Pod koniec października na serwery PlanetSide 2 trafiła aktualizacja, która wprowadziła zupełnie nowy system blokady kontynentów – punkty zwycięstwa.
Po prawie dwóch tygodniach testowania go na serwerach Live wiadomo już, że nie wszystko działa tak jak powinno, szczególnie jeśli chodzi o przejmowanie kontynentów w godzinach nocnych.
Oczywiście pierwsze zmiany w wartości punktów zostały wprowadzone w zeszłym tygodniu, ale już niedługo na serwery trafi kilka innych zmian ulepszających tą rozgrywkę.
W wywiadzie przeprowadzonym przez ekipę IAP podcast, Brian Burness podzielił się ze słuchaczami co takiego zostanie jeszcze zmienione. Oto krótka lista:
- Aby walczyć w „IndarSide” ekipa PS2 zdecydowała się na zmniejszenie ilości punktów potrzebnych do zablokowania Indar z 10 na 8
- Nie będzie można zablokować kontynentu poprzez połączenie terenów prowadzących do dwóch Warpgate należących do przeciwników
- Zamiast tego połączenie to nagradzać będzie 5 punktami zwycięstwa
- Alerty będą się częściej pojawiać
- Alerty będą się uruchamiać na danym kontynencie tylko jeśli znajduje się na nim co najmniej po 30 postaci z dwóch frakcji
- Ekipa PlanetSide 2 ma zamiar wprowadzić różne typy alertów, a nawet kilka alertów odbywających się w tym samym czasie – nie podano czasu, kiedy zostanie to wprowadzone
Dodatkowo Brian Burness przypomniał graczom, że obecny system punktów zwycięstwa nie jest wersją końcową. Już niedługo do gry wprowadzone zostaną generatory punktów zwycięstwa (VP), które z pewnością będą odgrywać dużą rolę szczególnie na kontynentach gdzie jest jednakowa liczba graczy z każdej frakcji i ciężko jest wygrać Alert.
Jestem ciekawy jak zrobią coś z ghostcapami innych kontynentów. Obecnie na Cobalcie jest TRID który dostaje nerdgasmów z blokowania kontynentów i puszczają 2 plutony by tylko je zająć. Nikt nie chce walczyć z taką ilością graczy na raz więc ciekawy jestem co z tym zrobią devsi 😀
Zapomniałeś dodać, że w nocy to większość kontynentów to oni tylko zabierają 😛
TRIDY to lamusy nikt ich nie lubi NIKT ! 😀
VS ma TRID, TR ma Getry i TTRO.
NC ma BKNE :v
Dobrze pomyśleć, to i w pojedynkę można by powstrzymać takie 2 plutony, lub przynajmniej sporo im utrudnić przejęcie kontynentu.
Tu się zgodzę, czasem bezproblemowo sam rozwalałem Sunderery z działka inżyniera bo nikt z 48 osób atakujących bazę nie pomyślał że może warto by mnie rozwalić 😛