Powoli zaczynam się bać. Po RIFT, kolejna gra Trion Worlds wprowadza zmiany i dostosowuje model biznesowy, po to aby stać się bardziej opłacalnym tytułem.
W dniu wczorajszym ekipa Trove ogłosiła, że ma zamiar wprowadzić pewne zmiany, które wygenerują więcej zysku i da graczom mniej nowości za darmo.
Na koniec dnia sklep jest dużym elementem, który utrzymuje Trove. Gra jest dostępna już od jakiegoś czasu i zebraliśmy wystarczająco dużo danych, że możemy zacząć wprowadzać zmiany. Słowo klucz, jakiego możecie od nas oczekiwać to wartość. Bez względu na to czy na grę wydajecie pieniądze, czy też swój czas, musimy dać Wam wartość odpowiednią Waszego zaangażowania.
Największą zmianą będzie to, że klasy w Trove nie będzie można zakupić już za cubity – walutę z gry. Zgodnie ze słowami Trion, jest to związane z nakładem pracy, jakie włożony jest w projektowanie nowych klas. Inne zmiany to mniejsze nagrody w cubitach, zwiększenie cen w sklepie oraz wzmocnienie bonusów wynikających z opłaconej subskrypcji.
Naprawdę boję się, jakimi zmianami biznesowymi Trion może zaskoczyć niedługo graczy Defiance, ArcheAge i Devilian.
Dobrze że nie gram w takie gry :/