W dniu dzisiejszym serwery PlanetSide 2 zostaną wyłączone o godzinie 15-tej czasu polskiego na około 90 minut. Do gry wprowadzonych zostanie kilka bardzo ważnych zmian związanych z systemem konstrukcji.

Zmiany te wprowadzono na podstawie opinii graczy.

  • NC/VS tarcze Skywall zadają obrażenia wszystkim pojazdom jakie je przekroczą

Wieżyczki AI

  • Naprawiono błąd gdzie wieżyczki NC/ VS miały inne wartości CoF niż TR
  • Rozstawione wieżyczki przeciwpiechotne
    • zmniejszony odrzut CoF z 0.25 na 0.05
    • zwiększony minimalny CoF z 0.45 na 1.1
    • zwiększony maksymalny CoF z 0.45 na 1.4
  • Wieżyczki AI przeciwpiechotne
    • czas wycelowania ze 150ms na 250ms
    • szybkość obroty zmniejszono z 750 na 300
    • tolerancja ogniowa zmniejszona z 5 na 1

Aktywne osłony HIVE

  • Zwiększono odporność na  obrażenia typu 3 z 60 na 75 (bezpośrednie obrażenia Fury, Bulldog, itd)
  • Zwiększono odporność na  obrażenia typu 5 z 10 na 40 (bezpośrednie obrażenia Annihilator)
  • Zwiększono odporność na  obrażenia typu 11 z -100 na -50 (C4)
  • Zwiększono odporność na  obrażenia typu 34 z 37 na 45 (bezpośrednie obrażenia Decimator)

Aktywne rdzenie HIVE

  • Zwiększono odporność na  obrażenia typu 2 z 0 na 80 (broń małego kalibru)
  • Zwiększono odporność na  obrażenia typu 3 z 0 na 15 (bezpośrednie obrażenia Fury, Bulldog, itd)
  • Zwiększono odporność na  obrażenia typu 4 z 0 na 70 (obrażenia bezpośrednie Bazyliszek)
  • Zwiększono odporność na  obrażenia typu 5 z 0 na 25 (bezpośrednie obrażenia Annihilator)
  • Zwiększono odporność na  obrażenia typu 11 z -100 na -25 (C4)
  • Zwiększono odporność na  obrażenia typu 34 z 0 na 25 (bezpośrednie obrażenia Decimator)

Inne zmiany w systemie konstrukcji

  • Postawione elementy konstrukcji będą mieć wykluczoną z budowania nieco większą powierzchnię wokół nich. Powierzchnia ta powróci do normalnych wymiarów po kilku sekundach.
  • Dodano ikonę na Deacon Tool
  • Moduły Skywall, osłon oraz AI wieżyczek, jak i  silosy, osłony oraz rdzeń HIVE są odporne na obrażenia zadawane przez graczy z tej samej frakcji.
  • „Przyjacielskie” obrażenia zadają 60% mniej obrażeń.
  • Kryształy Cortium nie powinny się już pojawiać w odległości mniejszej niż 100 metrów od skonstruowanej bazy.

Inne poprawki

  • Poprawiono /fsay
  • Miny przeciwczołgowe powinny wybuchać od obrażeń obszarowych
  • Naprawiono problem z niepojawianiem się czaszki na mini-mapie po śmierci postaci
  • Naprawiono problem z niepojawiającym się oknem potwierdzenia Warp
  • Naprawiono kilka błędów graficznych na Indar
  • Wprowadzono kilka zmian w kolejce kontynentalnej aby nie przenosiła graczy do VR Training.

 

Poprzedni artykułReklama Black Desert Online w TV
Następny artykułSobotni wieczór w Gloria Victis
4 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
PLHammerhand

Szybko ogarnęli zmiany, to się chwali.

WujeQ

Już nie będą budować baz na kryształach 35k.

PLHammerhand

Coś nie działa to pojawianie się Korwinium 100 metrów od baz… Chyba że przenosi je Niewidzialna Ręka Rynku.

DreDpl

Hmmm nie wiem czy to tylko u mnie ale przez moment ponownie miałem dziwne skoki pingu (do 37 tysięcy). Dodatkowo bywa że po przerzuceniu do składu nie można stawiać waypointów … chyba że wyjdziesz i wejdziesz raz jeszcze do składu.