Jeśli myśleliście, że do PlanetSide 2 dodano już wystarczającą ilość elementów konstrukcyjnych, to zapnijcie pasy, bo to nie koniec tej przejażdżki.
Brian Burness zamieścił film w którym zaprezentował kolejne elementy nad jakimi pracuje. Już niedługo silosy z cortium będą wyczerpywać się nieco szybciej, szczególnie jeśli w bazie pojawi się miejsce do odradzania postaci, wieża z amunicją oraz terminale pozwalające na przyzwanie pojazdów i samolotów.Co ciekawe, to terminale te będą mogły zostać shackowane 🙂
To teraz pierwsza zasada konstruowania baz – ZERO punktów spawnu dla pojazdów wewnątrz baz!
szczerze mówiąc, wszystko fajnie pięknie ale te konstrukcje są zbyt poza grą, nikt nie chce dobrych baz atakować(bo po co?) więc i budowanie dobrych baz jest niesatysfakcjonujące(nikt nie chce z nimi walczyć.. Odkąd HIVE’y się „ładują” nie masz powodu ich stawiać daleko od warpa bo po co skoro masz 50% w miejscu gdzie są ultra bezpieczne.
No słabo to przemyśleli, muszą zmienić mechanikę bo na cobalcie wszyscy ten system mają gdzieś i bazy są omijane i walka dalej toczy się na froncie…. a update’ów do walki ciężko szukać.
Dali by osobny kontynent na to czy cuś
Taki? 🙂
może, choć indar już ma piaski, czas na industrial lub lawę 😀
Mogli by na próbę zrobić kilka placówek bez obszaru gdzie nie można stawiać baz, tak że by HIVE można było postawić nawet koło samego punktu „A”
Z cyklu „Zrób swojego własnego meat grindera ze zblokowanym lattice linkiem”
Lepiej niech dadzą blokadę na budowe czegokolwiek w promieniu 2000m od warpa bo rzygać mi się chce odtych baz na na północy Esamiru z 75% wydajnością.