśliwy mogąc powiedzieć, że robimy postępy we wszystkich wymienionych obszarach.

Mamy nadzieję, iż widzicie, że tydzień po tygodniu gra staje się lepsza. Oczywiście zdarzają się też niepowodzenia, ale idziemy w bardzo pozytywnym kierunku i robimy wszystko co możemy aby stale komunikować się ze społecznością gry. […]

W najbliższym czasie do gry trafi wiele nowości. Bardzo istotne ulepszenia do budowy baz… włączając wieże strażnicze, kładki, broń rozstawianą kaliber 50, okna i wiele innych rzeczy. Skupimy się także na tym, aby bazy stały się bardziej zabezpieczone, a proces budowy łatwiejszy.

Mamy zamiar także spędzić dużo czasu na poprawie AI zombie i możecie się spodziewać, że w niedalekiej przyszłości będą one inteligentniejsze oraz będzie ich kilka rodzajów.

Nie ignorujemy błędów jakie mamy. Nie używamy pretekstu „wczesnego dostępu”. Także gramy w tę grę i te rzeczy, które wkurzają Was, irytują także i nas.

Pod koniec miesiąca do gry wprowadzone zostaną profesje. Zmienią one grę, gdyż umożliwią większy rozwój postaci i udostępnią bardziej unikalny zestaw umiejętności, które dadzą grupom możliwość zgrania się na wiele sposobów.

Jaka jest przyszłość H1Z1?

Naszym celem nadal jest posiadanie olbrzymiego świata. Zrobimy to z silnikiem Forgelight 2, nad którym trwają prace już od jakiegoś czasu. Już niedługo będziemy mogli pokazać Wam kilka rzeczy, ale uwierzcie nam, ze jesteśmy podekscytowani tym co widzimy. Silnik ten naprawdę pozwoli nam na stworzenie świata o powierzchni 16.000 km kwadratowych na jaki czekaliśmy. Chcemy aby H1Z1 było naprawdę światem. Miejscem gdzie będziecie mogli stworzyć własne osady i miasta, lub przejąć je – o ile dacie radę.

Chcemy aby był to wrogi świat, w którym zagrożeniem nie są tylko zombie i zwierzęta, ale także inni gracze.

To nie jest mrzonka. Wszystko co budujemy prowadzi nas do tego celu. Wszystkie dodawana funkcje pomogą go osiągnąć.

Aby przyspieszyć nasze prace dodajemy więcej osób do zespołu H1Z1. Widzimy realia w jakich żyjemy, i stanie się smakiem miesiąca jest proste dla gry we Wczesnym Dostępie. Jesteśmy w tym na dłuższą metę i dlatego dodajemy więcej zasobów aby było to dla Was jasne. Kiedy widzimy premiery innych gier zabierające nam wiatr z naszych żagli – podwajamy nasze wysiłki. Nie myślcie, że planujemy odpocząć. Wręcz przeciwnie. Inspiruje nas to, aby nasza gra stawała się coraz lepsza. To nie jest tylko retoryka – staramy się jak możemy, aby udowadniać Wam to każdego tygodnia. Nie zwalniamy nawet na chwilę.

Już wkrótce ogłosimy kilka ciekawych informacji dotyczących Battle Royale dla drużyn. Widzimy to jako ważną część H1Z1 i podwajamy nasze wysiłki.

Musicie wiedzieć, że gra ta znaczy bardzo dużo dla naszego zespołu. Staramy się aby jej wartość przewyższała cenę i mamy nadzieję, że tydzień po tygodniu gra się poprawia. Nie jest idealnie. Popełniamy błędy, ale spędzamy czas starając się je naprawić i będziemy kontynuować ten wysiłek, podobnie jak i walkę z oszustami.

Mamy teraz 100% wykrywalność głównych programów oszukujących. Niedługo włączymy auto-banowanie i możecie spodziewać się kilku nowych broni przeznaczonych do tej walki, sprawiając że nie będą mogli wrócić do tej gry.

Po prostu chciałem, abyście wiedzieli, że my tu uczestniczymy w maratonie i jeśli nas opuścicie, aby pójść i zagrać w inną grę, to zajrzyjcie do nas za kilka tygodni aby zobaczyć co się zmieniło.

Smed

Oczywiście nie będę robiła swojego skrótu, ale ogólnie wygląda to bardzo podobnie do obietnicy złożonej jakiś czas temu graczom PlanetSide 2.

Co mnie zainteresowało to nowy silnik – Forgelight 2. Czy to może oznaczać, że także inne gry DBG (Landmark, EQ Next, PlanetSide 2), maja szansę na zmianę silnika z ForgeLight na wersję 2.0?

Poprzedni artykułWschód słońca nad Stoneholm
Następny artykułNaprawiono poważny błąd i… kilka słów o ForgeLight 2
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Daniel Dieselowski

Szczerze? Że tak się wyrażę, to te retardy jedyne co robią, to ulepszają BR, który jest gówno warty w grze survival.

Normalna rozgrywka niczym się nie różni od moda do Army 3 „Breaking Point”. Napierdalanie PVP na pełną skalę i tylko wkurwiające tysiące zombie które za Tobą biegną i to tyle. Taki survival, że o ja pieprze, nic dziwnego że ludzie odchodzą, gdyby nie dupna optymka ARK, pewnie mało kto by im został, ledwo wprowadzają broń automatyczną. a tu już chcą jakieś wieżyczki 0.50? osz kurdę, no naprawdę niezły survival. Jedyne czym ta się gra odróżnia, to tym że mało amunicji, co jest tępe jak but, nie ma to jak znajdywać 3 sztuki naboi w skrzynce od naboi. Już widzę AK47 i szukanie do niego amunicji. Jakby cofnęli się do czasów kiedy amunicji było od groma, to może by więcej ludzi wróciło, by się chociaż postrzelać z budowaniem baz, a tak to? Gra opiera się na szukaniu amunicji, a potem zdobywaniu policji po granaty, i mordowaniu wszystkich dookoła. Nie tak obiecywali devsi przed premierą, gra miała być bardziej survivalowa niz Dayz. I cóż, nie za bardzo im to wyszło. Już w Dayz, częściej spotkasz kogoś, kto Ci nie strzeli w łeb, i tam są normalne wartości amunicji która znajdujesz.