W czasie rocznicowego streamu PlanetSide 2, jeden z developerów tej gry – XanderClauss, ujawnił iż pracuje obecnie nad pewnymi zmianami dotyczącymi kontynentu Indar.

Zaprezentowano wówczas zmiany dotyczące Mao, Briggs Labs, Indar Excavation oraz nowe warpgate, jakie wprowadzone zostaną na wszystkich kontynentach. Dodatkowo poinformowano o pracach związanych ze zmniejszeniem róznicy poziomów na tym kontynencie oraz zastąpieniu niektórych baz, specjalnie do tego celu stworzonymi, garażami.

Dzisiaj w nocy XanderClauss opublikował kilka screenshotów przedstawiających zmiany jakie wprowadzone zostaną wokół Hvar.

Droga do Hvar – obniżono płaskowyż, co powinno pomóc w walkach z kierunku Hvar datalab.

planetside2_indar3-1-hvar

Nowa wersja Hvar Northern Datalab – zmieniono układ bazy oraz interakcje z pomiędzy Hvar i Quartz Ridge, aby lepiej dopasować ten region do zasad projektowania poziomów.

planetside2_indar3-1-hvar-2

Dodane zostaną nowe drogi pomiędzy Quartz Ridge, Hvar i Indar Communication Array.

planetside2_indar3-1-hvar-3

Jeśli chodzi o samo Hvar, to główna struktura przesunięta zostanie do tyłu, tak aby dać graczom więcej miejsca na walkę o satelity tej bazy.

planetside2_indar3-1-hvar-4

Zmieniony zostanie także wygląd Hvar Western Post oraz Hvar Souther Garrison.

planetside2_indar3-1-hvar-5

planetside2_indar3-1-hvar-6

Niektóre bazy na Indar zostaną usunięte i w ich miejscach pojawi się nowa wersja garaży – poniżej Sandstone Gulch oraz Highlands Checkpoint Garage.

planetside2_indar3-1-sandstone-gulch

planetside2_indar3-1-highland-checkpoint

 

Jeśli chodzi o krater J908, to XanderClauss nie zadecydował jeszcze co zrobi z tym miejscem, jedno jest natomiast wiadome: albo krater będzie spłycony, albo walka przeniesiona wyżej.

No i co o tym myślicie? A może, tak bardzo lubicie walki na Indar, że nie chcecie aby wprowadzono jakiekolwiek zmiany na tym kontynencie?

Poprzedni artykułLandmark doczekał się aktualizacji
Następny artykułGigant otrzyma nową broń – działo
17 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Lubie ten kontynent właśnie z powodu różnic w wysokości…

nukemski

Niech lepsze zastąpi dobre.

PLH

Zmiany wokół Hvar mi się podobają, nie planuje dodać jakiejś placówki między Skydockiem a Regent Rock między mostami?

dRq1

Ten deweloper nigdy mi nie pasował, aż w końcu poszukałem definicji że by się upewnić:
Deweloper budowlany – inwestor, czyli osoba fizyczna lub prawna, która inwestuje w budowę nieruchomości budynkowych (domów mieszkalnych, obiektów biurowych, handlowych, przemysłowych) z przeznaczeniem na sprzedaż lub wynajem

Ciekawe skąd wzięła się ta nazwa tutaj?
Nie lepiej nazywać ich programista czy informatyk, bo ta nazwa deweloper ewidentnie kojarzy się ze sprzedawcą.

PLH

Level designem nie zajmuje się informatyk/programista tylko ktoś inny. Deweloper jest ogólnym słowem określającym każdego informatyka i programistę, więc to słowo jest jak najbardziej na miejscu.

dRq1

skoro to ogólne słowo, to deweloperami mogę nazwać wszystkich innych, od krawcowej po mechanika samochodowego.

BlackJDragon

Idąc dalej w tym kierunku za kilka lat, o ile gra przeżyje, mapy będą całe płaskie, a wszystkie bazy będą wyglądały tak samo – taki sam budynek. Wszystko po to, żeby nie było zbyt trudno..

ViktorHark

Ja tam jestem dobrej myśli, przynajmniej w kwestii budynków. Bazy na Koltyrze są moim zdaniem zaprojektowane mistrzowsko(jak na tą grę), jest tam sporo nowych obiektów a teleport respa prowadzi naprawdę daleko.

dRq1

W dosłownym tłumaczeniu level desing to projekt poziomu, bardziej polsko mogło by to brzmieć projektant gier, ale z drugiej strony ciekawe jak to jest w szkole informatycznej, czy wszystko związanego z komputerami jest podzielone na dziedziny? np. grafik, dźwiękowiec, projektant gier, ktoś od interfejsu, itd, itp, czy jest to puki co jedna dziedzina, no i słowem ogólnym do tego typu zajęć było by informatyk.

Salusik

Tak tak… za kilka lat będziemy grali na kompletnie płaskim terenie i tak dalej… prawda jest taka, że w większości nawet różnicy nie zauważycie xd

PLH

Poszukaj w ofertach pracy dla informatyków (zwłaszcza angielskojęzycznych) – słowo deweloper jest tam cały czas używane i to nie przypadkowo nawiązuje do budownictwa/architektury (tej drugiej też się dużo w IT przewija).
Przy tworzeniu gier masz (w dużym skrócie):
– osoby od projektu poziomu (projekt baz w PS2)
– programistów (dodanie funkcjonalności punktów zwycięstwa)
– grafików (modele i tekstury)

Odpowiadając na drugie pytanie: tak, masz podzielone tworzenie oprogramowania na dziedziny, nie dokładnie takie które wymieniłeś.

dRq1

Bo nie mogę nigdzie znaleść definicji słowa deweloper komputerowy, ale z tego co zrozumiałem to jest to ogólne określenie dla osób zajmujących się tylko grami, czy jest coś więcej? i czy kierownik czy prezes też jest deweloperem? pytam z czystej ciekawości:)

Rajen

Powinni przebudować tego cholernego Crowna, który jest nie do zdobycia…

PLH

Deweloperem określa się każdego programistę (ale nie tylko programistów) pracującego przy tworzeniu oprogramowania. Struktura firmy jest taka sama jak w innych. Przyjęło się nazywać programistów deweloperami z tego względu, że w branży IT ogólnie większosć deweloperów ma wykształcenie z tego zakresu (studia informatyczne, samouctwo i podobne…)

menaximus

za kilka lat będą tylko duże bazy 😛 bo te zwykłe zostaną zastąpione przez latające fortece i budowane przez samych graczy, a terytorium będzie się zdobywać niszcząc i stawiając własną/przejmując wrogą

co do płaskości – będą tak długo postępować jak będą akceptowane

menaximus

ale to jest właśnie piękno tej bazy 🙂

ViktorHark

Moim zdaniem robienie małych baz w tej grze to nieporozumienie. Przecież nawet 4-6 osobowa grupa zajmie 3 punktową bazę jeśli tylko będzie się sprawnie po tej bazie przemieszczać i ubijać wrogów. Campienie na punkcie w oczekiwaniu na wroga który kilka sekund wcześniej wyszedł z respa to w moim odczuciu najnudniejsza rzecz w tej grze.