Cloud Imperium zamieściło nowy film ze Star Citizen, na którym zaprezentowano ulepszony system stabilizacji obrazu i muszę powiedzieć, że wygląda to naprawdę ciekawie.

I zanim pomyślicie sobie, że może zmieniłam swoje odczucia względem tej gry, to nie. Nadal nie wierzę, że doczekamy się premiery tej gry w najbliższej pięciolatce. A jeśli jednak tak się stanie, to będzie podobnie jak w przypadku innej gry sci-fi – wielki hype, wielkie rozczarowanie. Ale, żeby nie było – na pewno w nią zagram 🙂

Oto jak wyglądać będzie świat Star Citizen w wersji alpha 3.0

Wracając do Star Citizen. Okazuje się, że opóźnienie premiery trybu Star Marine, wynikło z powodu prac związanych z systemem pozwalającym widzieć w trybie z pierwszej osoby dokładnie to samo, co wszyscy inni gracze. Chodzi tutaj o system, który podobno używany także jest w Arma 3, ale że nie grałam w ta grę, to nie jestem pewna na 100%. Dużym problemem, aby ruch wyglądał realnie, jest – czy też raczej było, kiwanie głowy w czasie ruchu postaci*. Właśnie zbyt duży ruch głową, który obecny jest w aktualnej wersji alpha Star Citizen, powoduje, że wiele osób skarży się na chorobę lokomocyjną! Zaprezentowany na filmie ulepszony system stabilizacji obrazu, ma wyeliminować ten zbyt duży ruch głową i uczynić go bardziej spokojniejszym.

W skrócie: koniec z szarpaniem podczas poruszania się w Star Citizen, a sam ruch wyglądać będzie bardziej naturalnie.

Zobaczcie zresztą sami jak będzie to wyglądać i powiedzcie, co o tym sądzicie 🙂

 

Poprzedni artykułPremiera H1Z1: King of the Kill opóźniona, zamiast tego aktualizacja
Następny artykułThe Division wprowadza poziomy świata i inne zmiany