W dniu dzisiejszym serwery Planetside 2 zostaną wyłączone o godzinie 14-tej czasu polskiego na około 2 godziny (Uwaga… to SOE, więc może potrwać dłużej.)

planetside 2 _logo 2Oto jakich zmian i nowości możemy spodziewać się w dniu dzisiejszym…

Zmiany w pasywnym zarabianiu punktów Cert w zależności od rodzaju członkostwa (długości opłaconej subskrypcji):

  • miedziane – (1 mc opłacania subskrypcji) 24 punkty na dobę
  • brązowe – 28,8 punktów;
  • srebrne – 33,6 punktów;
  • złote – 38,4 punkty;
  • platynowe – 43,2 punkty;
  • auraxium – 48 punktów (6-ty miesiąc opłacania subskrypcji)

Dodano nowy obszar treningowy VR Training:

  • Obszar ten jest dostępny za pośrednictwem dowolnego terminalu do zmiany kontynentów;
  • Jest to bezpieczny obszar testowy, gdzie można spróbować każdej broni, pojazdów, i ulepszeń dostępnych dla danej frakcji;
  • Każda frakcja ma własny obszar VR Training;
  • W VR Training znaleźć można manekiny testowe dla pojazdów i piechoty, które mają takie same właściwości, jak te w normalnej walce;
  • Kryta strzelnica z losowymi celami pojawiającymi się na 50 metrowej długości i oznaczeniami co 10m;
  • Otwarta strzelnica dla piechoty i pojazdów by móc wypróbować wszelkie bronie;
  • Dużo otwartej przestrzeni do nauki latania lub jazdy pojazdami;
  • Tor dla quadów (Flash) jest także dostępny, ale rampy do wyskoków nie zostały jeszcze zainstalowane, więc bądźcie ostrożni;
  • W czasie pobytu w VR Training gracze maja inny zestaw dostępnego ekwipunku (Loadout). Gdy gracz wraca z VR Training ma dostępny swój normalny ekwipunek;
  • Klawisz Redeploy (dotychczas na mapie) ma przypisany teraz klawisz Delete, a więc nie trzeba już włączać mapy by móc go użyć. Skrót ten działa zarówno w VR Training jak i na kontynentach;
  • Dla celów szkoleniowych, rzeczywistość została zmieniona w następujących aspektach:

Będąc w strefie VR Training gracz może używać wszystkich broni dostępnych dla piechoty i pojazdów danej frakcji;
Wszystkie ulepszenia do pojazdów, ulepszenia zbroi, zdolności, broń i narzędzia są dostępne na maksymalnym stopniu podczas gdy gracz znajduje sie w strefie VR Training, niezależnie aktualnych certyfikacji gracza;
Pojazdy i jednostki MAX nie kosztują surowców oraz nie mają ograniczeń czasowych;
W czasie gdy gracz przybywa z VR Training jego statystyki nie sa rejestrowane.
W strefie VR Training gracze nie zdobywają punktów XP oraz medali za zabicie wrogich żołnierzy (manekinów);
W strefie VR Traiding gracze nie mogą skrzywdzic innych graczy oraz ich pojazdów, ale moga zranić siebie;
W VR Traiding nie ma blokady broni w razie stzelania do manekinów tej samej frakcji, ale są ostrzeżenia (znaczek przy wystrzale);
Odradzanie nie ma opóźnienia;
W czasie przebywania w strefie VR Training, gracze nie mogą odblokowac broni na próbę (30 min weapon trial);
Należy pamiętać, że materiały eksploatacyjne (med kit, miny, c4, itd.) wciąż kosztują surowce i gracz może je wykorzystać będąc w strefie VR Training. Ten element zostanie zmieniony w przyszłej aktualizacji.

Zmieniono położenie Warpgate należących do imperiów.

