Dzisiaj w nocy na serwery ArcheAge trafiła mała aktualizacja, która jednak sporo namieszała.

Aktualizacja ta miała wprowadzić do gry po raz drugi funkcję kolejkowania zdolności, ale ze względu na ilość wykrytych błędów na serwerze testowym z ta właśnie funkcja, ekipa ArcheAge wycofała się z tego pomysłu. Jednakże pewien element został wprowadzony: zmiany w niektórych zdolnościach klasowych takich jak Endless Arrow, Mana Stars, Dropback + Fireball, Rapide Strikes i Triple Slash.

Zgodnie z oficjalna informacja zamieszczona na forum ArcheAge zmiany te zostaną wycofane w najbliższym czasie.

Musieliśmy wdrożyć dzisiejszą aktualizację, aby upewnić się, że event Hallowtide zostanie uruchomiony na czas. Z powodu tego pośpiechu nie udało nam się uzyskać od XL Games nowej wersji gry – wersji, która przywróciłaby zdolności do ich poprzedniego stanu. Kolejkowanie zdolności zostało wyłączone z powodu dużej ilości błędów zgłoszonych przez graczy na serwerze testowym. Niestety, nowe wersje zdolności powodują duże problemy dla wielu osób mających duży ping.

Wykorzystując opinie graczy z serwera testowego, jak i z serwerów Live, daliśmy znać XL Games, że jest to dla nas kluczowy problem i w tej chwili developerzy pracują nad jego rozwiązanie, które wdrożymy tak szybko jak to możliwe. Przepraszamy za chwilowe niedogodności.

Więc Drodzy Gracze – tylko spokój Nas uratuje…

Oprócz tego dość ważnego komunikatu, na forum pojawił się także inny – bardzo kontrowersyjny temat: legalność blokad w ArcheAge.

20141119_archeage_yenester_TR

Ileż to razy widzieliście zablokowaną główna drogę, która przewozi się paczki? A może sami ją blokowaliście?

Do tej pory Trion tępił tylko dwa zachowania: blokada pojazdami NPC oraz blokada działek należących do gracza. Wszystkie inne zagrania były dozwolone – jednak niedługo może to się zmienić.

Do dnia jutrzejszego – czwartek, 15 października, możecie glosować na zmianę polityki Trion względem blokowania przy użyciu pojazdów w ArcheAge.

Ostatnio zespół patrzył na wiele naszych istniejących zasad i najgorętszym tematem dyskusji były blokady. Były one tematem wielu postów napisanych przez społeczność gry i wielu ostatnich wydarzeń w grze. Wielu graczy sugerowało, że powinniśmy zmienić swoją politykę dotyczącą blokad, ale z kolei inny sugerują, że jest to akceptowalne z sandboxie.

Po wewnętrznym przedyskutowaniu tego tematu, być może zmienimy nasza politykę względem blokad, ale chcemy usłyszeń od Was co Wy o tym sądzicie zanim podejmiemy ostateczna decyzję. Zagłosujcie, jeśli chcecie aby Trion podejmował działania przeciwko graczom używającym pojazdów do blokad [YES] lub jeśli chcecie aby utrzymana została dotychczasowa polityka [NO].

Dlaczego Trion zarządził to głosowanie? Ma to z pewnością związek ze zdarzającymi się kilku-godzinnymi blokadami co niektórych miejsc przez graczy, którzy są „away”…

Co o tym sądzicie? Jesteście za tym aby utrzymać blokady, czy też ustanowić je nielegalnymi?

3 KOMENTARZE

  1. Nie bawię się w tego typu blokady ale nie jedną już widziałem … powinny być oczywiście nielegalne ale moim zdaniem najlepszym i najszybszym rozwiązaniem byłoby gdyby to gracze mieli bezpośrednio wpływ na takiego gracza i mieli możliwość wyrzucenia (kick) go z gry np. jeśli 10 graczy zaraportuje kogoś , że blokuje przejście (świadomie lub nie) system powinien sprawdzić, czy gracz ten rzeczywiście stoi w miejscu , czy poruszał się powiedzmy >10 metrów od obecnej pozycji w ostatnim czasie, czy ma status away, czy jest w tej chwili atakowany itp. ( inaczej mówiąc jeśli coś z tego wskazuje, że gracz jest aktywny lub ktoś go atakuje to nie powinno być przyjmowane takie zgłoszenie, jeśli nie to gracz powinien dostać kicka z gry wraz z swoim statkiem/traktorem czy co tam przywołał.
    W ten sposób takie blokady szybko by znikały i nie trzeba by angażować ekipę triona i czekać aż ktoś się w ogóle tym zajmie ;P

Comments are closed.