Wrel, znany PlanetSide’owy „Youtuber”, a obecnie także i członek ekipy pracującej nad rozwojem tej gry, zamieścił kolejny film w którym opowiedział o ostatnich zmianach oraz o planach na przyszłość.
Oto krótkie podsumowanie dla osób, którym nie chce sie oglądać tego filmu.
Obecnie:
- Ilość graczy w ostatnich dniach wzrosła i to o ponad 60% (15 maja do gry zalogowanych było 8500 graczy w tym samym momencie);
- Uruchomiono ponownie tutorial i dzięki temu devsi mają nadzieję, zatrzymać nowych graczy;
- Do 22 maja trwają dni podwójnego XP dla wszystkich graczy;
- System konstrukcji przyciagnął do gry wiele osób – DBG planuje wprowadzenie z czasem kolejnych elementów konstrukcyjnych;
- Nowa linia certyfikacji dla Spitfire Turret pozwalająca inzynierom na ustawienie nawet 4 wieżyczek;
- Podział Utility Pouch na linie dla min i C4;
- Nowe modele TMG-50, EM6, Pulsar LSW mają lekko zmienione modele;
- Zmieniono wygląd Auraxium Lumifiber;
- Nowe dyrektywy dla Harassera;
- Można delikatnie sterować Drop Podami (tak jak to było wcześniej);
- Wprowadzono kolejkowanie frakcji na kontynenty – niestety są z tym systemem jeszcze drobne problemy;
W trakcie prac:
- Nadal trwają prace związane ze zmianami w walkach powietrznych – pod uwagę brane są opinie graczy;
- Na testowym jest bardzo wczesna wersja Rocklet Rifle – nowego narzędzia dla Light Assault, które będzie mieć podwójną rolę, w tym wspierającą innych graczy. W tej chwili na testowym są to naboje z zasłoną dymną, ale zgodnie z wczorajszą informacja Wrela, którą zamieszczam poniżej, amunicja ta raczej zostanie usunięta i zastąpiona Sensor Jammer;
Nie wróżę tej broni popularności w tej formie.
Kupiłem za certy możliwość rozstawiania nawet czterech wieżyczek. Super! Tylko jest jeden szczegół, którego nie doczytałem wcześniej: Można postawić cztery wieżyczki po sobie (w określonych odstępach czasu), ale po postawieniu kolejnej, poprzednia znika. Zmarnowane certy.
rorckotlet rifle mnie nie satysfakcjonuje. MAm dosyć NSek :/