Każdego tygodnia – jak nie wierzycie to sami sprawdźcie, ekipa Gloria Victis wprowadza do gry różnego rodzaju aktualizacje. Nie inaczej jest i w tym tygodniu…

Dzisiejsza aktualizacja wprowadziła wiele usprawnień w licznych systemach gry, szczególnie zaś wzięto się za balans walki i turniej „Dolina Śmierci„.

Największą ze zmian w mechanice walki jest zastąpienie losowych trafień krytycznych innymi czynnikami, opartymi na umiejętnościach graczy, takich jak siła ataku, czy też uderzenie przeciwnika w plecy. Ponadto siła ataku zależy teraz od zwinności postaci, co daje graczom jeszcze większy wpływ na rozwój ich postaci. Na podstawie opinii graczy przeprojektowano także wzory służące do wyliczenia podstawowych statystyk, dostosowując w ten sposób dynamikę walki.

Kolejnym istotnym usprawnieniem jest wprowadzenie przejmowanej flagi w turnieju “Dolina Śmierci”. Kontrolująca ją drużyna będzie otrzymywać dodatkowe punkty, czyniąc starcia bardziej taktycznymi. W najbliższej przyszłości formuła turnieju będzie nadal rozwijana, po to by sprawdzić różnego rodzaju możliwości.

I jak zwykle wprowadzono wiele poprawek związanych z wydajnością gry i stabilnością serwerów. Dodatkowo trwają prace nad nowym launcherem i dalszymi poprawkami uniemożliwiającymi duplikowanie przedmiotów.

Gloria Victis tworzona jest przez polskie studio Black Eye Games i już za jedyne 10$ możecie uzyskać dostęp do tej gry.

20151217_gloria-victis

Oto najważniejsze zmiany wprowadzone w dniu dzisiejszym:

  • Dolina Śmierci
    • Dodano flagę do przejęcia – drużyna kontrolująca ją otrzymuje regularnie punkty.
    • Zwiększono ilość doświadczenia przyznawanego za zwycięstwo.
    • Ograniczono częstotliwość odbywania się turnieju do 2 razy dziennie o stałych porach.
  • System walki
    • Zmodyfikowano wzory na HP i wytrzymałość postaci.
    • Zmniejszono wartości bazowe mnożników obrażeń zadawanych od tyłu i w głowę przeciwnika.
    • Usunięto obrażenia krytyczne, aby jeszcze bardziej przenieść ciężar rozgrywki z czynników losowych na umiejętności graczy.
  • Wprowadzono liczne poprawki

Więcej informacji na temat tej aktualizacji znajdziecie na stronie głównej Gloria Victis.

Poprzedni artykułRozpoczęły się beta testy Titan Siege
Następny artykułCiekawostki z ogrodowej instancji w ArcheAge
4 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Pikiel

Turniej rycerski? Fiu fiu, zapowiada sie ciekawie. Zawsze chcialem sie w cos takiego pobawic. Odrazu mi sie przypomina „Szranki i konkury” 🙂

Ed

Mam pytanie do dewelopera tej gry: czy jest możliwe, żeby system walki był tak rozbudowany jak w Dark Souls?
Tu jest przykład tego wspaniałego systemu: https://www.youtube.com/watch?v=hetwV08mKNo
Między innymi w walce w Dark Souls używa się hitboxa broni do wykrywania trafień, każda broń ma swój unikalny zestaw ruchów, jest coś takiego jak system utrzymania równowagi, gracz może aktywnie unikać ataki, zarządzanie kondycją jest bardzo ważne.
Gdyby udało by się coś takiego osiągnąć, było by świetnie, ale czy jest to w ogóle możliwe?

balrogos

Czekac na bete az zrobia system wlaki nie kupowac 😀

balrogos

Takie rzeczy dopiero w becie