Nowe przedmioty w Depot:

  • nowe klasyczne decale;
  • nowa broń dla Flash: S12 Renegade

ZMIANY DOTYCZĄCE PIECHOTY

  • Maskowanie Infiltratora na niskich ustawieniach graficznych, nie będzie już powodowało, że Infiltrator jest całkowicie niewidzialny;
  •  Naprawiono problemy z niektórymi broniami AA (anti-air), które nie powodowały prawidłowego uszkodzenia samolotów w bliskiej odległości;
  •  Naprawiono błąd, przy którym wyrzutnie rakiet mogły zachować blokadę przy działaniach, które powinny ją anulować (?);
  • Strzelanie poprzez tarcze SCU nie będzie już zmniejszało zasięgu pocisków;
  •  Po ustawieniu na półautomatyczny, celownik w NS-11 i NS-11 Platinum, nie powinien już znikać;
  • Naprawiono problem z M77-B, gdzie gracz mógł stracić celownik po wycelowaniu w dół;
  • Zmieniono kolor celownika noktowizora (NV) tak, że jest teraz lepiej widoczny na ciemnym tle;
  • Gracze powinni teraz być w stanie odblokować medal Auraxium  dla broni TR – ASP-30 Grounder;
  • Łuski wylatujące ze strzelb pompek powinny pojawiać się teraz w odpowiednim momencie i pasować do łusek załadowanych nabojów;
  • C4 zniknie kiedy gracz umrze;
  • NS Annihilator: zredukowano zasięg namierzania pojazdów naziemnych z 500 do 400 metrów, zasięg namierzania samolotów pozostaje bez zmian (500m);
  • Naprawiono błąd, który który powodował, że pole trafień oraz model postaci nie za bardzo pasowały do siebie w czasie skoków – inni gracze będą teraz skakać niżej ziemi, mimo, że wysokość skoku nie została zmieniona;
  • Zwiększono delikatnie kąt pochyłości po jakim gracze mogą chodzić;
  • Medale na broni TRS-12 Uppercut powinny mieć właściwe  oznaczenia;
  • Lunety LX Mark IV oraz Trueshot powinny mieć teraz właściwy wygląd przy zastosowaniu ich do broni GD-66 Claw;
  • Poprawiono wygląd animacji przeładowania dla T5 AMC.

Poniższe materiały wybuchowe dla piechoty zostały zmodyfikowane. Wybuchy są silniejsze w ich centrum, ale obrażenia zmniejszają się szybciej im dalej od centrum wybuchu:

  • Granaty Frag – zmniejszono wewnętrzny promień wybuchu o 2 metry. Zmniejszono zewnetrzny promień wybuchu o 0,5m. Zwiększono obrażenia w wewnętrznym kole o 25 punktów;
  • Granaty przyklejające się (Sticky Granades) – zmniejszono wewnętrzny promień wybuchu o 2 metry. Zmniejszono zewnętrzny promień wybuchu o 0,5m. Zwiększono obrażenia w wewnętrznym kole o 25 punktów. Jeśli granat przyklei się do gracza to wybuch omija zbroję typu Flak;
  • TR Claymores – zmniejszono wewnętrzny promień wybuchu o 1,5 metra. Zmniejszono zewnętrzny promień wybuchu o 1m. Zwiększono obrażenia w wewnętrznym kole o 25 punktów;
  • NC Bouncing Betty oraz VS Proximity Mine – zmniejszono wewnętrzny promień wybuchu o 0,5 metra. Zmniejszono zewnętrzny promień wybuchu o 1 metr. Zwiększono obrażenia w wewnętrznym kole o 25 punktów;
  • Miny przeciwczołgowe – zmniejszono wewnętrzny promień wybuchu o 0,5 metra. Zmniejszono zewnętrzny promień wybuchu o 3 metry – zmiany te dotyczą tylko piechoty;
  • Granatnik (Underbarrel Grenade Launcher) – zmniejszono promień wewnętrznego wybuchu o 0,4 metra. Zwiększono ilość zadawanych obrażeń w wewnętrznym polu o 25 punktów;
  • C4 – zwiększono zewnętrzne pole rażenia o 1 metr.

