Jeden z graczy PlanetSide 2 przeprowadził ciekawe badanie poświęcone ZOE – Zealot Overdrive Engine, czyli specjalnej zdolności dla Max VS.
Zadaniem osób uczestniczących w badaniu było odpowiedzenie na kilka pytań dotyczących tej zdolności:
- W jaki sposób ZOE zwiększa prędkość MAX?
- W jaki sposób zwiększa efektywność zasięgu obrażeń?
- W jaki sposób ZOE wpływa na bronie MAX?
- Jak duży jest debuff pancerza MAX w czasie użycia ZOE?
- Kiedy można włączać i wyłączać ZOE?
Znacie odpowiedzi na te pytania? Jeśli nie, to się nie martwcie…
Okazuje się bowiem, że spośród 112 zapytanych o to osób tylko jedna (1) odpowiedziała bezbłędnie!
Poprawne odpowiedzi to:
- W przód, do tyłu, bok i przyspieszenie
- Poprawia te obrażenia
- Ta część jest bardziej skomplikowana:
- obrażenia AA są stałe na dalszym zasięgu
- obrażenia AI zwiększone są w krótkim przedziale, a następnie spadają poniżej normalnej skuteczności
- obrażenia AV zwiększone są w krótkim przedziale, a następnie spadają poniżej normalnej skuteczności
- obrażenia AA zwiększone są w krótkim przedziale, a następnie mają normalną skuteczność
- Debuff wynosi 10% i zmniejsza się wraz z większymi poziomami
- ZOE może być włączone w każdym momencie, ale nie może zostac dowolnie wyłączone. Wyższe poziomy redukują czas pomiędzy użyciem
Pytanie pewnie było zadawane deweloperom i tylko twórca wiedział jak to działa ^^
So useless… „Szarża” jest najbardziej przydatną umiejętnością MAX-a w każdej frakcji. Niestety…