Na oficjalnej stronie H1Z1: Just Survive opublikowano informacje dotyczące aktualizacji serwera testowego oraz zmian, jakie w przyszłym tygodniu trafią na serwery Live.
W dniu wczorajszym, po lekkim opóźnieniu, na serwer testowy wprowadzone w końcu zostały zmiany zapowiedziane w ostatnim liście producenta Just Survive. Niestety, mimo wcześniejszych zapowiedzi, zmiany te trafią na serwery Live dopiero w przyszłym tygodniu i to tylko pod warunkiem, że nie będzie większych problemów.
Razem z tą aktualizacją zaprawiony zostanie błąd pozwalający na duplikowanie przedmiotów i właśnie dlatego twórcy H1Z1: Just Survive zdecydowali się na całkowity wipe serwerów.
Co ciekawe, to zgodnie ze słowami RadarX, informacje zawarte w tym komunikacie zostaną jeszcze dzisiaj zaktualizowane – niestety nie powiedziano dokładnie o co chodzi.
No dobrze, to oto najważniejsze zmiany, jakie trafiły na serwer testowy Just Survive:
- Wszystkie obiekty zaczną się psuć po 7 dniach od wybudowania.
- Skorygowano ustawienia trudności Krzykacza z trudnego na normalny.
- Dodano więcej serwerów z ograniczonym miejscem do budowania.
- Willa Gubernatora także dodana została do terenów na których nie można budować.
- Uruchomiono rekurencyjne niszczenie baz (oznacza to, że trzeba się logować raz na 7 dni aby baza nie została zniszczona – Kinya)
- Zombie nie powinny już trzymać broni w dłoniach, ale będzie ona w kaburze.
- Kiedy postać przebywa na terenie Willi Gubernatora to powinna widzieć lokację na ekranie postaci.
- Pułapki punji oraz drut kolczasty będą zadawać obrażenia zombie.
- Zombie nadal wyglądają dobrze i pojawiają się z różnokolorowymi włosami, ale bez widocznych okularów.
W związku z tym, że niektóre funkcje wprowadzone do systemu budowania uzależnione są z ilością czasu budynków na serwerze, dlatego też aby upewnić się, że są one prawidłowo przetestowane, aktualizacja przesunięta została na przyszły tydzień. Opóźnienie to nie było przez nas zamierzone, ale pomoże w płynniejszym wprowadzeniu aktualizacji na serwery Live.
Dodatkowo chcielibyśmy przypomnieć, że aktualizacja ta wymagać będzie całkowitego resetu serwerów w tym postaci. Naprawiliśmy błąd związany z duplikowaniem przedmiotów i wipe pomoże zresetować gospodarkę surowcami w grze. Nowa prędkość psucia baz pomoże utrzymać post-apokaliptyczną atmosferę świata i będzie on mniej zaśmiecony. Dzięki temu zyskamy bardziej otwarty świat i będziemy w stanie przetestować większa populacje zombie, poprawić ich AI i zrobić z nich prawdziwe zagrożenie.
Pracujemy w tej chwili nad tym, aby zombie atakowały struktury zbudowane przez graczy, co będzie kolejnym powodem aby naprawiać bazę i jej bronić.
Osoby, które uważnie obserwują aktualizacje trafiające na serwer testowy, zauważą ich zwiększoną ilość, które nie zawsze mogą być przeznaczone dla graczy. Czasami będziemy musieli naprawić jakiś exploit, przetestować zmiany w wydajności serwerów albo popracować na systemami wewnętrznymi. Kiedy na serwer testowy trafi aktualizacja skierowana do graczy, to będziemy chcieli Wasze opinie i z pewnością dostarczymy Wam informacji o zmianach.
No i co myślicie o tych zmianach?