Zmieniono ilość dostępnej amunicji dla wielu broni

– Zwiększono podstawową ilość ze 120 na 140 dla: NC Reaper DMR oraz NC AC-X11

– Zwiększono podstawową ilość amunicji ze 180 na 210 dla następujących broni:

  • NC GR-22
  • NC Carnage BR
  • NC GD-7F
  • VS Pulsar VS1
  • VS H-V45
  • VS CME
  • VS Equinox VE2 Burst
  • VS Equinox VE2
  • VS Solstice
  • VS VX6-7
  • VS Solstice Burst
  • VS Solstice SF
  • VS Serpent

– Zwiększono podstawową ilość amunicji z 60 na 70 dla następujących broni Infiltratora:

  • NC Gauss SPR
  • NC Impetus
  • TR 99SV
  • TR KSR-35
  • VS VA39 Spectre
  • VS Phantom

– Zwiększono podstawową ilość amunicji z 30 na 40 dla następujących broni Infiltratora:

  • NC NC14 Bolt Driver
  • NC SAS-R
  • NC LA80
  • NC Longshot
  • TR M77-B
  • TR TSAR-42
  • TR SR-7
  • TR RAMS .50M
  • VS XM98
  • VS Ghost
  • VS V10
  • VS Parallax

– Wszystkie LMG (Light Machine Gun) z magazynkiem na 75 szt mają teraz taką samą pojemność – 300 pocisków:

  • NC Gauss Saw S
  • TR TMG-50
  • VS Pulsar LSW
  • VS SVA-88
  • VS Flare
  • VS Ursa

– Pistolety:

  • NC NC4 Mag-Shot : zwiększono podstawową ilość amunicji z 60 na 75
  • NC Rebel : zwiększono podstawową ilość amunicji z 32 na 56
  • TR TX1 Repeater: zwiększono podstawową ilość amunicji z 84 na 105
  • VS Beamer VS3 : zwiększono podstawową ilość amunicji z 68 na 85
  • VS Manticore SX40 : zwiększono podstawową ilość amunicji z 60 na 75

– SMG:

  • NC AF-4 Cyclone : zwiększono podstawową ilość amunicji do 175
  • TR SMG-46 Armistice : zwiększono podstawową ilość amunicji do 240
  • TR PDW-16 Hailstorm : zmniejszono podstawową ilość amunicji na 240
  • VS Eridani SX5 : zwiększono podstawową ilość amunicji do 200

– Inne:

  • TR T32 Bull: zmniejszono podstawową ilość amunicji na 240
  • Wszystkie bronie pół-automatyczne (semi-auto shotguns) : zwiększono podstawową ilość amunicji do 48
  • NC Jackhammer : zwiększono podstawową ilość amunicji do 48
  • VS VX29 Polaris : naprawiono błąd, który powodował, że broń ta pobierała amunicje dwa razy szybciej niż inne LMG;
  • NC Gauss SAW S: naprawiono błąd, który powodował, że broń ta pobierała amunicję zbyt wolno;
  • naprawiono wszystkie magazynki na 8 pocisków dla pół-automatycznych strzelb, który powodował, że broń pobierała tylko 6 naboi;

ZMIANY W POJAZDACH

– Flash:

  • siedzenie pasażera, który jest w stanie używać swojej broni podróżując na tym siedzeniu;
  • nowa certyfikacja: Wraith Module – maskowanie, dla Flash, którego moga uzywac Infiltratorzy;
  • nowa broń: S12 Renegade

– Klakson  powinien być słyszalny z większej odległości.

– Usprawniono poruszanie się Magridera – zmieniono ograniczenia we wspinaniu na niektóre pochyłości.

– Zwiększony moment obrotowy dla wszystkich pojazdów – powinno ulepszyć ich prędkość podczas jazdy w górę wzniesienia.

– Pojazdy nie będą kontynuować swojej jazdy po tym jak pilot/ kierowca wysiądzie.

– Usunięto błąd, który powodował, że gracze przelatywali długie dystanse po zderzeniu z pojazdem.

– Zmiany w broniach przeznaczonych dla pojazdów:

  • zmniejszono obrażenia zadawane w czasie wybuchy dla broni Prowler P2-120 HEAT & HE z 1000 na 700;
  • potrzeba zadać obrażenia co najmniej dwoma wybuchami od pocisków aby zabić żołnierza, który ma pełne życie oraz naładowana osłonę – zmiana ta nie ma wpływu na trafienie bezpośrednie, które nadal zabije od jednego strzału;
  • większość pojazdów jest odporna na obrażenia zadawane przez wybuch pocisku, więc zmiana ta będzie mieć niewielki wpływ na walkę pomiędzy pojazdami;
  • Prowler P2-120 HE – wydłużono czas przeładowania z 3125ms na 3500ms;
  • Vanguard Titan 150 HE – zmniejszono czas przeładowania z 5000ms na 4750ms;
  • G30/A30 Walker – zredukowano karę za strzelanie z boku.

