Ekipa WildStar planuje przeprowadzić kolejna konsolidacje serwerów, co oznacza, że do dyspozycji graczy pozostaną dwa – po jednym na każdy region.
Po przeanalizowaniu preferencji graczy, studio Carbine ustaliło, że większość graczy woli spędzać swój czas na serwerach PvE, co wpływa bardzo negatywnie na zaludnienie serwerów PvP. Dlatego też, aby naprawić ten problem twórcy gry postanowili przenieść wszystkie postacie z serwerów PvP na serwery PvE.
Gracze, którzy lubią PvP będą mogli wykorzystać nowy system flagowania. Dzięki niemu gracze będą mogli zdobyć na serwerach PvE odpowiednia walutę PvP, która do niedawna była dostępna jako nagroda tylko na Arenach i Battlegroundach. Także wszyscy pokonani w czasie gdy postać jest oflagowana na PvP przeciwnicy NPC nagradzać będą większą ilość złota.
Jeśli chcecie wiedzieć więcej na temat zmian w PvP w WildStar, to zajrzyjcie na stronę główną gry.
Niestety, wygląda na to, że zmiana modelu biznesowego gry na F2P nie za bardzo pomogła temu tytułowi. Szkoda, bo pomysł jest bardzo oryginalny, jednakże muszę powiedzieć jedno – WildStar jest zdecydowanie grą dla osób, które lubią skakać wokół przeciwnika jak królik na dopingu…
Próbuje w sumie zrozumiec jaki jest problem z Wildstarem i… Dochodzę do wniosku że nie ma żadnego. Graficznie? Super. Oryginalny pomysł? Cholera, patrząc na to że 80% rynku to takie same mmo, jest ! Ciekawa i solidna rozgrywka? No też jest. Więc o co chodzi? Chyba po prostu jest za dużo juz tych gier i ludzie po prostu nie chcą tracić czas na te nowsze jeśli nie jest jakimś ogromnym przełomem jak nim był ArcheAge, czy może być Black Desert.
Muszę się zgodzić z Kordusem. Housing, lore, grafika, rozgrywka praktycznie WSZYSTKO jest super zrobione, tylko właśnie niewiadomo dlaczego ludzie przestają grać 🙁 Może za mało reklamy?
Dobrze, że jest jeszcze jakiś serwis, który informuje o zmianach w WS. Miejmy nadzieję, że gra mocniej się rozwinie jak pojawi się na Steamie.