W dniu wczorajszym na Reddit miała miejsce sesja pytań i odpowiedzi w której brali udział developerzy PlanetSide 2.

Pytań było mnóstwo i wszystkie odpowiedzi możecie znaleźć na Reddit. Poniżej przytaczam te najważniejsze posegregowane na kategorie przez jednego z użytkowników Reddita:

Basy i kontynenty

  • Xander, który wrócił niedawno do ekipy PlanetSide 2:
    • pracuje obecnie wraz z innymi developerami nad funkcja konstrukcji, która ma zostać wprowadzona do gry;
    • po tym być może popracuje nad Iknam Biolab oraz ma zamiar obniżyć obronność Subterrenean Nanite Analysis;
    • oprócz tego chciałby obniżyć możliwości defensywne wszystkich Biolab;
  • Searhus na pewno nie pojawi się w grze w tym roku.

System nagród (bounty)

  • Nie ustalono jeszcze wartości nagród;
  • Bounty ma przetrwać kilka śmierci lub przez określony czas;
  • Najprawdopodobniej nagrodą będą bonusowe punkty XP;
  • Aby móc zaoferować za gracza nagrodę, trzeba być wpierw przez niego zabitym jako, że funkcja ta będzie dostępna na ekranie śmierci;
  • Gracze za których oferowana jest nagroda będą wyróżnieni;
  • Nie będzie możliwości wybrania metody zabicia gracza;
  • Devsi rozważają danie graczowi za którego zabicie oferowana jest nagroda bonusowe punkty XP za zabicie innych graczy w czasie gdy nagroda jest aktywna;
  • Nie będzie leaderboard dla osób na które nałożona została nagroda;
  • Być może będzie wiele różnych poziomów tych nagród.

Konstrukcje

  • Na poczatku tylko wieżyczki AI/AA/AV, które będzie można ulepszać;
  • Skonstruowane przedmioty będzie można zniszczyć;
  • Plan aby co miesiąc dodawać jedną nową rzecz, która będą mogli budować gracze;
    • W planach są rozstawiane osłony, pułapki na czołgi,  generatory buffów, a nawet może całe budynki;
    • Generatory Punktów Zwycięstwa, coś co będzie warto budować i bronić;
    • Wieżyczki i generatory mogą mieć dodatkowe opcje dla infiltratorów;
    • Będzie możliwość dekonstrukcji zbudowanego przedmiotu za pomocą specjalnego narzędzia;
  • W planach długoterminowych – umożliwienie graczom budowy baz na nowych pustych kontynentach.

Dowodzenie

  • W niedługim czasie ulepszone zostaną niektóre aspekty dowodzenia plutonem i drużyną:
    • Możliwość usunięcia pojedynczych waypointów;
    • Jeśli lider plutonu ma disconnect to dowodzenie plutonem przechodzi na lidera drużyny;
    • Dodany przyciska dla liderów drużyn tak aby cała drużyna mogła opuścić pluton;
    • Kontrola waypointów drużyn przez lidera plutonu – wraz z okienkami informującymi, kiedy zostają przesunięte;
    • Zmiana wyglądu markerów defensywnych i ofensywnych tak aby były bardziej wyraziste na mapie;
  • Pomysły:
    • grupy uderzeniowe;
    • zachowanie ustawień plutonów i drużyn – kiedy tworzy się pluton lub drużynę, zachowane ustawienia są domyślnymi;
    • możliwość mentorowania w drużynie;
    • dodanie rangi dowódcy;
    • bonusy XP dla pojazdów w drużynie udających się na waypoint.

Meta

  • Nowe możliwości wygrania Alertu:
    • Jeśli połączycie Warpgate z Warpgate nieprzyjaciela poprzez aktywne połączenie lattice (przepływ walk) otrzymacie Punkty Zwysięstwa. To jest zadanie dodatkowe i może zostać osiągnięte dwa razy – raz na każde Warpgate. Jeśli w pewnym momencie połączycie oba Warpgate przeciwnika do swojego Warpgate w tym samym czasie to zablokujecie kontynent.
    • Nie ma szans na przejmowanie Warpgate nieprzyjaciela;

Wspominane wcześniej nowości

  • Grupa techniczna wstępnie zaczęła pracować nad XboxOne, ale nadal główymi platformami są PC i PS4;
  • Devsi chcieliby zaktualizować wygląd broni, ale brak im czasu;
  • Miotacze ognia – nadal trwają prace nad ogniem, który potrzebue pracy ze strony technicznej, jak i funkcjonalności jako broń;
  • Nie ma planów by wprowadzić do gry najady NPC;

Inne

  • Nie ma planów by powróciły streamy WIP;
  • Nie ma planów by zweryfikować bronie za dyrektywy dla NC i TR;
  • DX11 – ciągle za wysoki koszt wprowadzenia;
  • PS4 – nowe funkcje wprowadzane na PC, powinny pojawić się na PS4 po 2-3 tygodniach;
  • Priorytet – ulepszyć jakość aktualizacji dla PlanetSide 2
Poprzedni artykuł173.320$ do podziału w turnieju H1Z1 Invitational
Następny artykułPaladins – nowa drużynowa strzelanka F2P
8 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Simion

Każdy lubi mocne „Basy” ale chyba nie o to chodziło 😉 .

Raido Lato

Dział „Konstrukcje” brzmi dobrze.

Slimaczek

Sądzę że jeśli wprowadzą połowę z tych „konstrukcji” powinni się zająć promocją gry (znowu) bo przyciągnie to znacznie więcej graczy niż samo grindowanie lvl-ów 🙂

ViktorHark

„W planach są rozstawiane osłony” tego mi właśnie brakuje np. na pustyniach Indaru. Są takie miejsca że atakujący są dosłownie masakrowani przez huraganowy ogień prowadzony z phalanxów albo maxów na lądowiskach dla samolotów.

balrogos

A o Optymalizacji cisza…

badziewiak2

Trza DX12, wtedy fps beda wieksze.

Raido Lato

Racja. Nie trawię Indaru bo nie ma za czym się chować.

Raido Lato

Raz już optymalizowali, nie liczyłbym na więcej.