Zmniejszono wewnętrzny/ zewnętrzny zasięg podmuchu przy wybuchu dla następujących broni:

  • MBT HEAT (P-120, Titan, Supernova) – zmniejszono  wewnętrzny zasięg z 2 do 1,5 m oraz zewnętrzny z 7 na 5 metrów (a teraz niech mi ktoś wytłumaczy o co chodzi…?);
  • MBT HE (P-120, Titan, Supernova) – zmniejszono  wewnętrzny zasięg z 2,5 do 2 metrów oraz zewnętrzny z 11 na 8 metrów;
  • Lightning: L100 Python HEAT – zmniejszono  wewnętrzny zasięg z 1,5 na 1m oraz zewnętrzny z 7 na 5 metrów;
  • Lightning: L100 Python HE – zmniejszono  wewnętrzny zasięg z 2 na 1,5 metra oraz zewnętrzny z 11 na 8 metrów;
  • Liberator: L105 Zepher – zmniejszono zasięg zewnętrzny z 8 na 7 metrów;
  • Liberator: C150 Dalton – zmniejszono zasięg zewnętrzny z 10 na 9 metrów;
  • ESF: Rocket Pods – zmniejszono zasięg zewnętrzny z 6 na 5 metrów;
  • ESF: M60 Bulldog – zmniejszono zasięg zewnętrzny z 8 na 6 metrów;
  • Common: E540 Halberd – zmniejszono zasięg zewnętrzny z 4 na 3 metry;
  • Magrider: Saron HRB – zmniejszono zasięg zewnętrzny z 4 na 3 metry;
  • Vanguard: Enforcer ML85 – zmniejszono zasięg zewnętrzny z 4 na 3 metry;
  • Prowler: P525 Marauder – zewnętrzny zasięg podmuchu dopasowano do zasięgu M40 Fury – zwiększono z 1 na 2 metry.

Zmieniono ilość punktów doświadczenia (XP) za zniszczenie pojazdu wroga:

  • Galaxy – z 300 na 400 xp;
  • Liberator: – ze 150 na 500 xp;
  • ESF (myśliwce) – z 75 na 400 xp;
  • MBT (czołgi): ze 100 na 500 xp;
  • Lightning – ze 100  na 400 xp.

ZMIANY W INTERFEJSIE UŻYTKOWNIKA (UI)

– Ekran wyboru serwera przy tworzeniu postaci powinien teraz pokazywać zalecane serwery.

– Ulepszony podgląd sprzedaży wiązanej w Depot (Bundle).

– Dodano opis (tolltips) do przedmiotów;

– Dodano datę ostatniego zalogowania się do okna Outfitowego;

– Dodano opcje przeciągania i upuszczania graczy w plutonie;

– Oznaczenie granatu na naszym oknie (HUD), określa teraz jaki granat mamy wyposażony;

Minimapa ma teraz możliwość przybliżania i oddalania (zoom) – domyślne skróty klawiszowe to „[” oraz „]„.

Zmiany na ekranie odrodzenia oraz na Mapie:

  • ekran odrodzenia połączono z mapą;
  • lokalizacje odrodzenia wyświetlane są teraz po lewej stronie ekranu wraz z uproszczonymi przyciskami wybierania klasy;
  • można teraz przełączać kontynenty na mapie, klikając bezpośrednio na pasku tytułowym u góry ekranu;
  • statystyki, surowce i filtry zostały połączone w jeden pasek, który można włączyć i wyłączyć w prawym górnym rogu mapy;
  • przycisk Instant Action został zmienione w sposób taki, że nie pokazuje na mapie gdzie gracz zostanie konkretnie wysłany ale wyśle tam gdzie są największe bitwy. Zmianę tą wprowadzono, aby zapobiec używaniu tego przycisku jako pomocy w zorganizowanym ataku;
  • jeśli gracz jest w drużynie i nie jest liderem, obok przycisku Instant Action pojawi się drugi wysyłający do lidera drużyny;
  • /l oraz /c są teraz skrótami dla kanałów „leader” oraz „command”.

