Troszkę już się pogubiłam ze zmianami w PlanetSide 2 i wygląda na to, że nie jestem sama.
Okazuje się, że ostatnia aktualizacja gry wprowadziła pewne zmiany związane z Bazyliszkami, mimo iż nie powinny one jeszcze trafić na serwery Live. Zanim powstała zbyt duża drama, zmiany te zostały cichutko wycofane…
Gdybyście jednak byli ciekawi w jaki sposób mogą one się zmienić w niedalekiej przyszłości, to poniżej lista tychże zmian:
- Wszystkie Bazyliszki
- min CoF z 0.5 na 0.2
- max CoF z 0.7 na 0.5
- Harasser/ Flash/ MBT/ Ant
- szybkość ponownego strzału (refire rate) z 171ms na 150ms
- Zmiany w odporności
- ESF HMG z 55 na 60
- przy obrażeniach 250 potrzeba 30 strzałów zamiast 27
- przy obrażeniach 167 potrzeba 45 strzałów zamiast 40
- Liberator HMG z 75 na 70
- przy obrażeniach 250 potrzeba 67 strzałów zamiast 80
- przy obrażeniach 167 potrzeba 100 strzałów zamiast 120
- MAX HMG z 65 na 68
- przy obrażeniach 250 potrzeba 25 strzałów zamiast 23
- przy obrażeniach 167 potrzeba 38 strzałów zamiast 35
- MBT HMG z 70 na 66
- przy obrażeniach 250 potrzeba 48 strzałów zamiast 54
- przy obrażeniach 167 potrzeba 71 strzałów zamiast 80
- Sunderer HMG z 75 na 70
- przy obrażeniach 250 potrzeba 54 strzałów zamiast 64
- przy obrażeniach 167 potrzeba 80 strzałów zamiast 96
- ESF HMG z 55 na 60
Buff CoF Bazyliszka stawia go na równi z Kobalt. Dużym minusem Bazyliszków było to, że mimo większej mocy obrażeń na strzał, nie były one jednak tak skuteczne jak powinny na ich odległościach.
Jeśli chodzi o Sunderery, to Kobalty nadal są preferowaną bronią do farmienia piechoty, a to dzięki ich RoF, ale Bazyliszki także staną się bardziej rozsądnym rozwiązaniem.
Jeśli chodzi o MBT/ Harassr/ Flash to nie można spodziewać się, że Bazyliszki przejmą rolę niektórych mocniej uderzających broni AV. które często też służą jako przeciw-piechotne, ale nowi gracze z pewnością znajdą te bronie bardziej użyteczne, a ich efektywność z pewnością zaskoczy nawet weteranów jeśli chodzi o broń zadającą obrażenia zarówno do celów naziemnych, jak i powietrznych.
Jeśli chodzi o odporność, to Bazyliszki używają wartość HMG, ta samą co Drake, Vektor, bezpośrednie uderzenie Banshee i Fury, uderzenia MAX i kilka innych broni. Oznacza to wprowadzanie pewnych korekt – na lepsze i gorsze.
MAX i ESF będą nieco bardziej odporne do tego rodzaju obrażeń, chociaż głównym celem tych zmian w odporności jest pomoc w zrównoważeniu nowego CoF dla tej broni.
Liberatory, MBT i Sunderery są nieco słabsze jeśli chodzi o ten typ obrażeń, a to dlatego, że były zbyt duże różnicie, zwłaszcza kiedy dodać pancerz dla MBT i Sunderer.
Nawet tego nie zauważyłem przy jeżdżeniu kolumną naprawczych. #CZYLIMOŻEBYĆJESZCZELEPIEJ
:>
„przy obrażeniach 167 potrzeba 345 strzałów zamiast 40” Hmmmm chyba 34 albo 35 a nie 345 😀
no oczywiscie ze tak, za duzo cyferek mnie się wcisnęlo 😉