Popularność H1Z1 spada z tygodnia na tydzień. W sumie nie ma co się dziwić, gra nadal jest w fazie wczesnego dostępu, zmieniono plany rozwojowe względem tej gry, a do tego olbrzymie problemy po ostatniej aktualizacji, też nie pomogły.
Wygląda na to, że ekipa H1Z1 postanowiła się po raz kolejny przyjrzeć różnym trybom gry: PvP, PvE oraz Battle Royale i delikatnie je zmienić. A raczej stworzyć tryb, którym tak naprawdę w założeniu miało być H1Z1 – tryb survivalowy.
Pamiętajcie, o tym, że to nadal tylko rozmowy wewnętrzne ekipy, więc jest wielce prawdopodobne, że efekt końcowy zmian w balansie trybów gry będzie wyglądał inaczej od tego co prezentujemy:
- Podstawa (Core) – to jest to co teraz mamy w naszej podstawowej wersji survivalowej gry. Wysokie zaludnienie ocalałych (graczy) prowadzi do wielu działań, więc spokojnie ten tryb gry możemy zwać „trybem Akcji”.
- Survival – Tworzymy nowy tryb survivalowy, tak aby grę zbliżyć ponownie do survivalu. Tryb ten będzie mieć mniej rzeczy do znalezienia w świecie, mniej broni, o wiele mniej amunicji oraz o wiele więcej elementów zorientowanych na przeżycie. Zmniejszony także zostanie limit graczy na serwerze. Chociaż wciąż będzie sporo PvP, to tryb survivalowy będzie bardziej zorientowany na poszukiwaniu dostaw, będzie mieć więcej mocniejszych zombie, mniej broni oraz będzie oparty na walce gracza z takimi elementami jak głód czy hipotermia. Przez niedobór surowców rzemiosło także będzie większym wyzwaniem. Ten tryb będzie mniej zorientowany na „kill-on-sight”. System ciała oraz karma będą bardziej agresywne, tak aby rozróżnić graczy KOS od przyjaciół.
- Survivale PvE – tryb survival, który ma w sobie powyższe elementy, ale nie ma PvP.
- Battle Royale (solo, dla drużyn 2- i 5-cio osobowych)
A więc, co myślicie? H1Z1 stanie się w końcu prawdziwą grą survivalową, czy też przewidujecie inną przyszłość?
Chyba nadszedł czas by ponownie zagrać …
Hahaha, i to że wszystkiego będzie mniej, to ma czemuś pomóc, tym bardziej ludzie będą się mordować dla rzeczy, i będzie nudna rozrywka szukając parę dni, rzeczy by zbudować fundament, mniej ammunicji? już jest jej mało, i głupi system znajdowania jej, po jakieś 2 naboje, paczki tej amunicji to akurat powinni od DayZ. Ta gra się stoczy jeszcze bardziej, a szkoda bo start zapowiadał się fajnie, a tera jest więcej głupiego latania i mordowania niż w DayZ, zero klimatu,gra bez sensu, jak to mówią kamraci z klanu, to gówno śmierdzi.
specjalny tryb survival w gierce survi… cos tu nie gra, hizi samo sie pogrzebalo, bylo duzo fajnych pomyslow ale odeszli od tego co bylo istotne a powielaja starsze tytuly nie wnoszac NIC
Dla mnie te gry nie wnoszą praktycznie nic nowego do gatunku. Fajna gra o zombie to Left 4 Dead. Gra nastawiona na survival, gdzie były te wszystkie bandaże, zmęczenie postaci, jedzenie konserw, puszek, zacinająca się broń i niszczący się ekwipunek, możliwość wykrwawienia się, zwała się S.T.A.L.K.E.R. Nie mogę zrozumieć, dlaczego od 2007 roku nie wymyślono czegoś lepszego. Wszystko to już kiedyś było w dodatku o wiele lepiej zrobione.
Przydało by się coś takiego jak karma oraz specjalny „tryb” do walk (taki Ready) który włączał by się np przy wejściu do miasta. Np za niewinnego gracza który sobie rąbie drewno, atakujący dostawał złą karmę. Po zabiciu takiego złego gością wypadał by jakiś fajny loot (lepsza karma – bonus do odnajdywaniu lepszego sprzętu)
Również strzały…żeby zwoływały hordę zombie…i zeby nie powstrzymywały ich szklane drzwi, Ale jakieś pomysłowe pułapki, ogólnie wiecej taktyki