Następujące komendy w końcu powinny funkcjonować poprawnie:

  • /outfit invite
  • /outfit quit
  • /outfit leave (znaczenie to samo co /outfit quit)

ZMIANY W BAZACH:

– nie można już zdobyć punkt A poprzez ścianę w Arroyo Torre Station;

– wszystkie jump pady w Nott Apm Station będą teraz należały do frakcji będącej w posiadaniu bazy;

– dodano wieżę ammo w Spec-Ops Training camps;

(Zmian jest tak dużo, że chyba nie dam rady przetłumaczyć wszystkich w dniu dzisiejszym, resztę możecie przeczytać po angielsku na forum)

Poprzedni artykuł[EQ2] GU66 planowane na 30 kwiecień
Następny artykuł[PS2] Nadchodzą duże zmiany
34 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
ostupam

Naprawiono błąd, przy którym wyrzutnie rakiet mogły zachować blokadę przy działaniach, które powinny ją anulować (?);

czasami jak prowadzisz czolg i piechur Cię namierza to hasło lock zostaje mimo tego, że heavy nie strzelił i nie trzymacie na targecie dłużej, ot taki bug

ostupam

serwery cały czas online, czyżby zapomnieli o GU4 ?:)

BAronQ

A jednak zmniejszono peowlerwi ;/

ostupam

oki wyłączenie serwerów opóźniło się o 2 godziny, teraz zobaczymy o ile przedłuży się update :-]

ostupam

MBT HEAT (P-120, Titan, Supernova) – zmniejszono wewnętrzny zasięg z 2 do 1,5 m oraz zewnętrzny z 7 na 5 metrów (a teraz niech mi ktoś wytłumaczy o co chodzi…?);

działa HEAT to broń przeciw piechocie, jak w coś trafi to robi duże obrażenia w określonym zasięgu, zmniejszono ten zasięg, przy czym jest jeszcze różnica na wewnętrzny krąg i zewnętrzny krąg obrażeń, oczywiście w wewnętrznym obrażenia otrzymywane są większe 🙂

Zwiskonski

Titan 150HE z 5000ms na 475ms; Tam nie powinno być zero po 5? Jeśli nie to wiem, czym się będę bujał 😀

ostupam

serwery online, o dziwo 🙂

ostupam

to na pewno będzie kolejny udany update w wykonaniu SOE -> serwer down 🙂

BAronQ

SOE to niech zacznie kible robić a nie gry…. Żeby prowlet strzelał 4 razy i nie zabijał…. idioci tam pracują i CYRKOWCY.

kaju83

Baron nie płacz jak mały dzieciak któremu zabrali lizaka.

BAronQ

kaju nie wiesz to nie gadaj nie inwestowałeś w prowlera to się nie wtrajając 😀 już raz opisałem co i jak zresztą na forum SOE pojawiło się od groma głosów przeciw tej zmianie nawet VS i NC się z tego śmieją (im dodano nam odjęli).coś mi mówi że to był 1 gwóźdź do trumny SOE której produkty i tak są kiczowe oprócz PS2

BAronQ

p.s: żeby nie było zauważyłem ta zmianę w szybkiej odpowiedzi 😛
Co do SOE z tego co wiem to SONY w nich ładuje kasę a tak firma ma straty a co do gier to ich produkty nie powalają PS2 to pierwszy w takiej skali ich produkt a co do prowlera można już sobie poczytać posty przeciw zmianą ale porobiłem pewne testy i chyba coś im nie wyszło bo prowler w pewnej odległości nie zadaje obrażeń taki ich błąd jak wiele innych 🙂 przykładem jest rozdawanie amo nawet jak go nie mamy, bug istnieje już od bety a ta pro ekipa nawet nie umie go naprawić 🙂

ostupam

„a co do gier to ich produkty nie powalają PS2 to pierwszy w takiej skali ich produkt”

serio? w porównaniu z eq i eq2 to ps2 jest zdecydowanie mniejszym braciszkiem jeśli idzie o skalę.
Nie zamierzam bronić usilnie SOE ale ta firma nie powstała wczoraj i mmo tworzą od 13-15 lat, a to zakrawa na niezły dorobek w tej branży.

