Hi-Rez nie zwalnia tempa i wprowadza kolejną aktualizację do swojej najnowszej gry Paladins, a wraz z nią bardzo interesujące nowości…

Do gry wprowadzono dwa nowe tryby gry:

  • Survival, który rozgrywany jest na mapach Zaczarowanego Lasu i Ruin Świątyni, ale z nowymi elementami. Tryb ten oparty jest na rundach i drużyna, która jako pierwsza wygra 5 rund wygrywa cały mecz. Na poczatku rundy jeden z punktów przechwytywanie wybierany jest jako epicentrum i pojawiające się toksyczna mgła, która może zabić graczy, zmusi drużyny do zaangażowania się w walkę. Co ciekawe – gdy gracz umrze w czasie trwającej rundy, to może odrodzić się dopiero po jej zakończeniu.
  • Payload, czyli ładunek, który rozgrywany będzie na nowej mapie Outpost. Atakujący muszą pchnąć ładunek po torach do bazy Obrońców aby wygrać mecz, natomiast obrońcy muszą utrzymać napastników z dala od ładunku. Przekroczenie kolejnych punktów kontrolnych dodaje ekstra czas.

 

Oprócz tego aktualizacja ta wprowadziła przenośny portal z pokoju odradzania dla drużyn (respawn beacon). W głównym pokoju odrodzenia znajduje się wejście oraz wyjście do portalu: wejście zostaje bez zmian, natomiast wyjście może zostać podniesione poprzez użycie klawisza B i postawione w zupełnie innym miejscu, po czym użyte jako portal z pokoju odrodzenia. Portal ten może zostać zniszczony przez wrogów.

Dodatkowo do gry wprowadzono kamuflujące kępy trawy, które sprawiają że stojąca w nich postać jest niewidzialna, zmieniono system losowania kart oraz wprowadzono mnóstwo zmian w poszczególnych bohaterach.

Poniżej podsumowanie tej aktualizacji dla osób, które nie za bardzo lubią czytać długie listy zmian:

Poprzedni artykułFireFall wprowadził aktualizację, stare postacie na razie niedostępne
Następny artykułPrzetrwaj plagę Czarnej Śmierci
3 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Anselmo

Kiniuś , pojawiło się już więcej postaci do wyboru ?

Kinya

Na razie jeszcze nie 🙂

RetardedKitty

Powiedzieli że mają już z 4 postacie przygotowane do wypuszczenia ale chwilowo nie chcą tego robić, bardziej chcą doszlifować balans tego co mają niż dorzucać do tego dodatkowy chaos. Ale same tryby gry są wystarczająco fajne że można śmiało wrócić do gry. Niektórym postacią wręcz zmienili skille całkowicie.