Zwiskonski

„Pojazdy nie będą kontynuować swojej jazdy po tym jak pilot/ kierowca wysiądzie.” Do końca nie wiem o co chodzi. Był jakiś bug z jeżdżącymi samopas samochodami? Może chodzi np o rozstawionego sundka, który lubił sobie jak żabka odskoczyś w inne miejsce. Martwiła mnie ta zmiana, bo zawsze chciałem siać grozę wysiadając z rozpędzonego flasha obładowanego C4 😀

zwiskonski

Zapomniałem dodać, że cieszy mnie to, że po wypadnięciu z wozu ten jeszcze kawałek się porusza 😉

Magda Amarantine

,

Serio porównujesz MMOFPS do MMORPG?

Pomijając bezsens takiego porównania, To EQ i EQ2 są jednym z wielu MMORPG i wcale nie najlepszymi, największymi (i inne naj) z nich. Natomiast PS2 Jest Pierwszym MMOFPS o takiej skali i rozmachu. I jak na razie, nie ma sobie równych. Może ARMA III? Ale i tak jest pierwszy. Nie na darmo się reklamowali „Czy twój shooter to potrafi?”

ostupam

@Magda
„Pomijając bezsens takiego porównania”

Nie ma to jak na dzień dobry nazwać osobę z którą się dyskutuje, głupkiem.

” To EQ i EQ2 są jednym z wielu MMORPG i wcale nie najlepszymi, największymi (i inne naj) z nic”

Te gry mają 10 lat i ludzie wciąż w nie grają a SOE cały czas je rozwija, to miałem na myśli pisząc o ich doświadczeniu i jakości.

Czy to nie przypadkiem Ty masz problemy z pobraniem EQ2?
Fajnie, że wyrobiłaś sobie już zdanie na temat gry której nie masz nawet zainstalowanej na dysku ;-]

„Serio porównujesz MMOFPS do MMORPG?”

Nie widzę specjalnej różnicy, może poza tym, że w mmofps biegam z karabinem i strzelam pociskami, a w mmorpg biegam z magiczną lancą +8 fire dmg stylizowaną na orientalny kandalabr.

pozdr

Magda Amarantine

„Nie ma to jak na dzień dobry nazwać osobę z którą się dyskutuje, głupkiem.”

Ktoś nazwał Cię głupkiem? Po prostu, napisałeś coś bez sensu. Co nie jest równoznaczne z byciem głupim.
Trochę więcej wiary w siebie ^^ 😀

„Te gry mają 10 lat i ludzie wciąż w nie grają a SOE cały czas je rozwija, to miałem na myśli pisząc o ich doświadczeniu i jakości.

Czy to nie przypadkiem Ty masz problemy z pobraniem EQ2?
Fajnie, że wyrobiłaś sobie już zdanie na temat gry której nie masz nawet zainstalowanej na dysku ;-]”

Nie muszę mieć zainstlowanej gry, by to wiedzieć. Świetny był Daggerfall, był największym i najbardziej sandboxowym RPG ever i chyba nikt jeszcze go nie przebił. Co nie znaczy, że Skirim nie jest lepszy, fajniejszy, nowocześniejszy itp.

Ja na temat doświadczenia SOE się nie wypowiadałam. Ale EQ, i EQ2 są jednymi z wielu. PS2 jest jeden jedyny. Jest perełką.
Nie jest młodszym bratem, bo nie ma pokrewieństwa jeśli chodzi o typ gier.

To tak jak by napisać że firma robiąca dobre gry rpg. Nie może nagle stworzyć genialnego shootera, którym to powali wszystkich na kolana.

Poza tym. Wiem, że ciężko przyjąć taki cios jak się jest miłośnikiem jakiejś gry. Ale popatrz na rankingi i miejsca które zajmują gry SOE a w szczególności EQ i EQ2. I to nie jest moje zdanie bo ja gram w naprawdę stare gry i uważam, że mogą być fantastyczne.

„Nie widzę specjalnej różnicy może poza tym, że w mmofps biegam z karabinem i strzelam pociskami, a w mmorpg biegam z magiczną lancą +8 fire dmg stylizowaną na orientalny kandalabr.”

To mnie tu zabiłeś…
Szczególnie nie widać różnicy w liczeniu opadu pocisku i opadu fireballa… Szkoda tylko że MMORPG masz statystyki i autoatak i auto celowanie.

Między Fifa2012 a Champinship Manager 2012 też różnic nie widzisz? lol
Symulator samolotu i EvE Online stawiasz znak równości? OMG…..

BAronQ

Kinya ludzie grają w Tibie 😀
Co do umiejętność SOE nie biorąc pod uwagę nowych błędów nożna łatwo wymienić stary który to im raportuje zawsze po GU to mechanikiem wyciągnij działko i wciśnij „B” nawet jak masz miny to pojawi się paczka z amunicją bug niby prosty do naprawy a SOE nie potrafi sobie z nim poradzić drugim dużym minusem jest BRAK programu ANTY hacking co się przekładana sprzedasz gdzie SOE atakuje uczciwych graczy i już tłumacze jak: Gracze zniesmaczeni wydążeniami szukają darmowych rozwiązań w TR to był prowler i podstawowe działo SOE postanowiło znerfić to działo i pozostawić bez zmian AP którego nikt nie kupuje u TR zabieg niby kosmetyczny a doprowadził do tego że TR na dzień obecny nie może zdobyć kontynentu z 30% przewagą na większość serwerów (Totalnie zły balans) a jak by ktoś spytał dlaczego HE zostało osłabione to łatwo się domyśleć do czego TR dążył darmową drogą:) p.s: dlaczego SOE nie osłabiło MAX NS skoro zabija na 1 serie Bo gracze NS ładują grubą kasę w 2 shotgun. Co do problemów finansowych nie znalazłem informacji na google a te co mam to poszlaki ale pewne jest żę PS2 notuje ogromne spadki graczy i został okrzyknięty największym rozczarowaniem 2012 ale SOE się nie chwali takimi rzeczami lepiej im wychodzi robienie SHOW 🙂

BAronQ

To bagiem jest to że ja nie mam nic tam wykupionego 😀

BAronQ

Czyli wychodzi na to że ta podstawowa paczka jest bez sensu xD bo jak rozstawisz 1 to druga Ci nie dodaje expa ;d

BAronQ

Czyli widać pro prace SOE (i tak jest na moim) xd

Ostupam

„Poza tym. Wiem, że ciężko przyjąć taki cios jak się jest miłośnikiem jakiejś gry. Ale popatrz na rankingi i miejsca które zajmują gry SOE a w szczególności EQ i EQ2.”

Nazwałaś mnie już głupkiem, stwierdziłaś, że moje wypowiedzi są bezsensu, teraz dowiaduję się, że jestem miłośnikiem EQ (który nigdy nie gościł na mym dysku) i EQ2 (w które grałem ostatnio regularnie 2 lata temu).
Czuję, że nasza znajomość nabiera rumieńców.

„PS2 jest jeden jedyny. Jest perełką.”

Wiesz, że ta 2 przy PS wzięła się nie przypadkowo, bo kiedyś SOE wyprodukowała PSbez2? więc z tą jedynością i perełkowatością to bym się mocno zastanowił.

„To mnie tu zabiłeś…
Szczególnie nie widać różnicy w liczeniu opadu pocisku i opadu fireballa… Szkoda tylko że MMORPG masz statystyki i autoatak i auto celowanie.”

Polecam Darkfall: unholy wars
serwer na 10 tyś osób, widok z pierwszej osoby, brak auto celowania i auto ataku, friendly fire, collison detection. Walki na mountach i bitwy morskie. Szczerze powiedziawszy taki PS2 wygrywa tu tylko grafiką.
W podobnej konwencji był jeszcze mortal online, ale wykonanie okazało się słabe.

„Między Fifa2012 a Champinship Manager 2012 też różnic nie widzisz? lol
Symulator samolotu i EvE Online stawiasz znak równości? OMG…..”

ja porównuje MMO o różnej tematyce, a Ty single playera vs single i single vs mmo i nie wiem co chcesz osiągnąć takim porównaniem. lol OMG…..

ps. Kinya ciężko tu się z kimś posprzeczać, nie dałoby się cytowania w komentarzach umieścić?:)